Ihmistä ei ole luotu tekemään ruumiillista työtä.

Anonyymi-ap

Jos näin olisi, ihmisellä olisi 8 jalkaa ja kättä kuin hämähäkillä.

Rikkaaksi ei tulla, rikkaaksi synnytään.

13

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Tuo on oikeastaan työn välttelijän puheita.
      Jos teet päivässä 15 tuntia ja nukut 8 niin jää 1 tunti syömiseen ja siihen muuhun.
      Tuossa tunnissa et kerkeä tuhlata mitä 15 tunnissa tienaat, rahaa jää väkisin säästöön.
      Kun sitten laittaa tuon säästöön jääneen järkeviin sijoituskohteisiin niin huomaat että sulla on 50 jo sellainen omaisuus äällä ettet loppuelämässä tarvitse tehdä töitä.

      Tuo että toistetaan mantraa ettei työ kannata ei sillä rikastu ei kannata edes yrittää jne. niin joo ei sillä tavalla rikastutakkaan.
      Isäni isä raatoi, isani raatoi, minä olen raatanut ja lapseni no eivät raada mutta tekevät töitä ja varallisuus on pikkuhiljaa jalostunut vaikka meitä perijöitä on ollut matkan varrella.
      Minä tulen jättämään lapsilleni n. 200 000€ jokaiselle.
      Vanhemmiltani olen saanut ja tulen saamaan jotain 100 000€.
      Kaikki nämä rahat ovat tulleet työllä.

      • Anonyymi00003

        Onko kiva väitellä itsensä kanssa arvon palstatrolli?

        Onko sun koko elämäsi tarkoituksena pilata keskustelufoorumien tarkoitus spämmäämällä foorumit täyteen tuota loputonta trollauspaskaasi? Ja vielä sitten ryhtyä itse väittelemään itsesi kanssa niin saat jotain tekokeskustelua aikaan? Tuleeko sulle niinku jotenkin kontrolliolo kun saat tyrehdytettyä kaikki oikeat keskustelut ja keskusteluyritykset meiltä normaaleilta ihmisiltä?


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Onko kiva väitellä itsensä kanssa arvon palstatrolli?

        Onko sun koko elämäsi tarkoituksena pilata keskustelufoorumien tarkoitus spämmäämällä foorumit täyteen tuota loputonta trollauspaskaasi? Ja vielä sitten ryhtyä itse väittelemään itsesi kanssa niin saat jotain tekokeskustelua aikaan? Tuleeko sulle niinku jotenkin kontrolliolo kun saat tyrehdytettyä kaikki oikeat keskustelut ja keskusteluyritykset meiltä normaaleilta ihmisiltä?

        Työtä on vaan vaikea tehdä jos ei kukaan ota tekemään työtä! Tai sitten joku pomo antaa kenkää tai frima lopettaa niin menettää työn eikä ole enää työtä mitä tehdä. tätä kustutaan työttömyydeksi! Hyvin harvoissa tapauksissa niin, että muka tahalaan vaan nostettaisiin tukia eikä edes yritetä löytää uutta työtä! Kyllä minä ainakin yritän ja olen myös aina ollut niissä töissä missä on saanut olla jopa 9€/päivä työkokeilussa, mutta sekään ei ole ikuista eikä ko friman johtaja anna palkkatyötä vaikka sitä halauisit!


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Työtä on vaan vaikea tehdä jos ei kukaan ota tekemään työtä! Tai sitten joku pomo antaa kenkää tai frima lopettaa niin menettää työn eikä ole enää työtä mitä tehdä. tätä kustutaan työttömyydeksi! Hyvin harvoissa tapauksissa niin, että muka tahalaan vaan nostettaisiin tukia eikä edes yritetä löytää uutta työtä! Kyllä minä ainakin yritän ja olen myös aina ollut niissä töissä missä on saanut olla jopa 9€/päivä työkokeilussa, mutta sekään ei ole ikuista eikä ko friman johtaja anna palkkatyötä vaikka sitä halauisit!

