Ettei paljoo oo viestejä. Yks Allun viesti nostettu.
Hiljasta ollu viimeset päivät. Onks kaikki aiheet jo keskusteltu ja maailma valmis?
Aika kitusta tää keskustelu
24
297
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mikä viesti nostettu ja mihin?
- Anonyymi00010UUSI
JeroP kirjoitti:
No Allun, se nyt on jo yleistietoo. Kaikki tietää Allun.
Et vastannut kysymykseen.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen.
No rautalangasta vääntäen
Ei tästä tule mitään ketju
Ja tänne sinkkuihin
- Anonyymi00003UUSI
Dmitri odottaa vielä mustaa aukkoo. Kuulemma.
- Anonyymi00004UUSI
Mjoo
Joo siis mä olen kanssa ihmetellyt keskustelujen puutetta saitilla.
Ehkä keskustelut ovat keskusteltu ja on vain manifestoinnin aika.
Tiedä tuota.
(hirn) - Anonyymi00005UUSI
Ei tässä nyt millään ehdi kun on töitä ja harrastuksia...
Joskus luen pari aloitusta.
xLiner Hiljasuus johtuu siitä, et kaikki aiheet on jo keskustelu vuosien kuluessa moneen kertaan, eikä kukaan keksi mitään uutta.
Sitä ite miettiny, toistelenko vaan samoja. Koitan kyllä löytää uusia kuvakulmia ja jotain uutta ja lisättävää.
JeroP kirjoitti:
Sitä ite miettiny, toistelenko vaan samoja. Koitan kyllä löytää uusia kuvakulmia ja jotain uutta ja lisättävää.
Tai ehkä näkökulma ois parenpi sana
- Anonyymi00006UUSI
Aikalailla saman toistoahan tämän palstan sisältö tuppaa olemaan. Kai se kertoo osaltaan siitä, että ihmisten elämät pyörivät lopulta melko samojaa ratoja. Täysin uutta ja koskematonta aihetta lienee vaikea löytää.
Aihepuute johtuu niiku vatvomissyistä.
- Anonyymi00007UUSI
Mua pelätään ja toisaalta kunnioitetaan täällä palstalla enemmän kuin mitään muuta koskaan missään ;). Antakaa vaan aihe niin aukaisen sanaisen arkkuni. Irl oon useimmiten passiivis-aggressiivinen möllikkä, vaikka palstalla olenkin kaikkea muuta. Mä hamuan olla lukumääräisesti pienessä seurassa missä kaikki kokevat olevansa avoimia ja vapautuneita. Läppä olisi räikeää ja osin paljolti jännämiesmäistä :). -💊-.
- Anonyymi00008UUSI
Tämähän on niin kuin hyvässä parisuhteessa oltais keskenämme.
Kun kaikki on puhuttu, niin voidaan istua hiljaa eikä kukaan vaivaannu. :))
-keinovaginamies- - Anonyymi00009UUSI
Onko palstakirjoittelu edistänyt jotakin irl?
- Anonyymi00012UUSI
Trumppia kuunneltiin taas hurmioituneena.
Amerikkaan vuosisatojen aikana muuttaneet ovat olleet katolista kirkkoa pakenevat hihhulit. Joukosta löytyy monenlaista fundamentalistia.
Amerikkalaisessa kulttuurissa istuu tiukasti valheiseen uskominen.
🧸 Varmasti monella on kiireitä ja ne haittaavat vapaa-ajan palstailua. Tämä helmikuu pitää ns. "juosta läpi", kun se on lyhyin kuukausi ja paljon tekemistä.
Palstailu on aaltoliikettä. Joskus enemmän, toisinaan vähemmän. 😊- Anonyymi00013UUSI
Nimimerkillä aloituksia tekevöt saavat usein jonninjoutavaa negatiivista palautetta joutavilta tyypeiltä. Ja oikeastaan aloitus täytyy olla provoileva, että se saisi keskustelua aikaiseksi.
Eiköhän fiksut keskustelut ole tämän ristiinrastiin polarisoituneen tilanteen vuoksi pannassa toistaiseksi.No sepäs ikävää.
Jaa provoileva.
No mulla ainakin on niin tapi-tavallisua juttuja. Niistä ei saa provoilevaa.
Tarve vaan jakaa kokemuksia. En tiedä mistä tollanenkin tarve tullu. Oikeet ihmiset jo kyllästyny näihin.- Anonyymi00014UUSI
JeroP kirjoitti:
No sepäs ikävää.
Jaa provoileva.
No mulla ainakin on niin tapi-tavallisua juttuja. Niistä ei saa provoilevaa.
Tarve vaan jakaa kokemuksia. En tiedä mistä tollanenkin tarve tullu. Oikeet ihmiset jo kyllästyny näihin.No tälläisiin porukka saattaa vastailla.
Mutta ei kun laittamaan vaan aloituksia ja virittämään keskustelua. Sillähän se selviää.
Vetoan edelleenkin kyvyttömyyteeni keskustella ja etenkin osallistua riittävän asiallisesti oikeastaan mihinkään palstalla esiintyvään kirjoitteluun, toiseksi monologien pitäminenkään ei suuremmin huvita että meneillään on nyt potentiaalinen ristiriita minäkeskeisen egoilun ja kollektiivisen osallistumisen välillä 🤔,
Sillä aikaa kun pyrin tätä raastavaa paradoksia ratkaisemaan omin voimin ilman terapointia tai muita ulkoisia apuvoimia niin annan teille kaikille muille luvan jatkaa ihan miten haluatte ja kykenette 😁. Olkaa hyvä- Anonyymi00015UUSI
Onhan täällä ollut aika hiljaista. Monella taitaa arkikiireet painaa päälle ja nythän on talvilomatkin päällä, joten moni saattaa olla reissussa tai muutoin nauttimassa ihanista säistä.
Ehkä se siitä viikonloppua kohden piristyy 😊
Aletheias
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862