Onko teillä kokemusta kirkastetun voin käytöstä? Huomasin että saa jo valmiina paketissa eikä tarvi tehdä itse. On nimeltään Ghee. Ajattelin kokeilla miten hyvin sopii paistamiseen. Mihin muihin voisi käyttää??
Olen aloitteleva karppaaja. Ollut joitain viikkoja lähes ilman hiilihydraattia, tai enintään 40 g laskurin mukaan. Olen ottanut kalaöljyt ja D-vitamiinilisän käyttöön ja lopettanut kaikki leipomotuotteet ja sokerin lajit ja kaikki missä on glukoosisiirappia. Kaikki valmisruoka pois. Kaikki tärkkelys pois. Lihajalosteet pois. Suurin vaikutus on ollut mielialan ja energiatason kohenemisessa. Olen kärsinyt masennuksesta ja uupumuksesta. On ihan eri mieliala ja jaksaa taas hyvin. Kaikki sanoo että yöunet paranee karppaajilla yhtäkkiä ja näin mullakin. Yöllä palautuu eri tavalla ja on levännyt olo aamusta. Varmaan vaikuttaa eniten mielialaankin sitten. Nesteet lähti ja verenpaine normalisoitui.
Kirkastettu voi ja sen käyttökohteet
10
165
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pärjäät hyvin ilman voita, se ei anna mitään lisää.
- Anonyymi00004
En pärjää. Voi on kuulunut elämääni viimeiset 40 vuotta. Kyllä siinä hyvin energiaa on ja paistamiseen käytän voita.
Yhtäkkiä tulikin mieleen että jotkut käyttää VOITA KAHVIIN. ☕🧈 Eiks nii???
- Anonyymi00002
Kirkastetun voin valmistus.
Sulatat voin ja annate sen asettua, hera painuu pohjalle.
Kaada sitten varovasti se kirkastunut voi pois heran päältä.
Näin sinulla on kirkastettua voita, ei mitään rakettitiedettä.- Anonyymi00003
Joo lukaisin kyllä ohjeen mutta mukaan tarttui paketti että saa kokeilla. 👍
- Anonyymi00005
Mihin laitat itse????
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mihin laitat itse????
Syön lusikalla suoraan, sekoitan kahviin ja lisään pizzan päälle ja leivonnaisten joukkoon.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Syön lusikalla suoraan, sekoitan kahviin ja lisään pizzan päälle ja leivonnaisten joukkoon.
Ilmeisesti et karppaa mutta maistuu se voi muillekin laihduttajille.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ilmeisesti et karppaa mutta maistuu se voi muillekin laihduttajille.
En mutta laihdutan halvalla.
- Anonyymi00006
Leivon kaikki pullat ja kakut voista. Siihen suklasta päälle niin ei paremmasta väliä.
- Anonyymi00010
Nyt tein voikahvia. Voita joukkoon ja varsisekoittimella sekaisin. En ole yleensä laittanut mitään kahviin joten ihan piristävä uutuus. Ehkä kuitenkin ne jotka on tottuneet maitoon tai kermaan niin tykkää enempi..., itse en pidä maidostakaan kahvissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse874684Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.722121Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 511044
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924