Hei! Olen nainen ja elän parisuhteessa, mutta kipinä on kateissa, ja mieheni esitti, että jos löytäisin eroottista seuraa kahdesta miehestä yhtä aikaa se voisi sytyttää meidänkin suhteemme. Olen asiaa ajatellut jo aiemminkin. Löytyisikö Keski-Suomesta sellaista mahdollisuutta? Jos löytyy, niin voitaisi aluksi vaihtaa kuvia sp:ssä
Kahta miestä
13
1261
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pervo
- Anonyymi00005
Etkö poikaparka parempaa keksinyt tähän palstaäijän aloitukseen innostamaan muita mylviviä hirvaita sosiokulttuurisesti
- Anonyymi00002
Tuhoat itsesi lopullisesti. Ota joku harrastus. Lenkkeilyä. Pingistä? Jotakin.
- Anonyymi00006
Sorry jos säikäytin. En minä nyt mitään sen ihmeempää täällä hae ja jos se jotain henkilöä loukkaa, niin voin kyllä poistua. Lähinnä tässä kevään mittaan kiinnostaa esim. kuvien vaihto. Se jo alkuunsa riittäisi.
- Anonyymi00007
No jos ei löydy kahta, niin löytyy edes yksi innokas?
- Anonyymi00008
Itse olen 59v ukm. Itse toivoisin samaa. Valitettavasti kumppani ei ole kiinnostunut muista.
- Anonyymi00009
Ei taida tälläisessä 2+1 jutussa porukan kantti riittää asian loppuun asti viemiseen. Mitä se 2+1 juttu sitten oikeasti on? Onko se naisen tuplapano samaan aikaan pilluun ja peppuun, miehet munat vastakkain naisen sisällä, vai onko se esim. muna naisen pillussa ja toinen samaan aikaan suussa? Vai onko se mökkikivaa pitkällä viikonlopulla, jossa nainen on kahden miehen kanssa mökillä antaen pillua ihan ajan kuluessa.
Olen kuullut muutaman naisen kertomana tuplapanosta tai siitä kuinka toisen miehen kantti oli pettänyt H-hetkellä, nainen ja ns. toinen mies olivat asiaan jo valmiina, mutta naisen oma mies oli vetäytynyt. - Anonyymi00010
Mitens suhun saisi yhteyden ap?
- Anonyymi00011
Mies ei ole eroottinen
- Anonyymi00012
Tuskin sulla neljää reikää on.
Olen 34 v ja toivoisin sama!
- Anonyymi00014
löytyykö kikkiä tai snapchattia?
- Anonyymi00017
Miksi ette tee profiilia deittipaltoille ja etsi sitä kautta ? Kerro toki nimesi ja osoite niin tullaan joukolla ovikelloa rimputtaa
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1572542- 1592336
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551983Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1181937Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."01640"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591374Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1921252Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää761036Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa204986Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.330947