Mjoo

Anonyymi-ap

Hopea ei ole häviö, vaan pronssi sen kullan näyttää.

Eli käänteisti.

(naurua)

24

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Jännää

Kun Rantanen ja C käväisivät teipattavana paikallisessa buduäärissä, niin olimme työmme tulokset nähneet.

Kuten aina sanon: Ne jotka töitä tekevät - tekevät.

(hihitystä)

• Anonyymi00002
      UUSI

Jää-Kekkonen meni Pyllyn-Petterille jää-kekkosessa

• Anonyymi00004
        UUSI

Ei lainkaan

Jos peset koko Euroopan, niin pyykkikoneellesi tulee kiire..

(naurua)

• Anonyymi00003
      UUSI

muuten jooh jotain Sammy Hagarin rock-lyriikkaakin: tulin huoneesta (vaikka kuin vessasta), näin kun kuu nousee... huone kuin huone, vessaKIN ON HUONE

• Anonyymi00005
        UUSI

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jou ma maan

Koska itse en pidä balladeista, niin joki arytmitminen aina keikkaa.

(hirn)

https://youtu.be/fNLhxKpfCnA?si=qW8R6Th1tW4muxKT

En nuku ilman tätä

Kun PF loi tämän, niin käsitykseni todellisuudesta keinahti päälaelleen ilman selitettävää syytä.

Nyttemmin olen opiskellut sekä
        sointukulkuja että filosofiaa.

(hirn

https://youtu.be/FEacDWPWfJU?si=3gQMWCrmjJGFZlPA

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

En nuku ilman tätä

Kun PF loi tämän, niin käsitykseni todellisuudesta keinahti päälaelleen ilman selitettävää syytä.

Nyttemmin olen opiskellut sekä
        sointukulkuja että filosofiaa.

(hirn

https://youtu.be/FEacDWPWfJU?si=3gQMWCrmjJGFZlPA

Käsityskykyni äärirajoilla

Kun kuljeskelee pitkin omaa mieltään, niin kaikki ne hedelmät, marjat ja pähkinät ovat kätesi ulottuvilla.

Kukaan ei ole pakannut niitä vskuumiin, yoimittanut niitä tänne toisesta maasta.

Ne ovat aina olleet täällä, mistä ihminen ylös hedelmiin kurottautuu.

(naurua)

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Käsityskykyni äärirajoilla

Kun kuljeskelee pitkin omaa mieltään, niin kaikki ne hedelmät, marjat ja pähkinät ovat kätesi ulottuvilla.

Kukaan ei ole pakannut niitä vskuumiin, yoimittanut niitä tänne toisesta maasta.

Ne ovat aina olleet täällä, mistä ihminen ylös hedelmiin kurottautuu.

(naurua)

Mja-a

Funis on taas lätkämatsin jälkeen ihan vetelissä.

Siis en siellä.

(hirn)

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mja-a

Funis on taas lätkämatsin jälkeen ihan vetelissä.

Siis en siellä.

(hirn)

Funeau

On olemassa sellaisia koomisia tilanteita, kun kaikki ovat pynttäytyneet parhaimpiinsa ja saaneet soittimensa viritettyä, niin kapellimestarilta tipahtaa ensimmäisellä tahdilla puikko kädestä.

Se ei ole noloa, vaan komiikkaa.

(hihitystä)

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Funeau

On olemassa sellaisia koomisia tilanteita, kun kaikki ovat pynttäytyneet parhaimpiinsa ja saaneet soittimensa viritettyä, niin kapellimestarilta tipahtaa ensimmäisellä tahdilla puikko kädestä.

Se ei ole noloa, vaan komiikkaa.

(hihitystä)

Sydämen lyönti

Oletan että jokaisella tavan taaplaajalla on sydän.

Sydämellä ei ole mitään tekemistä sen itsensä kanssa. Sydän on yksinäinen elin keskellä kaaosta, johon se pumppaa virtaa.

(hihitystä)

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sydämen lyönti

Oletan että jokaisella tavan taaplaajalla on sydän.

Sydämellä ei ole mitään tekemistä sen itsensä kanssa. Sydän on yksinäinen elin keskellä kaaosta, johon se pumppaa virtaa.

(hihitystä)

Tahti

Yhden tahdin jakaminen osiin ei ole kenellekään mikään matemaattinen suoritus, vaan ominaisuus, jollaisia on kaikilla kaikkialla.

Ei kirjoittaminen ole sen vaikeampaa kuin tuottaa ääntä omaksi huvikseen.

(reps)

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tahti

Yhden tahdin jakaminen osiin ei ole kenellekään mikään matemaattinen suoritus, vaan ominaisuus, jollaisia on kaikilla kaikkialla.

