Vaimo taas keuhkoo

Anonyymi-ap

Vaimo tuli kysymään josko avattais viinipullo. Tokihan se mulle sopii.

Mutta huomasi sitten että ostin ihan kaljapullon kaupasta ja olin jo juonut sen. Tuli vittu taas sellainen ripitys että sala juoppo ollaan kun on kaljapullo juotu ja niin edespäin.

Nyt se kattoo naama norsun vitulla jotain Netflixiä. Ite lähin karkuun.

Mutta onpahan viiniä.

4

356

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Itse menisin kysymään, että mistä oikein suuttui. Että en oikein nyt ymmärrä, join yhden oluen ja luulin että siemaillaan tässä viiniä ja vietetään mukava ilta yhdessä. En ymmärrä mistä suutuit, voitko kertoa jotta ymmärrän sinua paremmin.

• Anonyymi00002

No en todellakaan lähde tuolle linjalle. Jos ei seura kelpaa vaan on ottanut linjaksi sen että jostain pitää urputtaa niin tehköön mitä tekee.

Viini oli ihan ok, itse katsomani leffakin oli ok ja vielä kun tässä tunnin odottaa ennen kuin menee nukkumaan, niin pirttihirmu on varmaan nukahtanut niin saa nukkua rauhassa.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

No en todellakaan lähde tuolle linjalle. Jos ei seura kelpaa vaan on ottanut linjaksi sen että jostain pitää urputtaa niin tehköön mitä tekee.

Viini oli ihan ok, itse katsomani leffakin oli ok ja vielä kun tässä tunnin odottaa ennen kuin menee nukkumaan, niin pirttihirmu on varmaan nukahtanut niin saa nukkua rauhassa.

Nooh, hän on loppupeleissä sinun kanssasi koska rakastaa sinua. Ei hänkään täydellinen ole. Ja varmaan rakastaa juuri siksi, että sinä ymmärrät häntä paremmin kuin kukaan muu.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Nooh, hän on loppupeleissä sinun kanssasi koska rakastaa sinua. Ei hänkään täydellinen ole. Ja varmaan rakastaa juuri siksi, että sinä ymmärrät häntä paremmin kuin kukaan muu.

Tuskinpa siinä enää mistään rakkaudesta on kyse. Jos koko homma kääntyy heti sellaiseksi hyökkäykseksi vain siksi, että olen ehtinyt ottaa yhden oluen jo ennen hänen viiniehdotustaan. Vaikea siinä on nähdä mitään aitoa välittämistä.

Turha on odottaa, tuollaisen käytöksen jälkeen, että minä alkaisin mitään läheisyyttä edes yrittämään – hän saa nyt ihan rauhassa olla omissa oloissaan, ja minä menen nukkumaan vasta kun hän on varmasti nukahtanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      132
      3782
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      64
      2659
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      34
      2612
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      76
      2432
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      27
      2310
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      105
      1418
    7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      630
      1278
    8. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      79
      1159
    9. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      154
      1097
    10. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      1056
    Aihe