En tiedä kuuluuko tämä tänne ja onko kiusaamista.
Olen 40 vuotias ja minua sanotaan jatkuvasti pojaksi.
Ensin sanoi työpaikan vanhimmat mutta ovat lopettaneet sen.
Nyt kun meille on otettu uutta väkeä niin he aloittivat sen.
He ovat 20-25 vuotiaita.
He aloittivat sen koska näytän nuoremmalta kuin he ja olen pienempi. He näyttävät taas paljon vanhemmilta. Olen huomannnut että moni nuori näyttää. Heillä (työpaikan nuorilla) on ryppyjä ja huono iho ja he ovat isoja isolla paksulla parralla. Kun sellainen kaksi metriä tulee 175 senttisen viereen niin on siinä pieni ja avuton olo kun se silittää päätä ja sanoo pojaksi. Tai ottaa leuasta kiinni ja sanoo että ei pojalla edes karvat kasva.
Tai sitten kun sellainen sanoo että hae poika sitä tai tätä niin on parempi totella. Ei noista tiedä mitä ne tekee jos ei tottele.
Hävettää että edes vaivaan mieltäni sillä mitä nuoret ajattelee kun ikää kuitenkin minulla on paljon enemmän. Pitäisi kasvattaa kai nahka mutta ei sitä jaksa viikosta ja kuukaudesta toiseen päivittäin.
Pojaksi haukkuminen
11
164
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja pitkätukkia korvis heeboja tytöiksi !
- Anonyymi00002
Ole onnellinen,kun olet nuoren näköinen.Papparaiseksi kyllä ehtii vanhempanakin.
- Anonyymi00003
Kakaran tasolle olet ainakin henkisesti jäänyt jos tällainen asia menee ihon alle.
- Anonyymi00005
Eli kiusaaminen on mielestäsi ihan ok?
- Anonyymi00004
erittäin sopimatonta ja asiatonta. Kertoo paljon niistä pilkkaajistasi.
Kyse ei ole työpaikkahuumorista. Tuollainen ei sovi työpaikalle.
Etenkin kun siellä ollaan juurikin tekemässä työtä ja tiimityötä.
Itse en töissä ollessani koskaan pilkannut ketään. Olin työtoveri, - Anonyymi00006
Kerro johdolle
- Anonyymi00007
Nauhoita todisteita
- Anonyymi00008
Anna samalla mitalla: puhuttele kesätyöntekijöitä kesätyöntykijöinä ja sinua nuorempia junioreina jos pomolle kertominen ei auta ja vanhuksia vanhuksina
- Anonyymi00012
Erittäin huono neuvo ja näistähän se työpaikan kriisit johtuvat ja huono ilmapiiri kun aina annetaan takaisin
- Anonyymi00009
Zoomereilla on murhaajan ilme.se ei ole soveliasta se tuijottaminen työpaikalla.Heiltä monesti puuttuu ihmistaudot kyn ivat kasvaneet vain luurin äarellä ja vanhemmat ei ottaneet kasvatuksesta vastuuta.Muutenkin zoomerit käyttäytyvät kuin kuninkaat.Millä meriiteillä??
- Anonyymi00011
Tuosta asiasta voit mennä keskustelemaan esimiehesi kanssa. TUollainen nimittely, jos sen sellaisena koet, ei ole asiallista ja jos se on toistuvaa ja alentavaa, voi sen laskea työpaikkakiusaamiseksi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837