Ihmistä ei ole luotu tekemään ruumiillista työtä.

Anonyymi-ap

Jos näin olisi, ihmisellä olisi 8 jalkaa ja kättä kuin hämähäkillä.

Rikkaaksi ei tulla, rikkaaksi synnytään.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Tuo on oikeastaan työn välttelijän puheita.
      Jos teet päivässä 15 tuntia ja nukut 8 niin jää 1 tunti syömiseen ja siihen muuhun.
      Tuossa tunnissa et kerkeä tuhlata mitä 15 tunnissa tienaat, rahaa jää väkisin säästöön.
      Kun sitten laittaa tuon säästöön jääneen järkeviin sijoituskohteisiin niin huomaat että sulla on 50 jo sellainen omaisuus äällä ettet loppuelämässä tarvitse tehdä töitä.

Tuo että toistetaan mantraa ettei työ kannata ei sillä rikastu ei kannata edes yrittää jne. niin joo ei sillä tavalla rikastutakkaan.
      Isäni isä raatoi, isani raatoi, minä olen raatanut ja lapseni no eivät raada mutta tekevät töitä ja varallisuus on pikkuhiljaa jalostunut vaikka meitä perijöitä on ollut matkan varrella.
      Minä tulen jättämään lapsilleni n. 200 000€ jokaiselle.
      Vanhemmiltani olen saanut ja tulen saamaan jotain 100 000€.
      Kaikki nämä rahat ovat tulleet työllä.

• Anonyymi00003
        UUSI

Onko kiva väitellä itsensä kanssa arvon palstatrolli?

Onko sun koko elämäsi tarkoituksena pilata keskustelufoorumien tarkoitus spämmäämällä foorumit täyteen tuota loputonta trollauspaskaasi? Ja vielä sitten ryhtyä itse väittelemään itsesi kanssa niin saat jotain tekokeskustelua aikaan? Tuleeko sulle niinku jotenkin kontrolliolo kun saat tyrehdytettyä kaikki oikeat keskustelut ja keskusteluyritykset meiltä normaaleilta ihmisiltä?

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Onko kiva väitellä itsensä kanssa arvon palstatrolli?

Onko sun koko elämäsi tarkoituksena pilata keskustelufoorumien tarkoitus spämmäämällä foorumit täyteen tuota loputonta trollauspaskaasi? Ja vielä sitten ryhtyä itse väittelemään itsesi kanssa niin saat jotain tekokeskustelua aikaan? Tuleeko sulle niinku jotenkin kontrolliolo kun saat tyrehdytettyä kaikki oikeat keskustelut ja keskusteluyritykset meiltä normaaleilta ihmisiltä?

Työtä on vaan vaikea tehdä jos ei kukaan ota tekemään työtä! Tai sitten joku pomo antaa kenkää tai frima lopettaa niin menettää työn eikä ole enää työtä mitä tehdä. tätä kustutaan työttömyydeksi! Hyvin harvoissa tapauksissa niin, että muka tahalaan vaan nostettaisiin tukia eikä edes yritetä löytää uutta työtä! Kyllä minä ainakin yritän ja olen myös aina ollut niissä töissä missä on saanut olla jopa 9€/päivä työkokeilussa, mutta sekään ei ole ikuista eikä ko friman johtaja anna palkkatyötä vaikka sitä halauisit!

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Työtä on vaan vaikea tehdä jos ei kukaan ota tekemään työtä! Tai sitten joku pomo antaa kenkää tai frima lopettaa niin menettää työn eikä ole enää työtä mitä tehdä. tätä kustutaan työttömyydeksi! Hyvin harvoissa tapauksissa niin, että muka tahalaan vaan nostettaisiin tukia eikä edes yritetä löytää uutta työtä! Kyllä minä ainakin yritän ja olen myös aina ollut niissä töissä missä on saanut olla jopa 9€/päivä työkokeilussa, mutta sekään ei ole ikuista eikä ko friman johtaja anna palkkatyötä vaikka sitä halauisit!

Ihanko totta?

Tuosta asiastako yrität saada näillä kömpelöillä trollialoituksilla ja itsesi kanssa väittelyllä aikaan oikeaa keskustelua? Asiasta voi keskustella ihan normaalisti.

• Anonyymi00002
      UUSI

Kyllä ruumiillinen työ ihan ok, mutta omaan tahtiin.

• Anonyymi00006
      UUSI

ihmisolento keksi työn (ruumillin että älyllinen) helpottaaksensa omaa ja ryhmänsä elämää. Kivikaudella syntyi luupään sisällä oivalluksia että elämä voisi olla fiksumpaakin kuin jatkuva kamppailu luonnonvoimia vastaan. Alettin erikoistumaan osaamisen ja työnten kautta. Osaamista ja oivalluksia vaihdettiin ja myytiin ihmisolentojen kesken. Joku erikoistui poppamieshommiin. Toinen erikoistui keihäiden valmistamiseen, kolmas ekspertoitui kivikirveisiin. Venekin rakennettiin yhteisvoimin kovertamalla puunronko ruumillisen työn voimalla. Koneita ei vielä ollut apuna, Piti panostaa lihaksiin ja hartiapankkiin, Fiksuin, vanhin ja paras oli tietenkin pomona, opasti ja keräsi keveämmällä fyysisellä ponnistelulla toimeentulonsa.. Kukin määritelköön rikkauden kuten haluaa. Tosillle se on omaisuus ja varallisuus. Toisille vaikkapa monipuolinen elämä monine kokemuksinensa. Aloittajalle sanoisin että nykysin koneet ja tuotantolinjat tekevät lähes kaiken raskaan työn, Ihmiset painavat nappeja ja monitoroivat koneiden toimintaa. Aina on oleva heitäkin jotka rakastavat fyysistä ruumiilista ponnistelua. Kaivavat lapiolla ojaa ja istuttavat omat perunansa vaikka kaupasta saisi halvemmalla. Rikastuminen on myös valintoja. Etenkin heillä jotka eivät pohjalla halua olla surkuttelemassa maailman vääryyttä. Aina pääsee pikkasen ylemmäs jos on halua ja motivaatiota ja on terve, Miksi aina minä? Ja joutui pöpilään. Ei osannut muuttua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      317
      11931
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      152
      11079
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      252
      6407
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      226
      5222
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      168
      3684
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      174
      3558
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      50
      2523
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      329
      2000
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      12
      1834
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      17
      1735
    Aihe