Mitä mieltä olette mun tukasta?

Anonyymi-ap

En oo värjännyt enkä edes sävyttänyt hiuksiani vaan tuo kullankeltaisesti kiiltävä väri on mun tukan luonnollinen väri halppis shampoota käyttäen.

https://ibb.co/Jw9jS7gJ

9

104

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mä toivon että mun tukkaa kehuttaisiin ❤️
      Mä löysin netistä kampauksen millaiseen pyrin kasvattamaan mun hiukset tässä kuva mun tukasta puolen vuoden päästä kun pituutta on kertynyt vähän lisää ❤️🙏

https://ibb.co/5grNVGmC

• Anonyymi00002

Siinä on ihanan tuuhea tukka mun tukkaa tuuheampikin kiinni kolmella ponnarilla ❤️🙏

• Anonyymi00003

EVVK

• Anonyymi00005

Älä sitten tuu kommentoimaan. Tämä on hiukset keskustelupalsta ja tässä ketjussa keskustellaan mun hiusten kauneudesta.

Lisäksi mulla on suunnitelmissa kasvattaa tukkaani lisää pituutta ainakin puolen vuoden ajan 🙏❤️

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Älä sitten tuu kommentoimaan. Tämä on hiukset keskustelupalsta ja tässä ketjussa keskustellaan mun hiusten kauneudesta.

Lisäksi mulla on suunnitelmissa kasvattaa tukkaani lisää pituutta ainakin puolen vuoden ajan 🙏❤️

Entä sen puolen vuoden jälkeen?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Entä sen puolen vuoden jälkeen?

Voi olla et keskeytän tukan kasvatuksen hartiamittaiseksi silloin puolen vuoden jälkeen tai ehkä leikkaan tukan jopa kaljuksi jos kyllästyn leikkimään hiusteni kanssa. Hiusten on syytä viihdyttää minua päässäni etteivät joudu roskakoriin mun päästäni 😅❤️

• Anonyymi00004

Kun sun tukka kasvaa lisää pituutta niin mä suosittelen ala käyttämään jotain hiuskiillettä lisäävää shampoota. Sun tukka on jo luonnostaankin kaunis saat tosi näyttävät ja kivat hiukset itsellesi jos vähän näet vaivaa hiusten kauneuden hoidon suhteen 👍❤️

• Anonyymi00006

Kiitos vinkistä ❤️

• Anonyymi00007

Mun haave on että joskus mun pään kaikki tukka yltäisi kiinni yhdellä ponnarilla ❤️
      Siihen tosin on aikaa puoli vuotta viiva vuosi.
      Mut mä aion kasvattaa omaa tukkaani määrätietoisesti tavoitettani kohti 🙏

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe