On kyllä todella haitallista eikä ole mikään "kevyt" huume edes loppupeleissä, kyllä sillä saa pään niin järjettömän sekaisin ja kaikenlisäksi tekee ihmisestä tosi ylimielisen, tai ainakin pahentaa jos sellaista taipumusta ihmisellä jo on.
Ex-kannabisnistinä sanon, EI PIDÄ LAILLISTAA!
80
261
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Nii, tämä on sinun kokemus, joten kertoo vain sinusta, ei itse kannabiksesta. Olisit voinut oppia sen avulla jos olisit itse halunnut kasvaa, mutta sen sijaan projisoit kasviin sen vaikutusta sinuun, ja ratkaisusi on se, että sinussa ei ole mitään vikaa ja kasvi on paha.
Ei hätää tämä on ihmisillä yleinen toimintatapa. Etsiä vikoja ulkopuolisesta maailmasta, kun eivät halua mennä itseensä.- Anonyymi00002UUSI
Itse kirjoitat omasta näkökulmastasi myönteisyyttä huumeisiin, koska saat niistä hyvän olon.
Se ei tietenkään pidä paikkaansa kaikkien muiden osalta ja jopa 10-vuotiaita on jäänyt jo kannabiksesta riippuvaisiksi. Ei ole mitään järjellistä syytä laillistaa tätäkään huumausainetta.
Katsopa Youtubesta miten striimaaja Upi on kannabispsykoosissa nauttiessaan vaaratonta kukkaa Amsterdamissa. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Itse kirjoitat omasta näkökulmastasi myönteisyyttä huumeisiin, koska saat niistä hyvän olon.
Se ei tietenkään pidä paikkaansa kaikkien muiden osalta ja jopa 10-vuotiaita on jäänyt jo kannabiksesta riippuvaisiksi. Ei ole mitään järjellistä syytä laillistaa tätäkään huumausainetta.
Katsopa Youtubesta miten striimaaja Upi on kannabispsykoosissa nauttiessaan vaaratonta kukkaa Amsterdamissa.Teet taas oletuksia. En ole sanallakaan sanonut että saan kannabiksesta hyvän olon, ja lisäksi niputit asian niin että olisin myönteinen kaikkien huumeiden osalta. Lisäksi sanoit alunperin että et kannata kannabiksen laillistamista omien kokemuksiesi perusteella. Nyt otat uuden kortin jostain lapsiesimerkistä. Vaihdat maalitolppia. Määritelmällisesti olet trolli.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Teet taas oletuksia. En ole sanallakaan sanonut että saan kannabiksesta hyvän olon, ja lisäksi niputit asian niin että olisin myönteinen kaikkien huumeiden osalta. Lisäksi sanoit alunperin että et kannata kannabiksen laillistamista omien kokemuksiesi perusteella. Nyt otat uuden kortin jostain lapsiesimerkistä. Vaihdat maalitolppia. Määritelmällisesti olet trolli.
Ja sinä ylistät täällä laitonta huumetta.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Teet taas oletuksia. En ole sanallakaan sanonut että saan kannabiksesta hyvän olon, ja lisäksi niputit asian niin että olisin myönteinen kaikkien huumeiden osalta. Lisäksi sanoit alunperin että et kannata kannabiksen laillistamista omien kokemuksiesi perusteella. Nyt otat uuden kortin jostain lapsiesimerkistä. Vaihdat maalitolppia. Määritelmällisesti olet trolli.
En muuten ole kokeillut höpöheinää, vaikka tarjottukin on.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja sinä ylistät täällä laitonta huumetta.
