nätit pakit

Anonyymi-ap

Kuinka näyttää miehelle, ettet ole kiinnostunut hänestä siinä mielessä? Eli antaa pakit kauniisti ilman, että toinen menettää kasvonsa, jos näette väkisin töissä etkä halua, että hän kuvittelee mitään.

15

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Puhu sen kanssa jossain tai anna käteen jokin lappu, missä kerrot asian ja ettei tarvitse olettaa sun suunnalta mitään työkaveruutta kummempaa noin niinku esimerkiksi.

    • Anonyymi00002

      Nätit pakit on annettu mutta ei kelvannut miehelle. Sen sijaan stalkkaa sekä tulee väkisin iholle ja lähentelee.

      • Anonyymi00003

        Sitten tiukka asenne ja sanot sen myös. Muussa tapauksessa työsuojeluvaltuutettu esmes?


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Sitten tiukka asenne ja sanot sen myös. Muussa tapauksessa työsuojeluvaltuutettu esmes?

        Asia on etenemässä mutta on myös haasteita työn ulkopuolella. Ei ole kovin kaukana.


      • Anonyymi00008

        Pyydä poliisia keskustelemaan hänen kanssaan ja sanomaan mitkä on seuraukset jos et itse uskalla munille potkaista sanot vain päälle että itse et uskonut kieltävää vastausta


    • Anonyymi00004

      Suoraan sanominen on sellane juttu mitä miehet arvostaa. Naisilla on tapana kierrellä ja kaarrella niin se ei ole miesten mieleen.
      Sanot suoraan mutta hienovarasesti.
      Esim että arvostan kiinnostustasi mutta en nyt ole kiinnostunut.

      • Anonyymi00013

        Älä puhu p*skaa! Siitä monet miehet vasta v*ttuuntuu ja alkaa syyttelemään, että nainen antoi ymmärtää ja johti harhaan, vaikka nainen kohteli miestä vain ihan yhtä kohteliaasti ja ystävällisesti kuin muitakin. Sitten alkaa ilkeily ja haukkuminen ja mökötys ja kaikenlainen kanssakäyminen on jatkossa passiivisagressiivista veetuilua ja ulossulkemista. Sellaista koulukiusaamissettiä.


    • Anonyymi00006

      Helpompaa kun teet sen julkisesti muiden läsnäollessa vähän tapaan kiitos mutta ei kiitos esim olen parisuhteessa/seurustelen mu jos olet vapaa ja oletkin itse kiinnostunut hänestä ni teit itsellesi vaikeaksi lähestyä jos et uskalla osaa totta puhua ja toinen sattuukin tietämään totuuden mikään parisuhde joka valheella alkaa ei tule kestämään kaatuu siinä hetkessä kun valhe selviää/paljastuu meni luottamus niin sanotusti mun kanssa todella haastavaa tiedän jo itse etukäteen kun toinen edes harkitsee valehtelevansa mulle petyin ihmisten tapaan valehdella jopa läheisilleen katsanta kannasta riippuen vanhemmilleen/lapsilleen ei valehdella puolisolle ei valehdella eikä työnantajalleen eikä työnantajalle luvata yhtään mitään mistä ei suoriudu muut on oman harkinnan mukaan mä en ole valehdellu kavereillenikaan välttelen mielummin edes puhumasta ihmiselle/ihmisille jotka eivät ole rehellisiä mulle

    • Anonyymi00007

      Sanot suoraan, että voitte olla enintään tuttavia.

    • Anonyymi00009

      Sanominen tai laput ei ole vaihtoehto vielä tässä vaiheessa, kun toinen ei ole vielä muuta kuin kevyesti flirttaillut. Lähinnä mietin sitä, millaisella käytöksellä näyttää, etten ole kiinnostunut mistään muusta kuin kaveruudesta.

    • Anonyymi00010

      No jotkut pakit ovat nättejä ainakin naisten lätkäjoukkueessa.

    • Anonyymi00011

      Sanot et sun seurassa on niin luonteva olla. Oot kuin veli mulle.

    • Anonyymi00012

      Ignooraa ignooraa ignooraa eeasyyy
      Miten te teette kaikesta ongelman

    • Anonyymi00014

      Millä tavoin tuo ilmenee? Mikäli pyytää treffeille, kieltävä kiitos ja toteamus, ettet ole kiinnostunut.

    • Anonyymi00015

      Pyllistys ja se on siinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe