https://ibb.co/7Npzgjfg ehkä kuvasta näkee et mun päänahka on aika tiukilla. Mä ostan huomenna risiiniöljyä ja hieron sitä Päänahkaan. Kerron tässä ryhmässä sitten teille kaikille auttaako risiiniöljy että hiusten kiinni pitämisestä johtuvasta päänahka kivusta pääsee eroon.
Mun kaunis tukka on kiinni tässä kuvassa
4
105
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voisitko vertailla risiiniöljyä ja eri kosteusvoiteita mikä rauhoittaisi nutturapää päänahkaa parhaiten?
- Anonyymi00002
Mitenhän se risiiniöljy levitetään päähän? Jos avonaiseen tukkaan niin sehän vaan sotkee ja kosteuttaa hiukset?
Eli ilmeisesti ensin laitetaan tukka kiinni ja sitten kiinni olevan tukan päälle levitetään risiiniöljyä päänahkaa rauhoittamaan. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitenhän se risiiniöljy levitetään päähän? Jos avonaiseen tukkaan niin sehän vaan sotkee ja kosteuttaa hiukset?
Eli ilmeisesti ensin laitetaan tukka kiinni ja sitten kiinni olevan tukan päälle levitetään risiiniöljyä päänahkaa rauhoittamaan.Vaikea kysymys 🤔 ehkä kiinni olevan tukan päälle niin se risiiniöljy siitä imeytyy sitten päänahkaan?
- Anonyymi00004
Mä nyt kostutin tukan ja päänahan risiiniöljyllä ennenkuin aloin laittaa tukkaa kiinni. Lähinnä öljyistä ja sotkuista nyt hiusten kaa touhuuminen.
Laitoin tukan kiinni enkä huomaa että risiiniöljy poistaisi päänahan kipuakaan tukkaa kiinni pidettäessä. 🤔
Tässä kuva kun mä laitoin risiiniöljytyn tukan kiinni:
https://ibb.co/0VCm6rPW
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732834Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781126