Hopea ei ole häviö, vaan pronssi sen kullan näyttää.
Eli käänteisti.
(naurua)
Mjoo
24
126
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Jännää
Kun Rantanen ja C käväisivät teipattavana paikallisessa buduäärissä, niin olimme työmme tulokset nähneet.
Kuten aina sanon: Ne jotka töitä tekevät - tekevät.
(hihitystä) - Anonyymi00002UUSI
Jää-Kekkonen meni Pyllyn-Petterille jää-kekkosessa
- Anonyymi00004UUSI
Ei lainkaan
Jos peset koko Euroopan, niin pyykkikoneellesi tulee kiire..
(naurua)
- Anonyymi00003UUSI
muuten jooh jotain Sammy Hagarin rock-lyriikkaakin: tulin huoneesta (vaikka kuin vessasta), näin kun kuu nousee... huone kuin huone, vessaKIN ON HUONE
- Anonyymi00005UUSI
Jou ma maan
Koska itse en pidä balladeista, niin joki arytmitminen aina keikkaa.
(hirn)
https://youtu.be/fNLhxKpfCnA?si=qW8R6Th1tW4muxKT - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jou ma maan
Koska itse en pidä balladeista, niin joki arytmitminen aina keikkaa.
(hirn)
https://youtu.be/fNLhxKpfCnA?si=qW8R6Th1tW4muxKTEn nuku ilman tätä
Kun PF loi tämän, niin käsitykseni todellisuudesta keinahti päälaelleen ilman selitettävää syytä.
Nyttemmin olen opiskellut sekä
sointukulkuja että filosofiaa.
(hirn
https://youtu.be/FEacDWPWfJU?si=3gQMWCrmjJGFZlPA - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
En nuku ilman tätä
Kun PF loi tämän, niin käsitykseni todellisuudesta keinahti päälaelleen ilman selitettävää syytä.
Nyttemmin olen opiskellut sekä
sointukulkuja että filosofiaa.
(hirn
https://youtu.be/FEacDWPWfJU?si=3gQMWCrmjJGFZlPAKäsityskykyni äärirajoilla
Kun kuljeskelee pitkin omaa mieltään, niin kaikki ne hedelmät, marjat ja pähkinät ovat kätesi ulottuvilla.
Kukaan ei ole pakannut niitä vskuumiin, yoimittanut niitä tänne toisesta maasta.
Ne ovat aina olleet täällä, mistä ihminen ylös hedelmiin kurottautuu.
(naurua) - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Käsityskykyni äärirajoilla
Kun kuljeskelee pitkin omaa mieltään, niin kaikki ne hedelmät, marjat ja pähkinät ovat kätesi ulottuvilla.
Kukaan ei ole pakannut niitä vskuumiin, yoimittanut niitä tänne toisesta maasta.
Ne ovat aina olleet täällä, mistä ihminen ylös hedelmiin kurottautuu.
(naurua)Mja-a
Funis on taas lätkämatsin jälkeen ihan vetelissä.
Siis en siellä.
(hirn) - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mja-a
Funis on taas lätkämatsin jälkeen ihan vetelissä.
Siis en siellä.
(hirn)Funeau
On olemassa sellaisia koomisia tilanteita, kun kaikki ovat pynttäytyneet parhaimpiinsa ja saaneet soittimensa viritettyä, niin kapellimestarilta tipahtaa ensimmäisellä tahdilla puikko kädestä.
Se ei ole noloa, vaan komiikkaa.
(hihitystä) - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Funeau
On olemassa sellaisia koomisia tilanteita, kun kaikki ovat pynttäytyneet parhaimpiinsa ja saaneet soittimensa viritettyä, niin kapellimestarilta tipahtaa ensimmäisellä tahdilla puikko kädestä.
Se ei ole noloa, vaan komiikkaa.
(hihitystä)Sydämen lyönti
Oletan että jokaisella tavan taaplaajalla on sydän.
Sydämellä ei ole mitään tekemistä sen itsensä kanssa. Sydän on yksinäinen elin keskellä kaaosta, johon se pumppaa virtaa.
(hihitystä) - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sydämen lyönti
Oletan että jokaisella tavan taaplaajalla on sydän.
Sydämellä ei ole mitään tekemistä sen itsensä kanssa. Sydän on yksinäinen elin keskellä kaaosta, johon se pumppaa virtaa.
(hihitystä)Tahti
Yhden tahdin jakaminen osiin ei ole kenellekään mikään matemaattinen suoritus, vaan ominaisuus, jollaisia on kaikilla kaikkialla.
Ei kirjoittaminen ole sen vaikeampaa kuin tuottaa ääntä omaksi huvikseen.
(reps) - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tahti
Yhden tahdin jakaminen osiin ei ole kenellekään mikään matemaattinen suoritus, vaan ominaisuus, jollaisia on kaikilla kaikkialla.
Ei kirjoittaminen ole sen vaikeampaa kuin tuottaa ääntä omaksi huvikseen.
(reps)Soinnut
Kun siirrytään perusjumputuksesta sen eriäviin määreisiin, niin ollaan kohta kuin perillä.
Sanat valehtevat, mutta musiikki ei koskaan.
(hirn) - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Soinnut
Kun siirrytään perusjumputuksesta sen eriäviin määreisiin, niin ollaan kohta kuin perillä.
Sanat valehtevat, mutta musiikki ei koskaan.
(hirn)Sanojen idea
Sana on siinä mielessä pyhä, että se on yhä.
Sanan arvo lauseessa roikkuu sen ympäristöstä, jossa se elää ja voi hyvin. Jos taas sana roikkuu lauseessa kuin matto telineessä, niin jää vain matto ja teline.
Miettikää, sillä itsekin joudun miettimään.
(hirn) - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sanojen idea
Sana on siinä mielessä pyhä, että se on yhä.
Sanan arvo lauseessa roikkuu sen ympäristöstä, jossa se elää ja voi hyvin. Jos taas sana roikkuu lauseessa kuin matto telineessä, niin jää vain matto ja teline.
Miettikää, sillä itsekin joudun miettimään.
(hirn)Tyyli
Me emme tule keskenämme toimeen, koska olemme samanlaisia. Vakava ongelma.
Olemme kuin se kuuluisa klassikko Yö & Päivä.
Hän on yö päivällä ja minä taas päivä yöllä. Ymmärrämme ongelman.
Kun meidät jätettiin kaksistaan istumaan toistemme kanssa, niin siitä ei tullut mitään.
Ei ollut mitään keskusteltavaa. Molemmat olivat kohdanneet sen vaikeimman, mitä tielle osuu: hiljaisuuden. Kaksinkertaisen hiljaisuuden.
Kun täällä aina länkytetään jännistä ja Jonnista, niin olisi kiva kuulla mitä kuuluu sellaisille, jotka menevät näiden sepustuksellisuuksien yli kuin lintu riman yli keväällä.
On väärin tavata oikeita ihmisiä väärillä lähtökohdilla.
Pitää muistaa status.
(hirn) - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tyyli
Me emme tule keskenämme toimeen, koska olemme samanlaisia. Vakava ongelma.
Olemme kuin se kuuluisa klassikko Yö & Päivä.
Hän on yö päivällä ja minä taas päivä yöllä. Ymmärrämme ongelman.
Kun meidät jätettiin kaksistaan istumaan toistemme kanssa, niin siitä ei tullut mitään.
Ei ollut mitään keskusteltavaa. Molemmat olivat kohdanneet sen vaikeimman, mitä tielle osuu: hiljaisuuden. Kaksinkertaisen hiljaisuuden.
Kun täällä aina länkytetään jännistä ja Jonnista, niin olisi kiva kuulla mitä kuuluu sellaisille, jotka menevät näiden sepustuksellisuuksien yli kuin lintu riman yli keväällä.
On väärin tavata oikeita ihmisiä väärillä lähtökohdilla.
Pitää muistaa status.
(hirn)Mjoo
Siis kun mä näin ensimmäistä kertaa tämän mimmin, niin olin kuolla siihen seisaalleni. Mikään ei tuntunut miltään. En sanonut mitään järkevää, typerää tai blaa & blaata.
Katsoin vain hänen silmiinsä ja hän katsoi takaisin.
Tajusimme, muttemme voineet asialle mitään.
Hyvä näin.
(naurua) - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mjoo
Siis kun mä näin ensimmäistä kertaa tämän mimmin, niin olin kuolla siihen seisaalleni. Mikään ei tuntunut miltään. En sanonut mitään järkevää, typerää tai blaa & blaata.
Katsoin vain hänen silmiinsä ja hän katsoi takaisin.
Tajusimme, muttemme voineet asialle mitään.
Hyvä näin.
(naurua)Jumalointi
Hän ei ole pimeys. Hän ei myöskään ole pimeän valo. En tiedä mikä hän on.
Hän on ihmeellinen.
Hän on seurassa niin valovoimainen, että pylväätkin ympärillä kalpenevat, tuolit muuttavat suuntaansa ja nauruun tukehtuvat kaikki.
Mutta
Kun istuin hänen kanssaan kahden, niin vallitsi hiljaisuus.
Tyyni lammen vesi.
Oh my days
(hihitystä) - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jumalointi
Hän ei ole pimeys. Hän ei myöskään ole pimeän valo. En tiedä mikä hän on.
Hän on ihmeellinen.