En ylistä mitään. Sellaista sanaa et tekstistäni löydä, missä ylistäisin kannabista. Kerroin vaan sen mahdollisuuksista kun sitä käyttää oikein. Ja keskustelu oli nimenomaan sen laillistamisesta, joten kommenttisi että kyseessä on laiton huume, on hieman paradoksaalinen.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
En ylistä mitään. Sellaista sanaa et tekstistäni löydä, missä ylistäisin kannabista. Kerroin vaan sen mahdollisuuksista kun sitä käyttää oikein. Ja keskustelu oli nimenomaan sen laillistamisesta, joten kommenttisi että kyseessä on laiton huume, on hieman paradoksaalinen.
Miten laitonta huumetta voi käyttää Suomessa oikein ?
Olet Trolli. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
En muuten ole kokeillut höpöheinää, vaikka tarjottukin on.
No se on hyvä. Ei kannata kokeilla mitään mitä ei halua kokeilla. Olet tehnyt oikean valinnan.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miten laitonta huumetta voi käyttää Suomessa oikein ?
Olet Trolli.Sehän se olisi sinulle mieluisin ratkaisu. Siihen se aina päätyy kun sanat loppuu.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
No se on hyvä. Ei kannata kokeilla mitään mitä ei halua kokeilla. Olet tehnyt oikean valinnan.
Alkoholi ja "vaaraton" keski-olut riittää minulle.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sehän se olisi sinulle mieluisin ratkaisu. Siihen se aina päätyy kun sanat loppuu.
Kummaltako loppuu sanat ?
Laiton huume miten sinä käytät sitä Suomessa ? - Anonyymi00017UUSI
narkkarin opit
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niitä suosin itsekin nykyään. Haitallisempia ne on kuin kannabis, mutta nykyajan lain puitteissa, ne ovat ainakin sallittuja.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kummaltako loppuu sanat ?
Laiton huume miten sinä käytät sitä Suomessa ?Polttamalla olen käyttänyt siihen aikaan kun käytin. Ei se sen kummempaa ollut.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
narkkarin opit
Mukavaa että täällä on avaramielisiä keskustelijoita, jotka ei harrasta lokerointeja omassa päässään.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Polttamalla olen käyttänyt siihen aikaan kun käytin. Ei se sen kummempaa ollut.
En nyt tiedä vastaanko aloittajalle vai naurutupakan puolesta puhujalle, mutta minä olen laillistamista ehdottomasti vastaan ja ilmeisesti vastaajasta riippuen olet toista mieltä.
Tuskin siitä sen kummempaa riitaa tarvitsee jatkaa ? - Anonyymi00029UUSI
Kuulostat "kasvuinesi" ym. analyyseinesi malliesimerkiltä tuosta mainitusta ylimielisyydestä.
Hyvä huomio avaajalta; yleinen viihdehuumeilijoiden piirre, jota esiintyy kun homma ei ole vielä lähtenyt lapasesta / törmännyt seiniin tarpeeksi kovaa. - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
En nyt tiedä vastaanko aloittajalle vai naurutupakan puolesta puhujalle, mutta minä olen laillistamista ehdottomasti vastaan ja ilmeisesti vastaajasta riippuen olet toista mieltä.
Tuskin siitä sen kummempaa riitaa tarvitsee jatkaa ?En ole aloittaja, enkä ole mitään riitaa kylvämässäkään. Muilla kyllä ilmeisesti sitten pulssi nousee, minulla ei ole niin tehnyt.
Kaikki vastaukseni ovat olleet asiallisia omasta mielestäni. Tämä internet on hieman haastava keskustelualusta, kun ihmiset tekevät outoja oletuksia toisesta päästä. - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kuulostat "kasvuinesi" ym. analyyseinesi malliesimerkiltä tuosta mainitusta ylimielisyydestä.
Hyvä huomio avaajalta; yleinen viihdehuumeilijoiden piirre, jota esiintyy kun homma ei ole vielä lähtenyt lapasesta / törmännyt seiniin tarpeeksi kovaa.En ole puhunut mistään omista kasvuistani missään vaiheessa. Kannattaa olla tarkkana kun puhuu minun kanssani. Näen jokaisen lommon mihin astut.
