Itse herkuttelin hetki sitten perunasalaatilla ja paahdetulla sipulilla.
Nyt on vuorossa etanolipohjaista virkistysjuomaa.
>simiti<
Miten teillä ihmispoloilla sujuu?
19
138
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Normi viikonloppu. Annoin lahjaksi 2 x 50 euroa henkilöille jotka ovat sen ansainneet.
Saavat päättää millaiseen rentoutukseen rahan haluavat käyttää.
Mukava jakaa hyvinvointia, vaikka raha on joskus tiukassa myös itselleni.
AV - Anonyymi00002UUSI
Ihan ok kai, odotellaan epsteineja, eli kännisiä netti-trolleja, yksinäisiä miehiä jotka teeskentelevät olevansa teinityttöjä.. tässä illan mittaan.
JEffejä hehehe - Anonyymi00003UUSI
hmm musiikki, vaihteeksi Iron Maiden laitoin soittimeen levyn: No Prayer For The Dying - Holy Smoke...
- Anonyymi00004UUSI
Itse kuuntelen radiosta Hitmix kanavaa. Ysäriä täysillä.
>simiti< - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Itse kuuntelen radiosta Hitmix kanavaa. Ysäriä täysillä.
>simiti<Mjaa, itse olen tavoitettomana.
Tänään on lepo, sen alku.
https://www.youtube.com/watch?v=QI8VrXkffcg&list=RDQI8VrXkffcg&start_radio=1
AV
- Anonyymi00005UUSI
Alkoholi on petollista. Muista nämä sanat.
- Anonyymi00007UUSI
Pitkään elämää nähnyt voi todeta elämän olevan enemmän petollista.
Nyt kun mietin menneisyyttä, ovat ne hyvät ystävät jotka ovat olleet minua nuorempia ja eläneet pääosin raittiina menneitä. Ihmisillä on jokin kumma karma, osa lähtee pois ennen aikojaan, siitä olen harmissani. Monet ihmiset jotka ovat "elämänsä kukkuloilla" kuolevat nuorina 35-45 vuotiaina syöpiin tai hoitovirheisiin ilman alkoholia tai tupakkaa.
Onko elämässä jokin kohtuus? Kai niin voi olla...
AV - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Pitkään elämää nähnyt voi todeta elämän olevan enemmän petollista.
Nyt kun mietin menneisyyttä, ovat ne hyvät ystävät jotka ovat olleet minua nuorempia ja eläneet pääosin raittiina menneitä. Ihmisillä on jokin kumma karma, osa lähtee pois ennen aikojaan, siitä olen harmissani. Monet ihmiset jotka ovat "elämänsä kukkuloilla" kuolevat nuorina 35-45 vuotiaina syöpiin tai hoitovirheisiin ilman alkoholia tai tupakkaa.
Onko elämässä jokin kohtuus? Kai niin voi olla...
AVPahin elämää pysäyttävä kokemus oli yhden naisen poislähtö.
Elämä ei aina ole oikeudenmukaista. Nainen joka oli mukava ja sivistynyt, tienasikin paljon enemmän mitä minä...jotain 7000-8000 euroa kuukaudessa...Hän oli todella mukava ja oikeudenmukainen naishenkilö. Hän oli minusta jotain 10-vuotta nuorempi.
Hänelle tapahtui se pahin mahdollinen. Raskaus ja se oli hänelle toinen, ja se viimeinen.
Äiti kuoli syöpään lapsen ollessa 11 kuukauden ikäinen. Itkin, koska tunsin hänet hyvin, ja se meni sydämeen. Lapsi ei koskaan muista sitä kuinka täydellinen ihmisenä hänen äitinsä olisi ollut, kuka siitä nyt kertoo...
Sivistynyt, kouluttautunut ja menestynyt ihminen ja kaikki iskee kasvoille täydellä päin kasvoja. Onko Jumalaa olemassa...epäilen.
AV - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Pahin elämää pysäyttävä kokemus oli yhden naisen poislähtö.
Elämä ei aina ole oikeudenmukaista. Nainen joka oli mukava ja sivistynyt, tienasikin paljon enemmän mitä minä...jotain 7000-8000 euroa kuukaudessa...Hän oli todella mukava ja oikeudenmukainen naishenkilö. Hän oli minusta jotain 10-vuotta nuorempi.
Hänelle tapahtui se pahin mahdollinen. Raskaus ja se oli hänelle toinen, ja se viimeinen.
Äiti kuoli syöpään lapsen ollessa 11 kuukauden ikäinen. Itkin, koska tunsin hänet hyvin, ja se meni sydämeen. Lapsi ei koskaan muista sitä kuinka täydellinen ihmisenä hänen äitinsä olisi ollut, kuka siitä nyt kertoo...
Sivistynyt, kouluttautunut ja menestynyt ihminen ja kaikki iskee kasvoille täydellä päin kasvoja. Onko Jumalaa olemassa...epäilen.
AV...Ja alkuperäiseen kysymykseen vastakysymys, miten suhteessa kaikkeen aloittajalla nyt menee? Varmasti todella ylihyvin?
AV - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
...Ja alkuperäiseen kysymykseen vastakysymys, miten suhteessa kaikkeen aloittajalla nyt menee? Varmasti todella ylihyvin?
AVNiin. Katja-vainaakin lähti melko nuorena. Niin se elo heittelee. Itselle kerran lääkäri sanoi teholla, että katsellaan sitä lääkitystä sitten jos vielä huomenna on hengissä.
>simiti< - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin. Katja-vainaakin lähti melko nuorena. Niin se elo heittelee. Itselle kerran lääkäri sanoi teholla, että katsellaan sitä lääkitystä sitten jos vielä huomenna on hengissä.
>simiti<...Ja jos Suomessa noin sanoo, tuskin näkee enää huomista?!
AV - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
...Ja jos Suomessa noin sanoo, tuskin näkee enää huomista?!
AVNoh. Jäin henkiin. Lääkärikin vähän kummasteli.
>simiti< - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Noh. Jäin henkiin. Lääkärikin vähän kummasteli.
>simiti<..Jäitkö?
AV - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Noh. Jäin henkiin. Lääkärikin vähän kummasteli.
>simiti<Mitä elämä sinulle edustaa, Suomen tulevaisuutta, vai sitä saatko SINÄ tarvitsemasi jotta voit hengittää?
AV - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
..Jäitkö?
AVSaatanhan kummitellakin. En vain tiedä olevani kuollut.
>simiti< - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Saatanhan kummitellakin. En vain tiedä olevani kuollut.
>simiti<Niin, miten itse nyt elämälläsi edustat sitä, että ne nuoret suomalaiset maailmanvälisessä kilpailussa pärjäävät?
Joitain tekoja on hyvä nyt esille tuoda?
Jos et keksi mitään, olet nuorten taakkana? Miksi me vanhemmat sitä haluaisimme olla?
AV
- Anonyymi00016UUSI
Ota si reilusti että lähtee henki veemäisempää varmaan jos vaan sokeutuu
- Anonyymi00018UUSI
Only The Good Die Young, nooh, kuka nyt pahan tappaisi, ellei paha itse, vanha klisee sori. on kappaleen nimi tuo ensimmäinen.
Nooh kohta nähdään kun leijonat kohtaavat Kanadan uhraavatko Suomi-neidon kanadan joukkoraiskaajille, eli häviävätkö? - Anonyymi00019UUSI
Taidan olla liian vanha kuolemaan nuorena :)
https://www.youtube.com/watch?v=FQNFcYvILJE&list=RDFQNFcYvILJE&start_radio=1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa626126Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434388Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky53798Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2703713Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks3023657Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1133465Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1043446Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty303432Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär3612918Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm392613