Nero lapsi

Anonyymi-ap

Sukuni ei ole paras,mutta lapseni on paras.Joidenkin mielestä ehkä liioittelen mutta mielestäni lapseni on nero.Olen opettanut hänelle esim.käyttäytymis sääntöjä eli miten muita kohdellaan tasa-arvoisesti ja hyvin.Moraalista olen kertonut.
Lapseni sanoi jo pienenä että hän tulee aina auttamaan minua ja köyhiä ja sairaita ihmisiä hän auttaa myös.Hänellä on tarkka muisti,hyvä keskittymiskyky,hän osaa kuunnella tarkasti.Hänen ei tarvitse lukea paljon kirjoja,hän saa hyviä numeroita helposti.En ole koskaan vaatinut että hänen pitää saada hyviä numeroita mutta hän on älykäs luontaisesti .hänellä on paljon kavereita.Hänen ystävällisyytensä muita kohtaan on huippu luokkaa.Hän on rauhallinen paitsi kerran hän suutui koulu kiusaajalle..Hänellä on tempperamenttia myös.
Itse olin älykäs lapsi.Tiesin asioita vaikka kukaan ei edes opettanut minulle mtään.Viisautta sain lähinnä hengellisyyteni takia.Luin jo lapsena filosofiaa ja henkistä kirjallisuutta.Ehkä osa vanhempien viisaudesta saattaa periytyä.
On mahdollista että jo pieni lapsi on älykkäämpi kuin monet aikuiset.

2

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Neron tunnistaa siitä, että hän tekee asioita vähän toisin, muutenhan neroa ei tunnista.

• Anonyymi00002

Olen toiminut täysin samoin kun sinä. Käyttänyt useiden vuosien aikana satoja tunteja lapseni tunnesäätelyn, empatiakyvyn ja sosiaalisten taitojen opettamiseen ilman tulosta. Pakko vain hyväksyä, että vaikka kuinka paljon teen niin mikään ei auta sillä hänen aivot vain eivät kykene oppimaan näitä taitoja. En löydä muuta selitystä kuin , että on perinyt isänsä äärimmäisen kykenemättömyyden asettua muiden asemaan ja välittää kenestäkään muusta kuin itsestään. Ehkä siinä mielessä voin olla silti onnellinen hänen puolestaan että hän ei kuitenkaan toimi kuten psykopaatit ja hän ei tule olemaan vaaraksi muille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2186
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2075
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      28
      1980
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      47
      1386
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1326
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      873
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      802
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      741
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      723
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      708
    Aihe