Meren päällä kävelyssä on oma ihmeellisyytensä, sillä astellessani kohti aamun nousevaa valoa, en päässyt eroon ajatuksesta, että allani oli vettä, sameaa merivettä.
Kaupunki ja ranta tuntui kaukaiselta, lähes saavuttanattomalta, ja irrallisuus minussa valtasi tilaa. Olin eronnut maasta, kodista ja hätähuudoista. Äitini oli piilottanut rintansa, sujauttanut lähteeni takaisin liiveihinsä ja nostanut lapsensa valkoiselle matolle selälleen..
Kukaan ei törmännyt minuun, töninyt tai tölvinyt. Katselin harmaata taivasta kuin kattoa ylläni.
Meri kuiski minulle. Kuulin sen, vaikka se oli mahdotonta.
(hihitystä)
Jää
18
173
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mjoo
Tässä on kiva cityboogie ja hassu pössis.
On kummallista se mikä jäälle ihmistä vetää. Ehkä se on kyllästyminen samoihin polkuihin ja samoihin jutusteluihin.
Kun meri jähmettyy aloilleen ja on viimeinkin hiljaa, on puhuttava itse.
(hirn)- Anonyymi00002
Kummallista
Olen uinut tällä samalla paikalla, istunut jahdin kannella, sekä katsellut lukemattomia kertoja tänne tuon rantamännyn juurakolta.
Kohta joku varmaan soittaa pelastuslaitokselle.
(hirn) - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kummallista
Olen uinut tällä samalla paikalla, istunut jahdin kannella, sekä katsellut lukemattomia kertoja tänne tuon rantamännyn juurakolta.
Kohta joku varmaan soittaa pelastuslaitokselle.
(hirn)Dialogi
- Mikäs tuolla on?
- Missä?
- Tuo tuolla. Onko se ihminen?
- Tosiaan. Onkohan sattunut jotain. Pitäisikö mennä katsomaan?
- Voi olla jokin kohtaus.
- Tule! Käydään vilkaisemassa.
(hihitystä) - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Dialogi
- Mikäs tuolla on?
- Missä?
- Tuo tuolla. Onko se ihminen?
- Tosiaan. Onkohan sattunut jotain. Pitäisikö mennä katsomaan?
- Voi olla jokin kohtaus.
- Tule! Käydään vilkaisemassa.
(hihitystä)Lapsi
Olin saanut aikaiseksi mallikkaan enkelin räpsyttämällä raajojani ja ripsiäni. Ei puuttunut kuin nauru ja ystävät, niin olisin palannut saumattomasti takaisin lapsuuteeni.
Vaikein temppu oli aina nousta ylös pilaamatta taideteosta. Aina tarvittiin kaikki muut paikalle vetämään muotti pois hangesta. Enkeleitä ei sopinut sotkea.
- Onkos täällä kaikki hyvin?
- Minullako? Aivan mainiosti. Jätän tässä jälkiä ohikulkijoille.
- Yllättävän kaunis enkeli. Vaan ettei tulisi virtsatievaivoja, jos liian kauan jäällä makaa.
- Tuo on kieltämättä hyvä pointti.
- Ennen kevättä olisi kuitenkin noustava.
- Auttaisitteko minut ylös?
- Tottahan toki.
(naurua) - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Lapsi
Olin saanut aikaiseksi mallikkaan enkelin räpsyttämällä raajojani ja ripsiäni. Ei puuttunut kuin nauru ja ystävät, niin olisin palannut saumattomasti takaisin lapsuuteeni.
Vaikein temppu oli aina nousta ylös pilaamatta taideteosta. Aina tarvittiin kaikki muut paikalle vetämään muotti pois hangesta. Enkeleitä ei sopinut sotkea.
- Yllättävän kaunis enkeli. Vaan ettei tulisi virtsatievaivoja, jos liian kauan jäällä makaa.
- Tottahan toki.
(naurua)Mjaa
Tässä nyt ei ole lainkaan seksiä tai väkivaltaa. En edes naarmuttamalla kuvaa saa niitä tähän ilmestymään.
Eikä tässä edes ole mitään kriittistä näkökulmaa läsnä. Yhteiskunnalliset epäkohdat ja kärjistykset ammottavat tyhjyyttään.
Ei hitto soikoon.
(reps) - Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Lapsi
- Tottahan toki.
(naurua)Minä olin kerran ystäväni luona saunassa. Teimme lumienkeleitä puolialasti.
Ai että oli mukavaa mennä takaisin saunaan sen jälkeen! Kun lumipaakut sulivat saunassa, tunsin voitonriemua.
🦄 - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä olin kerran ystäväni luona saunassa. Teimme lumienkeleitä puolialasti.
Ai että oli mukavaa mennä takaisin saunaan sen jälkeen! Kun lumipaakut sulivat saunassa, tunsin voitonriemua.
🦄Yksärille lumienkeli :)
https://youtube.com/shorts/4fgq3nnXkqA?si=edPUNNrcKjEB77XH
-keinovaginamies- - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Yksärille lumienkeli :)
-keinovaginamies-Viestini sensuroitiin. Yritän uudelleen.
En halua tulppaa omaan pakoputkeeni. Haluan että sikari tulee ulos ja voin jatkaa elämääni. En halua tehdä välivaiheesta pysyvää.
En tuomitse muiden tulppia, mutta en halua katsoa videoita niistä.
Ole hyvä ja lähetä tuollaisia videoita vain ihmisille, joihin sinulla on läheisempi suhde.
🦄 - Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Yksärille lumienkeli :)
-keinovaginamies-Ai tommoisiako pupusia ne ovatkin mitkä jättelevät jälkiään tuonne tontin kulmille, täytynee tarkkailla paremmin :D
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Viestini sensuroitiin. Yritän uudelleen.
En halua tulppaa omaan pakoputkeeni. Haluan että sikari tulee ulos ja voin jatkaa elämääni. En halua tehdä välivaiheesta pysyvää.
En tuomitse muiden tulppia, mutta en halua katsoa videoita niistä.
Ole hyvä ja lähetä tuollaisia videoita vain ihmisille, joihin sinulla on läheisempi suhde.
🦄Kaunis kiitos kohteliaasta vastauksesta.
Onko arvon rouva kuullut koskaan huumorista?
Tuli vaan vastaan ja sopi niin hyvin tämän ketjun talviseen maailmaan.
Kyllä maailma on pilalla.
-keinovaginamies- - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kaunis kiitos kohteliaasta vastauksesta.
Onko arvon rouva kuullut koskaan huumorista?
Tuli vaan vastaan ja sopi niin hyvin tämän ketjun talviseen maailmaan.
Kyllä maailma on pilalla.
-keinovaginamies-En tarvitse tulppahuumoria! 😑
Minulla on kehittyneempi huumorintaju.
Edelleen: en tuomitse tulppien käyttäjiä. Tuomitsen sinun alikehittyneet sosiaaliset taitosi.
🦄
- Anonyymi00006
On vaarivss jos yrittää auttaa masentuneita tyttösiä..
Lincoln Lawyer. - Anonyymi00007
kova halu mennä jään päälle kävelemään taas joku päivä. tuntuu jostain kumman syystä eufooriselta
Se tuntuu erikoiselta, en tiedä miksi. Joskus Matinkylässä kävin. Mutta täällä ei oo merta lähelläkään.
- Anonyymi00018UUSI
Mjoo
Se on kieltämättä avartava tunne. Siinä niin kuin ei ole seinän seinää lähelläkään.
Esteetön olotila.
Funis fanittaa.
(hihitystä)
- Anonyymi00009
Oletko koettanut autolla?
Siihen tulee yksi jännämomentti lisää.
-keinovaginamies- - Anonyymi00011
minä kun niin autella tyttöjä hassuillakin jutuilla: entyä joku hahmo:
TeethLord, joku HammasHerra. - Anonyymi00017UUSI
tuollainen niin jos kehottaa tyttöjäkin purkamaan omaa pahaa oloa, oikein joku pro klanilrqa hweillw
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p515575Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "672601Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181940Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361732- 171693
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5143881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181135Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801119Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62925