Sukuni ei ole paras,mutta lapseni on paras.Joidenkin mielestä ehkä liioittelen mutta mielestäni lapseni on nero.Olen opettanut hänelle esim.käyttäytymis sääntöjä eli miten muita kohdellaan tasa-arvoisesti ja hyvin.Moraalista olen kertonut.
Lapseni sanoi jo pienenä että hän tulee aina auttamaan minua ja köyhiä ja sairaita ihmisiä hän auttaa myös.Hänellä on tarkka muisti,hyvä keskittymiskyky,hän osaa kuunnella tarkasti.Hänen ei tarvitse lukea paljon kirjoja,hän saa hyviä numeroita helposti.En ole koskaan vaatinut että hänen pitää saada hyviä numeroita mutta hän on älykäs luontaisesti .hänellä on paljon kavereita.Hänen ystävällisyytensä muita kohtaan on huippu luokkaa.Hän on rauhallinen paitsi kerran hän suutui koulu kiusaajalle..Hänellä on tempperamenttia myös.
Itse olin älykäs lapsi.Tiesin asioita vaikka kukaan ei edes opettanut minulle mtään.Viisautta sain lähinnä hengellisyyteni takia.Luin jo lapsena filosofiaa ja henkistä kirjallisuutta.Ehkä osa vanhempien viisaudesta saattaa periytyä.
On mahdollista että jo pieni lapsi on älykkäämpi kuin monet aikuiset.
Nero lapsi
2
74
Vastaukset
- Anonyymi00001
Neron tunnistaa siitä, että hän tekee asioita vähän toisin, muutenhan neroa ei tunnista.
- Anonyymi00002
Olen toiminut täysin samoin kun sinä. Käyttänyt useiden vuosien aikana satoja tunteja lapseni tunnesäätelyn, empatiakyvyn ja sosiaalisten taitojen opettamiseen ilman tulosta. Pakko vain hyväksyä, että vaikka kuinka paljon teen niin mikään ei auta sillä hänen aivot vain eivät kykene oppimaan näitä taitoja. En löydä muuta selitystä kuin , että on perinyt isänsä äärimmäisen kykenemättömyyden asettua muiden asemaan ja välittää kenestäkään muusta kuin itsestään. Ehkä siinä mielessä voin olla silti onnellinen hänen puolestaan että hän ei kuitenkaan toimi kuten psykopaatit ja hän ei tule olemaan vaaraksi muille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1445548Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313962No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan02350Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392107Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv292012- 241953
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h201884- 421745
- 111654