Pääsin töistä kotiin

Anonyymi-ap

Aloittelen hiusten kiinni laittoa kotosalla mun tukka on yhä osin risiiniöljyssä laitoin sitä eilen tukkaani se ei lähtenyt aamulla suihkussa kaikki pois hiukset on yhä tahmeat risiiniöljystä.

Sen voin risiiniöljy puolesta sanoa se rauhoitti kyllä viime yönä päänahkaa kun tukka oli kiinni.

Nyt aloittelen tälle päivää tukan kiinni laittamista näin:
https://ibb.co/qMP8jgW1

En tiedä vielä millaiset saparot laitan tukkaan illaksi. Haluun että hiukset näyttäisi söpöltä kiinni ❤️ myös se tosiasia pitää korostua että mä hallitsen tukkaani siksi joskus vaan rullaan nopeasti tukan kiinni päässäni, se ei ole söpöä eikä kaunista mutta korostaa mun hallintavaltaa suhteessa hiuksiini ❤️

4

216

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sun hiukset kuvassa näyttää tosiaan kosteilta. Johtuuko se risiiniöljystä? Miksi laitoit risiiniöljyä päähäsi?

• Anonyymi00002

Laitoin risiiniöljyä koska sen sanottiin lievittävän kiinni olevan tukan päänahan kipuja.

Nyt laitoin tukan söpösti kiinni näin:

https://ibb.co/JwV6L9Mg

Mä ruiskutin kiinni olevaan tukkaan vähän kuivashampoota se toi ryhtiä ja kiiltoa vähän mun kiinni olevaan tukkaan ❤️🙏

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Laitoin risiiniöljyä koska sen sanottiin lievittävän kiinni olevan tukan päänahan kipuja.

Nyt laitoin tukan söpösti kiinni näin:

https://ibb.co/JwV6L9Mg

Mä ruiskutin kiinni olevaan tukkaan vähän kuivashampoota se toi ryhtiä ja kiiltoa vähän mun kiinni olevaan tukkaan ❤️🙏

Mä laitan vielä jokaiseen neljään ponnariin kaksi kuminauhaa yöksi et tukka pysyy varmasti kiinni. Mun kokemuksen mukaan tukka voi päästä auki yöllä ponnari eli kuminauha voi hajota yöllä mutta kun on kaks kuminauhaa per ponnari niin tukka pysyy kiinni yön yli vaikka yksittäinen kuminauha hajoaisikin ❤️🙏

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mä laitan vielä jokaiseen neljään ponnariin kaksi kuminauhaa yöksi et tukka pysyy varmasti kiinni. Mun kokemuksen mukaan tukka voi päästä auki yöllä ponnari eli kuminauha voi hajota yöllä mutta kun on kaks kuminauhaa per ponnari niin tukka pysyy kiinni yön yli vaikka yksittäinen kuminauha hajoaisikin ❤️🙏

Nyt on kaks kuminauhaa jokaisessa ponnarissa.
        Tukka pysyy varmasti kiinni yön yli mutta kuminauhat venyttää aika kipeesti päänahkaa. Mulla on sitä risiinivoidettakin nyt päänahassa, silti käy kipeetä.

https://ibb.co/GfNBsCC8

Tarkka kuvan zoomailija voi huomata epätavallisen paksun nipun kuminauhaa mun tukan ympärillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      104
      1243
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      868
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      784
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      626
    6. 32
      605
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      574
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      558
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43