        Ihanko totta?

        Tuosta asiastako yrität saada näillä kömpelöillä trollialoituksilla ja itsesi kanssa väittelyllä aikaan oikeaa keskustelua? Asiasta voi keskustella ihan normaalisti.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Ihanko totta?

        Tuosta asiastako yrität saada näillä kömpelöillä trollialoituksilla ja itsesi kanssa väittelyllä aikaan oikeaa keskustelua? Asiasta voi keskustella ihan normaalisti.

        Joko olet rauhoittunut, olen se joka kirjoitti toisena tässä ketjussa.
        Muista en tiedä mutta minä en ollut aloittaja.
        Olitko se sinä?


    • Anonyymi00002

      Kyllä ruumiillinen työ ihan ok, mutta omaan tahtiin.

    • Anonyymi00006

      ihmisolento keksi työn (ruumillin että älyllinen) helpottaaksensa omaa ja ryhmänsä elämää. Kivikaudella syntyi luupään sisällä oivalluksia että elämä voisi olla fiksumpaakin kuin jatkuva kamppailu luonnonvoimia vastaan. Alettin erikoistumaan osaamisen ja työnten kautta. Osaamista ja oivalluksia vaihdettiin ja myytiin ihmisolentojen kesken. Joku erikoistui poppamieshommiin. Toinen erikoistui keihäiden valmistamiseen, kolmas ekspertoitui kivikirveisiin. Venekin rakennettiin yhteisvoimin kovertamalla puunronko ruumillisen työn voimalla. Koneita ei vielä ollut apuna, Piti panostaa lihaksiin ja hartiapankkiin, Fiksuin, vanhin ja paras oli tietenkin pomona, opasti ja keräsi keveämmällä fyysisellä ponnistelulla toimeentulonsa.. Kukin määritelköön rikkauden kuten haluaa. Tosillle se on omaisuus ja varallisuus. Toisille vaikkapa monipuolinen elämä monine kokemuksinensa. Aloittajalle sanoisin että nykysin koneet ja tuotantolinjat tekevät lähes kaiken raskaan työn, Ihmiset painavat nappeja ja monitoroivat koneiden toimintaa. Aina on oleva heitäkin jotka rakastavat fyysistä ruumiilista ponnistelua. Kaivavat lapiolla ojaa ja istuttavat omat perunansa vaikka kaupasta saisi halvemmalla. Rikastuminen on myös valintoja. Etenkin heillä jotka eivät pohjalla halua olla surkuttelemassa maailman vääryyttä. Aina pääsee pikkasen ylemmäs jos on halua ja motivaatiota ja on terve, Miksi aina minä? Ja joutui pöpilään. Ei osannut muuttua.

    • Ja miten kuvittelet ihmisen löytävän ravintoa, suojaa ja lämpöä tekemättä fyysistä työtä? Työ ei ole pelkästään sitä mitä teet työnantajalle palkkaa vastaan.

    • Anonyymi00007

      Syy miksi ihmiset halutaan takaisin tekemään kovia ruumiillisia töitä, johtuu siitä että ihmiset eivät etsi Jumalaa tosissaan ja saavat saman rangaistuksen kuin Aadam ja Eeva eli heidäthän karkotettiin Eedenin paratiisista ja sanottiin että "otsasi hiessä sinun tulee tehdä töitä".

    • Anonyymi00009

      Vai niin, että tällainen viisaus tällä kertaa....

    • Anonyymi00010

      Oletko siis nähnyt kun hämäkki menee töihin tai tulee töistä?
      Taitaa olla korkki jäänyt auki ja sekalaisten pillereiden ja jauheitten käyttö karannut pahasti käsistä!

      • Anonyymi00011

        Työ on köyhiä varten nulikat.😂😂😂😂


    • Anonyymi00013

      Aloittaja muistuttaa loismatoa ja on siksi hakuton kykenemätön minkäänlaiseen työelämään

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe