Kahta miestä

Anonyymi-ap

Hei! Olen nainen ja elän parisuhteessa, mutta kipinä on kateissa, ja mieheni esitti, että jos löytäisin eroottista seuraa kahdesta miehestä yhtä aikaa se voisi sytyttää meidänkin suhteemme. Olen asiaa ajatellut jo aiemminkin. Löytyisikö Keski-Suomesta sellaista mahdollisuutta? Jos löytyy, niin voitaisi aluksi vaihtaa kuvia sp:ssä

12

815

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pervo

• Anonyymi00005

Etkö poikaparka parempaa keksinyt tähän palstaäijän aloitukseen innostamaan muita mylviviä hirvaita sosiokulttuurisesti

• Anonyymi00002

Tuhoat itsesi lopullisesti. Ota joku harrastus. Lenkkeilyä. Pingistä? Jotakin.

• Anonyymi00006

Sorry jos säikäytin. En minä nyt mitään sen ihmeempää täällä hae ja jos se jotain henkilöä loukkaa, niin voin kyllä poistua. Lähinnä tässä kevään mittaan kiinnostaa esim. kuvien vaihto. Se jo alkuunsa riittäisi.

• Anonyymi00007

No jos ei löydy kahta, niin löytyy edes yksi innokas?

• Anonyymi00008

Itse olen 59v ukm. Itse toivoisin samaa. Valitettavasti kumppani ei ole kiinnostunut muista.

• Anonyymi00009

Ei taida tälläisessä 2+1 jutussa porukan kantti riittää asian loppuun asti viemiseen. Mitä se 2+1 juttu sitten oikeasti on? Onko se naisen tuplapano samaan aikaan pilluun ja peppuun, miehet munat vastakkain naisen sisällä, vai onko se esim. muna naisen pillussa ja toinen samaan aikaan suussa? Vai onko se mökkikivaa pitkällä viikonlopulla, jossa nainen on kahden miehen kanssa mökillä antaen pillua ihan ajan kuluessa.

Olen kuullut muutaman naisen kertomana tuplapanosta tai siitä kuinka toisen miehen kantti oli pettänyt H-hetkellä, nainen ja ns. toinen mies olivat asiaan jo valmiina, mutta naisen oma mies oli vetäytynyt.

• Anonyymi00010

Mitens suhun saisi yhteyden ap?

• Anonyymi00011

Mies ei ole eroottinen

• Anonyymi00012

Tuskin sulla neljää reikää on.

• Olen 34 v ja toivoisin sama!

• Anonyymi00014

löytyykö kikkiä tai snapchattia?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7492
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2916
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1766
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      130
      1134
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      827
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe