Miten teillä ihmispoloilla sujuu?

Anonyymi-ap

Itse herkuttelin hetki sitten perunasalaatilla ja paahdetulla sipulilla.
Nyt on vuorossa etanolipohjaista virkistysjuomaa.

>simiti<

19

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Normi viikonloppu. Annoin lahjaksi 2 x 50 euroa henkilöille jotka ovat sen ansainneet.
      Saavat päättää millaiseen rentoutukseen rahan haluavat käyttää.
      Mukava jakaa hyvinvointia, vaikka raha on joskus tiukassa myös itselleni.

AV

• Anonyymi00002
      UUSI

Ihan ok kai, odotellaan epsteineja, eli kännisiä netti-trolleja, yksinäisiä miehiä jotka teeskentelevät olevansa teinityttöjä.. tässä illan mittaan.

JEffejä hehehe

• Anonyymi00003
      UUSI

hmm musiikki, vaihteeksi Iron Maiden laitoin soittimeen levyn: No Prayer For The Dying - Holy Smoke...

• Anonyymi00004
        UUSI

Itse kuuntelen radiosta Hitmix kanavaa. Ysäriä täysillä.

>simiti<

• Anonyymi00006
        UUSI

• Anonyymi00005
      UUSI

Alkoholi on petollista. Muista nämä sanat.

• Anonyymi00007
        UUSI

Pitkään elämää nähnyt voi todeta elämän olevan enemmän petollista.
        Nyt kun mietin menneisyyttä, ovat ne hyvät ystävät jotka ovat olleet minua nuorempia ja eläneet pääosin raittiina menneitä. Ihmisillä on jokin kumma karma, osa lähtee pois ennen aikojaan, siitä olen harmissani. Monet ihmiset jotka ovat "elämänsä kukkuloilla" kuolevat nuorina 35-45 vuotiaina syöpiin tai hoitovirheisiin ilman alkoholia tai tupakkaa.

Onko elämässä jokin kohtuus? Kai niin voi olla...

AV

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Pitkään elämää nähnyt voi todeta elämän olevan enemmän petollista.
        Nyt kun mietin menneisyyttä, ovat ne hyvät ystävät jotka ovat olleet minua nuorempia ja eläneet pääosin raittiina menneitä. Ihmisillä on jokin kumma karma, osa lähtee pois ennen aikojaan, siitä olen harmissani. Monet ihmiset jotka ovat "elämänsä kukkuloilla" kuolevat nuorina 35-45 vuotiaina syöpiin tai hoitovirheisiin ilman alkoholia tai tupakkaa.

Onko elämässä jokin kohtuus? Kai niin voi olla...

AV

Pahin elämää pysäyttävä kokemus oli yhden naisen poislähtö.
        Elämä ei aina ole oikeudenmukaista. Nainen joka oli mukava ja sivistynyt, tienasikin paljon enemmän mitä minä...jotain 7000-8000 euroa kuukaudessa...Hän oli todella mukava ja oikeudenmukainen naishenkilö. Hän oli minusta jotain 10-vuotta nuorempi.

Hänelle tapahtui se pahin mahdollinen. Raskaus ja se oli hänelle toinen, ja se viimeinen.
        Äiti kuoli syöpään lapsen ollessa 11 kuukauden ikäinen. Itkin, koska tunsin hänet hyvin, ja se meni sydämeen. Lapsi ei koskaan muista sitä kuinka täydellinen ihmisenä hänen äitinsä olisi ollut, kuka siitä nyt kertoo...

Sivistynyt, kouluttautunut ja menestynyt ihminen ja kaikki iskee kasvoille täydellä päin kasvoja. Onko Jumalaa olemassa...epäilen.

AV

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Pahin elämää pysäyttävä kokemus oli yhden naisen poislähtö.
        Elämä ei aina ole oikeudenmukaista. Nainen joka oli mukava ja sivistynyt, tienasikin paljon enemmän mitä minä...jotain 7000-8000 euroa kuukaudessa...Hän oli todella mukava ja oikeudenmukainen naishenkilö. Hän oli minusta jotain 10-vuotta nuorempi.

Hänelle tapahtui se pahin mahdollinen. Raskaus ja se oli hänelle toinen, ja se viimeinen.
        Äiti kuoli syöpään lapsen ollessa 11 kuukauden ikäinen. Itkin, koska tunsin hänet hyvin, ja se meni sydämeen. Lapsi ei koskaan muista sitä kuinka täydellinen ihmisenä hänen äitinsä olisi ollut, kuka siitä nyt kertoo...

Sivistynyt, kouluttautunut ja menestynyt ihminen ja kaikki iskee kasvoille täydellä päin kasvoja. Onko Jumalaa olemassa...epäilen.

AV

...Ja alkuperäiseen kysymykseen vastakysymys, miten suhteessa kaikkeen aloittajalla nyt menee? Varmasti todella ylihyvin?

AV

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

...Ja alkuperäiseen kysymykseen vastakysymys, miten suhteessa kaikkeen aloittajalla nyt menee? Varmasti todella ylihyvin?

AV

Niin. Katja-vainaakin lähti melko nuorena. Niin se elo heittelee. Itselle kerran lääkäri sanoi teholla, että katsellaan sitä lääkitystä sitten jos vielä huomenna on hengissä.

>simiti<

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Niin. Katja-vainaakin lähti melko nuorena. Niin se elo heittelee. Itselle kerran lääkäri sanoi teholla, että katsellaan sitä lääkitystä sitten jos vielä huomenna on hengissä.

>simiti<

...Ja jos Suomessa noin sanoo, tuskin näkee enää huomista?!

AV

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

...Ja jos Suomessa noin sanoo, tuskin näkee enää huomista?!

AV

Noh. Jäin henkiin. Lääkärikin vähän kummasteli.

>simiti<

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

>simiti<

..Jäitkö?

AV

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

>simiti<

Mitä elämä sinulle edustaa, Suomen tulevaisuutta, vai sitä saatko SINÄ tarvitsemasi jotta voit hengittää?

AV

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

..Jäitkö?

AV

Saatanhan kummitellakin. En vain tiedä olevani kuollut.

>simiti<

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Saatanhan kummitellakin. En vain tiedä olevani kuollut.

>simiti<

Niin, miten itse nyt elämälläsi edustat sitä, että ne nuoret suomalaiset maailmanvälisessä kilpailussa pärjäävät?
        Joitain tekoja on hyvä nyt esille tuoda?

Jos et keksi mitään, olet nuorten taakkana? Miksi me vanhemmat sitä haluaisimme olla?

AV

• Anonyymi00016
      UUSI

Ota si reilusti että lähtee henki veemäisempää varmaan jos vaan sokeutuu

• Anonyymi00018
      UUSI

Only The Good Die Young, nooh, kuka nyt pahan tappaisi, ellei paha itse, vanha klisee sori. on kappaleen nimi tuo ensimmäinen.

Nooh kohta nähdään kun leijonat kohtaavat Kanadan uhraavatko Suomi-neidon kanadan joukkoraiskaajille, eli häviävätkö?

• Anonyymi00019
      UUSI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      62
      6126
    2. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      43
      4388
    3. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      5
      3798
    4. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      270
      3713
    5. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      302
      3657
    6. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      113
      3465
    7. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      104
      3446
    8. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      30
      3432
    9. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      361
      2918
    10. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      39
      2613
    Aihe