Sekoitat ylimielisyyden ja itsevarmuuden. Yleensä ihmiset sekoittavat nämä jopa itsensä kanssa, josta seuraa sitten vitutus kun joku tiputtaa alas. Minun itsevarmuuteni perustuu rehellisyyteen itseni kanssa, joten voin antaa jopa tämän kommentin lailla itseni esille ilman haarniskaa. Se on katsos niin, että kun on rehellinen itselleen, ei tarvitse pelätä mitään. - Anonyymi00038UUSI
"Olisit voinut oppia sen avulla jos olisit itse halunnut kasvaa, mutta sen sijaan projisoit kasviin sen vaikutusta sinuun, ja ratkaisusi on se, että sinussa ei ole mitään vikaa ja kasvi on paha"
Kirjoitus kertoo paljon narkkarin ajatusmaailmasta. Luulee saavuttavansa nirvanan huumeilla - Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
"Olisit voinut oppia sen avulla jos olisit itse halunnut kasvaa, mutta sen sijaan projisoit kasviin sen vaikutusta sinuun, ja ratkaisusi on se, että sinussa ei ole mitään vikaa ja kasvi on paha"
Kirjoitus kertoo paljon narkkarin ajatusmaailmasta. Luulee saavuttavansa nirvanan huumeillaOletat että toinen luulee jotain, eli itse luulet näin. Näetkö että puhut peilille?
- Anonyymi00041UUSI
Niinpä. Eihän se kaikille sovi mutta se ei ole syy kieltää sitä kaikilta.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Alkoholiin kuolee yli tuhat suomalaista vuodessa. Vähän enemmän kuolee alkoholiperäisiin sairauksiin. Kannabikseen ei ole kuollut yhtään ihmistä koko maailmassa.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
En ole aloittaja, enkä ole mitään riitaa kylvämässäkään. Muilla kyllä ilmeisesti sitten pulssi nousee, minulla ei ole niin tehnyt.
Kaikki vastaukseni ovat olleet asiallisia omasta mielestäni. Tämä internet on hieman haastava keskustelualusta, kun ihmiset tekevät outoja oletuksia toisesta päästä.OK. Näin arvelinkin, mutta en voinut olla aivan varma.
Olet oikeassa asioista voi olla eri mieltä menemättä hyödyttömään riitelyyn. - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Alkoholiin kuolee yli tuhat suomalaista vuodessa. Vähän enemmän kuolee alkoholiperäisiin sairauksiin. Kannabikseen ei ole kuollut yhtään ihmistä koko maailmassa.
"Kannabikseen ei ole kuollut yhtään ihmistä koko maailmassa"
Ehkä ei suoraan. Mutta sen käytön haittapuoliin kylläkin ( esim. skitson puhkeaminen) - Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
"Kannabikseen ei ole kuollut yhtään ihmistä koko maailmassa"
Ehkä ei suoraan. Mutta sen käytön haittapuoliin kylläkin ( esim. skitson puhkeaminen)Kahdeksan surmanluotia on vanha mutta hyvä kuvaus siitä kuinka vaarallista alkoholi pahimmillaan on.
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
No asian ydin on kuitenkin se että, alkoholi on laillista Suomessa ja huumeet eivät sitä ole.
Riittääkö faktat ? - Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niitä suosin itsekin nykyään. Haitallisempia ne on kuin kannabis, mutta nykyajan lain puitteissa, ne ovat ainakin sallittuja.
Ei ole pakko käyttää mitään päihteitä, mutta joidenkin on ilmeisesti pakko käyttää jotain, kunhan vain jotain...
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
No asian ydin on kuitenkin se että, alkoholi on laillista Suomessa ja huumeet eivät sitä ole.
Riittääkö faktat ?Koko keskustelun pointti on juuri se, että pitäisikö kannabiksen olla myös laillista. Tuo näkökulma että sanot sen olevan laitonta, on vähän... Noh, ei asiaa voi selittää jos et itse tajua.
Toisin sanoen alkoholikin pitää kieltää. Kännipäissä on Suomessakin tapettu sadoittain ihmisiä, ehkä jopa tuhansittain. Silti 99 % juopotteluista sujuu ilman vakavaa väkivaltaa.
- Anonyymi00027UUSI
Kyllä, yleensä jos kannabista kritisoidaan, niin ongelma on pössylogiikalla alkoholissa.
- Anonyymi00003UUSI
>> Silti 99 % juopotteluista sujuu ilman vakavaa väkivaltaa.<<.....- noin vaan pintaliippausta.....
Alkoholi aiheuttaa yhteiskunnasaa miljardiluokan vauriot kansanterveydellisesti ja sosiaaalisesti. Perheväkivalta , liikenneonnettomuudet , konkurssit....lista on loputon.
Kannabiksen on havaittu vähentävän alkoholiriippuvaisuutta.- Anonyymi00005UUSI
Laitatko jotakin faktaa tuosta kannabiksen alkoholiriippuvuutta vähentävästä tutkimuksesta?
- Anonyymi00019UUSI
"Kannabiksen on havaittu vähentävän alkoholiriippuvaisuutta"
Sekakäyttäjiä on paljon - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Laitatko jotakin faktaa tuosta kannabiksen alkoholiriippuvuutta vähentävästä tutkimuksesta?
Koviin aineisiin etenemisen on vastaavasti havaittu vähentävän yltiöpäisintä pössyttelyä. Harva kuitenkaan ehtii vetää kaikkia päihteitä yhtä aikaakaan.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Koviin aineisiin etenemisen on vastaavasti havaittu vähentävän yltiöpäisintä pössyttelyä. Harva kuitenkaan ehtii vetää kaikkia päihteitä yhtä aikaakaan.
"Harva kuitenkaan ehtii vetää kaikkia päihteitä yhtä aikaakaan"
Kun tykittää kovia huumeita, niin ehti vetää niin paljon miedompia. - Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ainakin norjalainen lääkäri on käyttänyt potilaisiin kannabista alkoholista vieroittamiseen. Tuokin on jo vanha juttu.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ainakin norjalainen lääkäri on käyttänyt potilaisiin kannabista alkoholista vieroittamiseen. Tuokin on jo vanha juttu.
Niin ja jotkut norjalaiset uskovat koirankuonolaisiin ja maahisiin.
Sekin on kansantarina. - Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
"Kannabiksen on havaittu vähentävän alkoholiriippuvaisuutta"
Sekakäyttäjiä on paljonJuu, itsekin harrastin sitä aikanaan. Nykyään juon pelkkää viinaa. Ja silti olen sitä mieltä että olisi parempi kun kannabis olisi laillista, niin ei tarttisi viinaa litkiä tukahduttaakseen omia traumoja, vaan voisi jopa käsitellä niitä laillisesti.
- Anonyymi00004UUSI
Keksit kivan sävellyksen aloitukseen..heh.
- Anonyymi00020UUSI
Pössyttelijöiden elämänvalhe saattaa järkkyä.
Muistakaa pitää vaan käyttö hallinnassa, ja mainostakaa kaverillekin terveellisyyttä. Ja jos käy huonosti, niin oma vika.
- Anonyymi00006UUSI
Kannabis parantaa tutkimusten mukaan muistia ja aivotoimintaa, oli uutinen viime viikolla. Itse alkaisin ehdottomasti käyttämään vaikka sekoitettuna juomaan tai kekseihin. Nykyaika on muutenkin synkkää, pakkastalvi karmea ja tulevaisuuden uskoa ei ole, joten kannabisjurri olisi kiva asia.