Ei kirjoittaminen ole sen vaikeampaa kuin tuottaa ääntä omaksi huvikseen.

(reps)

Soinnut

Kun siirrytään perusjumputuksesta sen eriäviin määreisiin, niin ollaan kohta kuin perillä.

Sanat valehtevat, mutta musiikki ei koskaan.

(hirn)

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Soinnut

Kun siirrytään perusjumputuksesta sen eriäviin määreisiin, niin ollaan kohta kuin perillä.

Sanat valehtevat, mutta musiikki ei koskaan.

(hirn)

Sanojen idea

Sana on siinä mielessä pyhä, että se on yhä.

Sanan arvo lauseessa roikkuu sen ympäristöstä, jossa se elää ja voi hyvin. Jos taas sana roikkuu lauseessa kuin matto telineessä, niin jää vain matto ja teline.

Miettikää, sillä itsekin joudun miettimään.

(hirn)

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Sanojen idea

Sana on siinä mielessä pyhä, että se on yhä.

Sanan arvo lauseessa roikkuu sen ympäristöstä, jossa se elää ja voi hyvin. Jos taas sana roikkuu lauseessa kuin matto telineessä, niin jää vain matto ja teline.

Miettikää, sillä itsekin joudun miettimään.

(hirn)

Tyyli

Me emme tule keskenämme toimeen, koska olemme samanlaisia. Vakava ongelma.

Olemme kuin se kuuluisa klassikko Yö & Päivä.

Hän on yö päivällä ja minä taas päivä yöllä. Ymmärrämme ongelman.

Kun meidät jätettiin kaksistaan istumaan toistemme kanssa, niin siitä ei tullut mitään.

Ei ollut mitään keskusteltavaa. Molemmat olivat kohdanneet sen vaikeimman, mitä tielle osuu: hiljaisuuden. Kaksinkertaisen hiljaisuuden.

Kun täällä aina länkytetään jännistä ja Jonnista, niin olisi kiva kuulla mitä kuuluu sellaisille, jotka menevät näiden sepustuksellisuuksien yli kuin lintu riman yli keväällä.

On väärin tavata oikeita ihmisiä väärillä lähtökohdilla.

Pitää muistaa status.

(hirn)

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tyyli

Me emme tule keskenämme toimeen, koska olemme samanlaisia. Vakava ongelma.

Olemme kuin se kuuluisa klassikko Yö & Päivä.

Hän on yö päivällä ja minä taas päivä yöllä. Ymmärrämme ongelman.

Kun meidät jätettiin kaksistaan istumaan toistemme kanssa, niin siitä ei tullut mitään.

Ei ollut mitään keskusteltavaa. Molemmat olivat kohdanneet sen vaikeimman, mitä tielle osuu: hiljaisuuden. Kaksinkertaisen hiljaisuuden.

Kun täällä aina länkytetään jännistä ja Jonnista, niin olisi kiva kuulla mitä kuuluu sellaisille, jotka menevät näiden sepustuksellisuuksien yli kuin lintu riman yli keväällä.

On väärin tavata oikeita ihmisiä väärillä lähtökohdilla.

Pitää muistaa status.

(hirn)

Mjoo

Siis kun mä näin ensimmäistä kertaa tämän mimmin, niin olin kuolla siihen seisaalleni. Mikään ei tuntunut miltään. En sanonut mitään järkevää, typerää tai blaa & blaata.

Katsoin vain hänen silmiinsä ja hän katsoi takaisin.

Tajusimme, muttemme voineet asialle mitään.

Hyvä näin.

(naurua)

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mjoo

Siis kun mä näin ensimmäistä kertaa tämän mimmin, niin olin kuolla siihen seisaalleni. Mikään ei tuntunut miltään. En sanonut mitään järkevää, typerää tai blaa & blaata.

Katsoin vain hänen silmiinsä ja hän katsoi takaisin.

Tajusimme, muttemme voineet asialle mitään.

Hyvä näin.

(naurua)

Jumalointi

Hän ei ole pimeys. Hän ei myöskään ole pimeän valo. En tiedä mikä hän on.

Hän on ihmeellinen.

Hän on seurassa niin valovoimainen, että pylväätkin ympärillä kalpenevat, tuolit muuttavat suuntaansa ja nauruun tukehtuvat kaikki.

Mutta

Kun istuin hänen kanssaan kahden, niin vallitsi hiljaisuus.

Tyyni lammen vesi.

Oh my days

(hihitystä)

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Jumalointi

Hän ei ole pimeys. Hän ei myöskään ole pimeän valo. En tiedä mikä hän on.

Hän on ihmeellinen.

Hän on seurassa niin valovoimainen, että pylväätkin ympärillä kalpenevat, tuolit muuttavat suuntaansa ja nauruun tukehtuvat kaikki.

