Eipä tälle viikolle enää muuta jääkään kuin huominen viikonlopun ruokien ostomatka.
- Jos aurinko niin suo. (actually it doesn't matter what weather)
Varmaankin nuorison joku idea katsoa uutisia ja tehdä niistä omia johtopäätöksiä ja omia uusia uutisia. Jooh.
T, Milfred Hyppenstein.
Ei ole enää pitkä matka taapertaa huomiseen.
6
122
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kävin asioilla. Useita kauppoja, muuta asiointia. Reilu tunti meni. Ja ruokaakin tuli ostettua. Se on siitäkin kiinni, tuleeko autoillessa vihreitä linjoja. En joutunut pysähtelemään. Mutta ihan huippu juttu oli se, että pääsin liikkeelle. Ja että juttelin mun lempimyyjän kanssa pikkukaupassa. Se on se aurinko joskus ihan ohuen harson peitossa. Haetaan niitä positiivisia asioita edelleen.
Se on kiva kun teillä on vielä pikkukauppa. Sujuu asiointi nopeesti ja usein myyjät tulee tutuiks. No mulla tietenkin pikkupoikana lähikaupassa tuli jatkuvasti moitetta, millon oli mikäkin väärin raha ojennettu tai sitten olin malttamaton. Se myyjä joka siellä napakympissäkin oli.
- Anonyymi00002
Ou jees🥳🥳🥳
- Sheena - Anonyymi00003
Mulla on pikkukauppa 100m ja isompi kauppa 24h joku kilometri kai... helppo käydä pikkukaupassa yleensä.
En keksinyt oikein mitään katsottavaa Netflixistäkään, joku 10 tuotantokautta jotain Stargate-sarja 1 tuotanto riitti jo.:
Nämä Omen-elokuvat arkistoista, Damien, Paholaisen poika... saa raivokohtauksen pikkupoikanakin jos joutuu menemään kirkon lähelle. - Anonyymi00004
Olen muuttanut näkökulmaani niin, etten enää erikseen odota viikonloppua. Nautin kyllä viikonlopuista mielettömän paljon ja erityisesti perjantai on mieluisa päivä. En kuitenkaan laske päiviä siihen, kun viikonloppu koittaa, sillä se saa arjen tuntumaan kovin raskaalta, jos kokee arjen olevan jotain, mistä pitää selvitä niin, että pääsee nauttimaan viikonlopusta.
Minulla on tälle viikolle ohjelmassa vielä yksi työpäivä, pari lenkkiä, joista toinen ystävän kanssa, kuntosali, lapsen kuskausta, viikonlopun ruokaostokset, muistisairaan vanhuksen luona vierailu, viikkosiivous ja tietysti normaalit kokkailut ja muut kotityöt. Ja tietysti myöhään nukkumista ja rentoilua 🤗
Aletheias - Anonyymi00005
Kävin tänään kaupassa. Siellä on torstaisin paljon punalaputettuja, joilla on aika pitkäkin käyttöaika. En kylläkään siksi käynyt, vaan koska ruuhkaa ei ole niin kovasti kuin perjantaisin.
Harvoin ostan valmisruokia, mutta joskus on kiva jemmailla pakastimeen joku hätävaraksi tai muuten vaan mättötarpeiksi.
xLiner
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872