- Anonyymi00011UUSI
Ei varmaan paranna muistia, vain museuttaa aivot
- Anonyymi00023UUSI
Viinan kanssa ei taida olla kovin hyvä jurrikombo. Mutta keitä kaakaot, niin saat unen päästä kiinni. Tyypillisinä sivutuotteina voi olla ajan oloon epäsosiaalistumista, paranoiaa ja masennusta - mutta niihinhän nykyhallitus pyrkii kannustamaan muutenkin, onnellisten perheiden perustelun lisäksi.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei varmaan paranna muistia, vain museuttaa aivot
Täyttä tuubaa olen viihdekäyttänyt yli 30 vuotta eikä ole vaikuttanut muistiin yhtään.
- Anonyymi00021UUSI
Piri on laillistettava.
Kokemukset ovat yksilöllisiä. Joillekin sopii ja joillekin ei. Sama on alkoholin kanssa.
- Anonyymi00025UUSI
hesarissa juttua, miten huumeidenkäyttäjät murtautuvat asuintaloihin, jotta saavat rahaa huumeisiin
- Anonyymi00030UUSI
Koskee kovien huumeiden käyttäjiä. Kannabis ei ole kova huume ja sen käyttö on jo laillista monessa maassa, kuten Hollannissa, Saksassa ja Kanadassa.
- Anonyymi00031UUSI
Tästä saa kiittää nykyisiä myyjiä ja laadunvalvojia eli rikollisia, jotka kysyy vain rahaa. Oliko tuo vastalause vai myyntipuhe?
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Koskee kovien huumeiden käyttäjiä. Kannabis ei ole kova huume ja sen käyttö on jo laillista monessa maassa, kuten Hollannissa, Saksassa ja Kanadassa.
Koskee yleensä juuri niitä joille kelpaa kannabis, kokkeli, peukku, viina ja lääkkeet.
Ei se ruoho mitenkään tätä ongelmaa paranna. - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei kannabis ole ilmaista, kyllä sekin vie rahaa
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tästä saa kiittää nykyisiä myyjiä ja laadunvalvojia eli rikollisia, jotka kysyy vain rahaa. Oliko tuo vastalause vai myyntipuhe?
Veronmaksajienko pitäisi huumeidenkäyttö rahoittaa
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kannabiksen satunnainen viihdekäyttö vie huomattavasti vähemmän rahaa kuin kännääminen, eikä kannabis aiheuta samanlaista riippuvuutta kuin kovat huumeet.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Omaan käyttöön kasvatettuna se taitaa olla halvin päihde.
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Omaan käyttöön kasvatettuna se taitaa olla halvin päihde.
Mutta ei kuitenkaan laillista ja kärähtäessä kasvatuksesta voi tulla sekin aika kalliiksi.
- Anonyymi00034UUSI
jos käyttää huumetta luulee olevansa appelsiini ja hyppää katolta alas niinku yhdelle stögelle kävi köpiksessä jonka jälkeen itse tajusin raitistua nykyään toimin huumevalistajana.
- Anonyymi00044UUSI
Kannabiksen viihdekäyttäjät ovat harmittomia pössyttelijöitä, jotka hihittelevät rentoina hyvää musaa kuunnellen, eivätkä hyppää yhtään mistään. Kovat huumeet ovat eri asia.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Kannabiksen viihdekäyttäjät ovat harmittomia pössyttelijöitä, jotka hihittelevät rentoina hyvää musaa kuunnellen, eivätkä hyppää yhtään mistään. Kovat huumeet ovat eri asia.
Huumeiden viihdekäyttöä ei ole olemassa, on vain narkkausta.
Käyttöä yritetään puolustaa viihteellä - Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Huumeiden viihdekäyttöä ei ole olemassa, on vain narkkausta.
Käyttöä yritetään puolustaa viihteelläMitä se sulle ylipäätänsä kuuluu jos joku vetää kannabista silloin tällöin?
- Anonyymi00052UUSI
Toi on urbaani legenda.
