Kysymys iltakäytännöistä ja hiljaisuusajasta
Hei.
Haluaisin kysyä tarkennusta iltakäytännöistä ja hiljaisuusajasta.
Tänän olin katsomassa televisiota naapurin huoneessa noin klo 21:22. Hiljaisuus alkaa klo 22:00, ja naapuri sanoi, ettei ollut vielä menossa nukkumaan. Yöhoitaja kuitenkin pyysi minua poistumaan huoneesta ja sanoi, ettei siihen aikaan enää voi katsoa televisiota toisen huoneessa.
Haluaisin tietää, mihin aikaan asti saan olla toisen asukkaan huoneessa iltaisin ja katsoa televisiota, jos emme häiritse muita. Olisi hyvä tietää selkeät säännöt, jotta osaan toimia niiden mukaisesti jatkossa.
Kiitos vastauksesta.
Ystävällisin terveisin
Krevinkoti epä viralliset hiljaisuus ajat
6
182
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kysyt väärästä paikasta taas
- Anonyymi00002
Kysy sieltä, missä asut! Ei ne täällä vastaa.
- Anonyymi00003
thomas issakainen kysy sitä sieltä kreivinkodista. Sulla on hemmetin paljon ongelmia siellä. Sinä et saa tarpeeksi hyvänmakuista ruokaa ja sinulla on koko ajan ongelmia kreivinkodisssa asumisessa. Voisitko kertoa vihdoinkin miksi et muuta pois sieltä kun sinulla on vaikeaa siellä
- Anonyymi00005
Oletan et vaikeuksia arjessa tai pakko yms
- Anonyymi00004
Thomas koiita ymmärtää ettei tämä ole kreivinkodin palautekanava. Tämä ei tavoita kreivinkodin työntekijöitä ja ruokahuoltoa eikä ketään joka liittyy kreivinkotiin.
- Anonyymi00006
Jep, kukaan niistä ei lue näitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291869Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771446
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois67990