Mutta

Kun istuin hänen kanssaan kahden, niin vallitsi hiljaisuus.

Tyyni lammen vesi.

Oh my days

(hihitystä)

Mjoo

Tuosta tyyneydestä ja stilistisyydestä ei ensimmäiseksi juolahda mieleen yksikään tiloista tajunnan, vaan jotain kaukaisempaa.

Taju (ymmärrys) on niin selektiivistä hapuilua olemattomasta määrästä totuuksia, etten siihen lähde.

Olen lähde

Kauan sitten eräässä laaksossa kevättalvella syntyi ihminen. Hän tuli ulos äidistään, putkahti maailmaan päättäväisenä soturina, joka kaatoi alleen kokonaisia kansakuntia ja siitti lukemattoman määrän jälkeläisiä aina näihin päiviin asti, kunnes hänet haudattiin maan poveen pois silmistä.

Maa nielee kaiken. Maa omistaa kaiken, jumalatkin.

Mjoo

Tässä oli kivaa tennarointia yligeenikarttojen.

Komppaan.

(hihitystä)

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mjoo

Tuosta tyyneydestä ja stilistisyydestä ei ensimmäiseksi juolahda mieleen yksikään tiloista tajunnan, vaan jotain kaukaisempaa.

Taju (ymmärrys) on niin selektiivistä hapuilua olemattomasta määrästä totuuksia, etten siihen lähde.

Olen lähde

Kauan sitten eräässä laaksossa kevättalvella syntyi ihminen. Hän tuli ulos äidistään, putkahti maailmaan päättäväisenä soturina, joka kaatoi alleen kokonaisia kansakuntia ja siitti lukemattoman määrän jälkeläisiä aina näihin päiviin asti, kunnes hänet haudattiin maan poveen pois silmistä.

Maa nielee kaiken. Maa omistaa kaiken, jumalatkin.

Mjoo

Tässä oli kivaa tennarointia yligeenikarttojen.

Komppaan.

(hihitystä)

Mjuu

Mun mielestä on aina ollut kiva tavata ihmisiä.

Määrittelen ihmisen siten että tällä tulee olla minulle jotain annettavaa, koska en ole turisti.

Ihminen, jolla ei ole minulle mitään annettavaa, kääntyköön minusta pois, sillä minulla on siellä hänelle odottamassa lahja, joka vartoo poimijaansa.

(hihitystä)

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mjuu

Määrittelen ihmisen siten että tällä tulee olla minulle jotain annettavaa, koska en ole turisti.

Ihminen, jolla ei ole minulle mitään annettavaa, kääntyköön minusta pois, sillä minulla on siellä hänelle odottamassa lahja, joka vartoo poimijaansa.

(hihitystä)

Joko sitä pitää sieltä jotenkin kurkistaa?

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mjuu

(hihitystä)

Kauhistuksen kanahäkki

Voiko kukaan väittää että tämä kirjoittamani kieli ei olisi niin runsas, rikas ja valovoimainen, etteikö siihen jopa yltäisi rakastua.

Kaikki sanat tuntuvat sopivan toisiinsa. Saumattomasti.

Ja minä olen vasta noviisi.

(reps)

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kauhistuksen kanahäkki

Voiko kukaan väittää että tämä kirjoittamani kieli ei olisi niin runsas, rikas ja valovoimainen, etteikö siihen jopa yltäisi rakastua.

Kaikki sanat tuntuvat sopivan toisiinsa. Saumattomasti.

Ja minä olen vasta noviisi.

(reps)

En ainakaan lähtisi väittämään vastaan!

Jos on kuin liike, joka hakee paikkaansa kolahduksen jälkeen uuteen tilaan asettuaksensa, niin tuskin itse odottaisi floidista sweet loveen päätyvänsä.

https://youtu.be/B62HyHDheIE?si=ebmHswe9bsPXD7D0

:)

• Anonyymi00016
      UUSI

mintänän jotain hyviä lyriikkoja jotain.. antaa olla en jaksa enää.. nukkumattikin kutsuukin

• Anonyymi00017
      UUSI

joo mister negotiator between on .. chinese triads and with the kkk... so... whatta do if asking me on...

• Anonyymi00018
      UUSI

hyviä lyriikkoja eli laulujen sanona, kanadalainen Helix-rockia.

Mutta niin jos talossa asuu joku ex-KKKK ja joku Triad-tyttö, niin ei ehkä kannata yrittää murtautua, edes rappukäyväväänkään,..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      70
      5231
    2. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      268
      4337
    3. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      101
      3960
    4. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      182
      2332
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      33
      1643
    6. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      68
      1469
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      17
      1169
    8. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      6
      1029
    9. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      38
      973
    10. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      94
      899
    Aihe