- Anonyymi00060UUSI
Ensimmäinen kannabispiikki tappaa ja toinen saa hyppäämään katolta. Samalla kun putoaa kuorii itsensä veitsellä. Näin käy tietenkin kaikille jotka edes kokeilevat kannabista.
Kanadassa ei voi olla enää ketään elossa. - Anonyymi00069UUSI
Huvittavaa että joku jaksaa kierrättää tuota samaa typerää valhetta jonka kuulin eka kerran jo hamalla 70-luvulla. Kannabis korkeintaan passivoi ja saa ihmisen naureskelemaan typerästi kaikelle, mutta kukaan ei sen vuoksi hyppää katolta eikä luule olevansa jotain muuta.
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Huvittavaa että joku jaksaa kierrättää tuota samaa typerää valhetta jonka kuulin eka kerran jo hamalla 70-luvulla. Kannabis korkeintaan passivoi ja saa ihmisen naureskelemaan typerästi kaikelle, mutta kukaan ei sen vuoksi hyppää katolta eikä luule olevansa jotain muuta.
Kyllä noita väitettiin Suomen huumevalistuksessa vielä ainakin 2000 luvun alussa.
Yleinen keskustelukulttuuri kertoo jo paljon kuinka pahasti huumevalistus on epäonnistunut, kun ihmiset luulee kannabiksen olevan sama asia kuin kaikki huumeet.
Tämän saman syyn takia vahvempien aineiden vaaroja ei tunneta, koska asia tietoa ei olla koskaan annettu.
Ilmiö on sama kun kahvista puhuttaessa joku väittää sen olevan pirtua ja perustelisi kahvin kieltämistä, koska se aiheuttaa sokeutta.
- Anonyymi00046UUSI
Se on pahin väkivalta huume vaan toki ne puolustaa ketkä Raha HYÖTYÄ siitä saa, kirkuvat aina järjettömyyksiään tälläkin palstalla.. :)
- Anonyymi00066UUSI
Voi mitä roskaa. Kannabiksella on rauhoittava vaikutus ja se saa käyttäjän hyväntuuliseksi. Näkee että sinä et tiedä asiasta mitään ja puhut kovien huumeiden käyttäjistä. Kannabis ei ole kova huume, eikä kukaan tule siitä väkivaltaiseksi, toisin kuin alkoholista.
- Anonyymi00049UUSI
Mun työkaveri koitti kannabista Amsterdamissa yhdessä kahvilassa. Ei siinä muuta tapahtunut kuin että lähti ajantaju ja tuli satunnaisia spontaaneja naurunpyrähdyksiä.....siinä kaikki.
- Anonyymi00050UUSI
Kannabis aiheuttaa poltettuna keuhkosyöpää. Palamisessa syntyy pienhiukkasia, nokea ja muita karsinogeenisiä yhdisteitä ihan samoin kuin tupakan polttamisessakin.
Juuri kun ollaan saatu Suomessa vähennettyä tupakanpolttoa sen savu- ja terveyshaittojen vuoksi, niin eikös sitten pidä saada pikkuisille lapsukaisille uusi korvaava savuttava kääryletutti. Kyllä on siten hölmöläisten touhua kerrassaan!- Anonyymi00059UUSI
Paistetut perunatkin lisäävät syöpäriskiä.
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Paistetut perunatkin lisäävät syöpäriskiä.
Älä sitten polta kannabista äläkä syö paistettuja perunoita. Sillä se ongelma on ratkaistu.
- Anonyymi00053UUSI
Väkivalta ei ole piilossa. Attekaan ei pysty vastustamaan sitä.
- Anonyymi00055UUSI
Eipäs nyt kaksinaismoralistisia vihreitä yhtään haittaa, että kannabiksen polttamisessa vapautuu hiilidioksidia ja saasteita ilmakehään. Vihreiden saarnoilla ei ole mitään uskottavuutta. Vihreät saa lennellä lentokoneilla ja pössyttää kannabista vapaasti.
