Vaimo tuli kysymään josko avattais viinipullo. Tokihan se mulle sopii.
Mutta huomasi sitten että ostin ihan kaljapullon kaupasta ja olin jo juonut sen. Tuli vittu taas sellainen ripitys että sala juoppo ollaan kun on kaljapullo juotu ja niin edespäin.
Nyt se kattoo naama norsun vitulla jotain Netflixiä. Ite lähin karkuun.
Mutta onpahan viiniä.
Vaimo taas keuhkoo
4
69
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Itse menisin kysymään, että mistä oikein suuttui. Että en oikein nyt ymmärrä, join yhden oluen ja luulin että siemaillaan tässä viiniä ja vietetään mukava ilta yhdessä. En ymmärrä mistä suutuit, voitko kertoa jotta ymmärrän sinua paremmin.
- Anonyymi00002UUSI
No en todellakaan lähde tuolle linjalle. Jos ei seura kelpaa vaan on ottanut linjaksi sen että jostain pitää urputtaa niin tehköön mitä tekee.
Viini oli ihan ok, itse katsomani leffakin oli ok ja vielä kun tässä tunnin odottaa ennen kuin menee nukkumaan, niin pirttihirmu on varmaan nukahtanut niin saa nukkua rauhassa. - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
No en todellakaan lähde tuolle linjalle. Jos ei seura kelpaa vaan on ottanut linjaksi sen että jostain pitää urputtaa niin tehköön mitä tekee.
Viini oli ihan ok, itse katsomani leffakin oli ok ja vielä kun tässä tunnin odottaa ennen kuin menee nukkumaan, niin pirttihirmu on varmaan nukahtanut niin saa nukkua rauhassa.Nooh, hän on loppupeleissä sinun kanssasi koska rakastaa sinua. Ei hänkään täydellinen ole. Ja varmaan rakastaa juuri siksi, että sinä ymmärrät häntä paremmin kuin kukaan muu.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nooh, hän on loppupeleissä sinun kanssasi koska rakastaa sinua. Ei hänkään täydellinen ole. Ja varmaan rakastaa juuri siksi, että sinä ymmärrät häntä paremmin kuin kukaan muu.
Tuskinpa siinä enää mistään rakkaudesta on kyse. Jos koko homma kääntyy heti sellaiseksi hyökkäykseksi vain siksi, että olen ehtinyt ottaa yhden oluen jo ennen hänen viiniehdotustaan. Vaikea siinä on nähdä mitään aitoa välittämistä.
Turha on odottaa, tuollaisen käytöksen jälkeen, että minä alkaisin mitään läheisyyttä edes yrittämään – hän saa nyt ihan rauhassa olla omissa oloissaan, ja minä menen nukkumaan vasta kun hän on varmasti nukahtanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain37112375Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2635427Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2153947Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2002665Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151992Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191834Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167910Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271872No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74782Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59746