Hei! Olen nainen ja elän parisuhteessa, mutta kipinä on kateissa, ja mieheni esitti, että jos löytäisin eroottista seuraa kahdesta miehestä yhtä aikaa se voisi sytyttää meidänkin suhteemme. Olen asiaa ajatellut jo aiemminkin. Löytyisikö Keski-Suomesta sellaista mahdollisuutta? Jos löytyy, niin voitaisi aluksi vaihtaa kuvia sp:ssä
Kahta miestä
16
1595
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pervo
- Anonyymi00005
Etkö poikaparka parempaa keksinyt tähän palstaäijän aloitukseen innostamaan muita mylviviä hirvaita sosiokulttuurisesti
- Anonyymi00002
Tuhoat itsesi lopullisesti. Ota joku harrastus. Lenkkeilyä. Pingistä? Jotakin.
- Anonyymi00006
Sorry jos säikäytin. En minä nyt mitään sen ihmeempää täällä hae ja jos se jotain henkilöä loukkaa, niin voin kyllä poistua. Lähinnä tässä kevään mittaan kiinnostaa esim. kuvien vaihto. Se jo alkuunsa riittäisi.
- Anonyymi00007
No jos ei löydy kahta, niin löytyy edes yksi innokas?
- Anonyymi00008
Itse olen 59v ukm. Itse toivoisin samaa. Valitettavasti kumppani ei ole kiinnostunut muista.
- Anonyymi00009
Ei taida tälläisessä 2+1 jutussa porukan kantti riittää asian loppuun asti viemiseen. Mitä se 2+1 juttu sitten oikeasti on? Onko se naisen tuplapano samaan aikaan pilluun ja peppuun, miehet munat vastakkain naisen sisällä, vai onko se esim. muna naisen pillussa ja toinen samaan aikaan suussa? Vai onko se mökkikivaa pitkällä viikonlopulla, jossa nainen on kahden miehen kanssa mökillä antaen pillua ihan ajan kuluessa.
Olen kuullut muutaman naisen kertomana tuplapanosta tai siitä kuinka toisen miehen kantti oli pettänyt H-hetkellä, nainen ja ns. toinen mies olivat asiaan jo valmiina, mutta naisen oma mies oli vetäytynyt. - Anonyymi00010
Mitens suhun saisi yhteyden ap?
- Anonyymi00011
Mies ei ole eroottinen
- Anonyymi00012
Tuskin sulla neljää reikää on.
Olen 34 v ja toivoisin sama!
- Anonyymi00014
löytyykö kikkiä tai snapchattia?
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
löytyykö kikkiä tai snapchattia?
Löytyy, mutta anna sun snapchati niin lisä sut!:)
- Anonyymi00017
Miksi ette tee profiilia deittipaltoille ja etsi sitä kautta ? Kerro toki nimesi ja osoite niin tullaan joukolla ovikelloa rimputtaa
- Anonyymi00019
Ompu10 kirjoitti:
Espoossa ja en halua kertoa tarkka nimi eikä osoite, en haluaa että kaikki näkee!
Miksi et? Eikö se olisi hienoa että mahdollisimman moni näkisi. Se on niin luonnollista. Suomalainen jonkun vaimo ja monta hoono soomi keener.
Tätä lisää.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483