- Anonyymi00064UUSI
Hä ,mut eiks itut kuole korvievälis ku pössyttelee?
- Anonyymi00061UUSI
Pitihän se arvata että argumentit ovat tasoa:
"Yhyy, ajatelkaa lapsia!"
"Ei voi laillistaa koska on laitonta!*
"Ensimmäinen kannabispiikki voi jo tappaa"
"Kannabiksen käyttö johtaa murhanhimoon"- Anonyymi00071UUSI
Sinulla taitaa olla sen käytön kanssa jo ongelmia ?
Ainakin tuo aiheesta avautuminen on jo aika sekavaa.
- Anonyymi00062UUSI
Ainakin puolet kannabista polttavista ovat patologisia valehtelijoita
- Anonyymi00074UUSI
Muista kuitenkin se että, kannabiksen käyttö on Suomessa rikollista.
Suu suppun, jos olet roisto.
- Anonyymi00063UUSI
Tekoäly sanoi:
Keskeiset haittavaikutukset
Mielenterveys: Säännöllinen käyttö lisää riskiä sairastua masennukseen, ahdistuneisuuteen ja unihäiriöihin. Alttiilla henkilöillä käyttö voi laukaista psykoosin tai skitsofrenian.
Aivojen kehitys: Nuorena aloitettu käyttö voi häiritä aivojen hermoverkkojen kehitystä ja heikentää pysyvästi muistia, oppimiskykyä ja keskittymistä.
Fyysiset haitat:
Hengitystiet: Kannabiksen savu sisältää jopa seitsemän kertaa enemmän tervaa ja häkää kuin tupakka, mikä vaurioittaa keuhkoja ja lisää kroonisen keuhkoputkentulehduksen riskiä.
Sydän ja verenkierto: Käyttö nostaa sykettä ja voi lisätä sydänkohtauksen tai aivoinfarktin riskiä, erityisesti nuoremmilla aikuisilla.
Raskaus: Käyttö raskauden aikana on yhdistetty lapsen myöhempiin tarkkaavaisuuden ja muistin ongelmiin.
Riippuvuus ja syrjäytyminen: Noin joka kymmenes kokeilija ja noin puolet päivittäiskäyttäjistä kehittää kannabisriippuvuuden. Tämä voi johtaa opintojen keskeytymiseen tai vaikeuksiin työelämässä. - Anonyymi00078UUSI
kannabis on portti toiseen ulottuvuuteen
- Anonyymi00080UUSI
"kyllä sillä saa pään niin järjettömän sekaisin"
Mitä tämä edes tarkoittaa?
Olen nähnyt ihmisten nukahtavan suuresta määrästä, mutta en ole ikinä nähnyt ketään "sekaisin".
Ja minkä ihmeen takia pitää sitten ottaa isoja määriä? Tämä on vähän kun valittaisi kuinka menee pää sekaisin kun vetää litran leijonaviinapullon ykkösellä alas.
"kaikenlisäksi tekee ihmisestä tosi ylimielisen, tai ainakin pahentaa jos sellaista taipumusta ihmisellä jo on."
Tämä kuulostaa henkilökohtaiselta persoona ongelmalta. Kyllä se oire on ihan ilman kannabistakin. Vaikka kannabis on tehokas rohto moneen vaivaan, niin ihmisen idioottimaiselle persoonallisuudelle se ei voi mitään. Tämä on myös yksi ongelma, kun wannabe ikiteini ganstailee kannabiksen kanssa ja pilaa sen mainetta. Se ei ole syy eikä seuraus tuosta käytöksestä. Vankiloissa on paljon tuollaisia ja suurin osa heistä ei ole ikinä koskenutkaan kannabikseen.
En ole ikinä nähnyt kannabiksen muuttavan persoonallisuutta kuten alkoholi usein tekee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain36412306Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555377Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2123918Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1952573Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151962Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191824Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167870Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271842No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74752Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59706