Vaikka ei olisi moneen viikkoon juonut yhtään kaljaa, niin vähän kuitenkin jänskättää. Mitä jos se kuitenkin vähän värähtää.
Kerran poliisi puhallutti. Katsoi sitten -82 vuoden Nissaniani. Kysyi onko minulla kaikki ihan hyvin? 🤣 se oli jotain 2000 luvun alkua. Ei sitä nissania ole enää olemassa kuin kierrätettynä tonnikala purkkina.
>simiti<
Jännäättekö puhallus ratsioissa?
10
183
Vastaukset
- Anonyymi00001
Odotan aina innolla että pääsen puheille. Niitä on kiva pyörittää😊
- Anonyymi00003
No mikä siinä aloittajaäijä niin mukavaa muka olis?
- Anonyymi00002
On mulla pilli haluutko puhalluttaa ohikuultua. Olin kävellen, oikein otti päähän, kun ei tullut viisastelemaan😢
- Anonyymi00004
Ei mun sitä puhallusta tarvi jännittää, enemmänkin sitä mitä viaksi noteerattavia asioita on näkyvissä
Ei jännitä, mä yleensä tiedän mikä on tilanne ja silloin joko tietää, ettei mittari värähdä tai tietää että no nyt se kyllä värähtää. Kummassakaan ei ole mitään jännitettävää siinä vaiheessa kun "polliisiin pilli on suussa".
- Anonyymi00005
Ja jos värähtää liikaa, niin voi sanoa, että kotiinpäin tässä jo ollaan menossa huilimaan. 😁
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja jos värähtää liikaa, niin voi sanoa, että kotiinpäin tässä jo ollaan menossa huilimaan. 😁
Siinä kohden poliisi varmaan mielellään päästääkin matkaajan kotio lepäilemään, mutta melko varmasti ilman autoa ja korttia 😂
- Anonyymi00006
Kännykän räplääminen ajon aikana on melko lailla samaa kategoriaa kuin päihtyneenä/krapulassa ajaminen.
Se, että ajaisi jonkun toisen päälle epähuomiossa, olisi niin raskas taakka, ettei sitä toivoisi kenenkään kohdalle.
Miten sitä voisi ikinä antaa itselleen anteeksi — en usko, että kykenisin. Yritän muistaa sen joka kerta, kun olisi kiusaus katsoa puhelinta ajaessa.
-Thinksy - Anonyymi00007
Jos mittarissa jotakin lukemaa on niin sanoo siihen jotta: mulla on sen verran miehekäs tuo parrankasvu että ennen sen ajamista tarttee läträtä desin verran räkvattenia ennen kuin pehmiää.
Tarkotaksää sitä juttuu, ku Iso Paha Susi puhalsi ja puhku kahen snadin possun kehnot majat niiku hajalle, mut kolmannen possun talo kesti, ku se oli tehty betongivaluna?
Ei mullakaan oo hätää, kummää nykysin asun elementtitalossa. Kyl se kovalla tuulella vähän heiluu, mut kyl se kestää. Sillei aineski vuokraisäntä sano.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse153841SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2323776Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1323416Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky723384Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222267Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv331810Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575471659- 371600
- 321491
- 921433