Hän on seurassa niin valovoimainen, että pylväätkin ympärillä kalpenevat, tuolit muuttavat suuntaansa ja nauruun tukehtuvat kaikki.
Mutta
Kun istuin hänen kanssaan kahden, niin vallitsi hiljaisuus.
Tyyni lammen vesi.
Oh my days
(hihitystä)Mjoo
Tuosta tyyneydestä ja stilistisyydestä ei ensimmäiseksi juolahda mieleen yksikään tiloista tajunnan, vaan jotain kaukaisempaa.
Taju (ymmärrys) on niin selektiivistä hapuilua olemattomasta määrästä totuuksia, etten siihen lähde.
Olen lähde
Kauan sitten eräässä laaksossa kevättalvella syntyi ihminen. Hän tuli ulos äidistään, putkahti maailmaan päättäväisenä soturina, joka kaatoi alleen kokonaisia kansakuntia ja siitti lukemattoman määrän jälkeläisiä aina näihin päiviin asti, kunnes hänet haudattiin maan poveen pois silmistä.
Maa nielee kaiken. Maa omistaa kaiken, jumalatkin.
Mjoo
Tässä oli kivaa tennarointia yligeenikarttojen.
Komppaan.
(hihitystä) - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mjoo
Tuosta tyyneydestä ja stilistisyydestä ei ensimmäiseksi juolahda mieleen yksikään tiloista tajunnan, vaan jotain kaukaisempaa.
Taju (ymmärrys) on niin selektiivistä hapuilua olemattomasta määrästä totuuksia, etten siihen lähde.
Olen lähde
Kauan sitten eräässä laaksossa kevättalvella syntyi ihminen. Hän tuli ulos äidistään, putkahti maailmaan päättäväisenä soturina, joka kaatoi alleen kokonaisia kansakuntia ja siitti lukemattoman määrän jälkeläisiä aina näihin päiviin asti, kunnes hänet haudattiin maan poveen pois silmistä.
Maa nielee kaiken. Maa omistaa kaiken, jumalatkin.
Mjoo
Tässä oli kivaa tennarointia yligeenikarttojen.
Komppaan.
(hihitystä)Mjuu
Mun mielestä on aina ollut kiva tavata ihmisiä.
Määrittelen ihmisen siten että tällä tulee olla minulle jotain annettavaa, koska en ole turisti.
Ihminen, jolla ei ole minulle mitään annettavaa, kääntyköön minusta pois, sillä minulla on siellä hänelle odottamassa lahja, joka vartoo poimijaansa.
(hihitystä) - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mjuu
Määrittelen ihmisen siten että tällä tulee olla minulle jotain annettavaa, koska en ole turisti.
Ihminen, jolla ei ole minulle mitään annettavaa, kääntyköön minusta pois, sillä minulla on siellä hänelle odottamassa lahja, joka vartoo poimijaansa.
(hihitystä)Joko sitä pitää sieltä jotenkin kurkistaa?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mjuu
(hihitystä)Kauhistuksen kanahäkki
Voiko kukaan väittää että tämä kirjoittamani kieli ei olisi niin runsas, rikas ja valovoimainen, etteikö siihen jopa yltäisi rakastua.
Kaikki sanat tuntuvat sopivan toisiinsa. Saumattomasti.
Ja minä olen vasta noviisi.
(reps) - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kauhistuksen kanahäkki
Voiko kukaan väittää että tämä kirjoittamani kieli ei olisi niin runsas, rikas ja valovoimainen, etteikö siihen jopa yltäisi rakastua.
Kaikki sanat tuntuvat sopivan toisiinsa. Saumattomasti.
Ja minä olen vasta noviisi.
(reps)En ainakaan lähtisi väittämään vastaan!
Jos on kuin liike, joka hakee paikkaansa kolahduksen jälkeen uuteen tilaan asettuaksensa, niin tuskin itse odottaisi floidista sweet loveen päätyvänsä.
https://youtu.be/B62HyHDheIE?si=ebmHswe9bsPXD7D0
:)
- Anonyymi00016UUSI
mintänän jotain hyviä lyriikkoja jotain.. antaa olla en jaksa enää.. nukkumattikin kutsuukin
- Anonyymi00017UUSI
joo mister negotiator between on .. chinese triads and with the kkk... so... whatta do if asking me on...
- Anonyymi00018UUSI
hyviä lyriikkoja eli laulujen sanona, kanadalainen Helix-rockia.
Mutta niin jos talossa asuu joku ex-KKKK ja joku Triad-tyttö, niin ei ehkä kannata yrittää murtautua, edes rappukäyväväänkään,..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky705231Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2684337Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1013960Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1822332Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.331643Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar681469- 171169
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk61029Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii38973- 94899