Osaamattomat työkaverit

Anonyymi-ap

Olen ainoa joka osaa töissä yhtään mitään. Olin koulussa luokkani paras ja sitä olen myös töissä. Kaikkialla missä olen ollut töissä on pelkkiä osaamattomia luusereita. Monella on 15 vuoden kokemus mutta tietoa eikä taitoa löydy yhtään. Minulla on paljon enemmän tietoa ja minulla työkokemusta vain 5 vuotta. Tiedän oikeastaan kaiken mitä voi tietää. Kerran eräs mies yli 20 vuoden kokemuksella teki kylpyhuonetta ja katsoin sitä touhua ja totesin sille että teen paremmin ja nopeammin ja kehtasi suuttua. Totuus sattuu. Mistä näille palkka maksetaan? Jos olisin pomo niin antaisin potkut näille.

1

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Perusta 1 henkilön yritys, tee toiminimellä itse. Saat määrätään työn laadun ja vauhdin itse, ja voit laskuttaa sen mitä olet sopinut asiakkaan kanssa.
      Vai etkö sittenkään osaa alallasi vielä ihan kaikkea?

Työyhteisöissä pidetään siksi erilaisia ihmisiä, koska jokaisella heistä on jotakin, mitä osaavat hyvin. Ja osa osaa suunnitellakin työnsä että sen lopputulos on sitä mitä piti.
      Sitä paitsi hyvin monessa työssä on tultava ihmisten kanssa juttuun, pystyttävä yhteistyöhön.
      Ei nykyään työnantajat ka uaa katsele täysin työtaidottomia tumpeloita.
      Ja sitä joka työkaveriaan haukkuu, ei siedä koko työyhteisö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6926
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      101
      4600
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      47
      3888
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3290
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      630
      1904
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1298
    7. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      1269
    8. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      202
      1265
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1263
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      48
      1230
    Aihe