Mutta miksi ihmeessä???
Jotta hän voisi sovittaa meidän synnit.
Jotta me voisimme pelastua ikuiseen elämään.
Hän oli sen kaiken etukäteen ilmoittanut!
”Ja hän alkoi opettaa heille, että Ihmisen Pojan piti kärsimän paljon ja joutuman vanhinten ja ylipappien ja kirjanoppineiden hyljittäväksi ja tuleman tapetuksi, ja kolmen päivän perästä nouseman ylös.”
Mark 8:31
JEESUKSEN PITI KÄRSIÄ KUOLEMA RISTILLÄ,
15
180
Vastaukset
- Anonyymi00001
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Joh 3:16- Anonyymi00007
Jeesuksen veri puhdistaa kaikesta synnistä
Raamattu todistaa, että Jeesuksen veri on ainoa puhdistuslähteemme. Meillä on pääsy ihanaan ja täydelliseen anteeksiantamuksen vapauteen ”uskon kautta Hänen vereensä” (Room.3:25).
Kristillisen elämämme lähtökohta on Golgatalla annettu Jeesuksen sijaisuhri. Hän kantoi syntimme ristin puulle. ”Rangaistus oli Hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja Hänen haavainsa kautta te olette paratut” (Jes. 53 ja 1 Piet.2:24). - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jeesuksen veri puhdistaa kaikesta synnistä
Raamattu todistaa, että Jeesuksen veri on ainoa puhdistuslähteemme. Meillä on pääsy ihanaan ja täydelliseen anteeksiantamuksen vapauteen ”uskon kautta Hänen vereensä” (Room.3:25).
Kristillisen elämämme lähtökohta on Golgatalla annettu Jeesuksen sijaisuhri. Hän kantoi syntimme ristin puulle. ”Rangaistus oli Hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja Hänen haavainsa kautta te olette paratut” (Jes. 53 ja 1 Piet.2:24).Mutta me tiedämme, että kaiken, minkä laki sanoo, sen se puhuu lain alaisille, että jokainen suu tukittaisiin ja koko maailma tulisi syylliseksi Jumalan edessä;
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mutta me tiedämme, että kaiken, minkä laki sanoo, sen se puhuu lain alaisille, että jokainen suu tukittaisiin ja koko maailma tulisi syylliseksi Jumalan edessä;
Hakutulos
tulemus:ut:x
Matt. 24:27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
Matt. 24:37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
Matt. 24:39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
2.Tess. 2:9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
Jaak. 5:8 Olkaa tekin kärsivällisiä, vahvistakaa sydämenne, sillä Herran tulemus on lähellä.
2.Piet. 1:16 Sillä me emme seuranneet viekkaasti sommiteltuja taruja tehdessämme teille tiettäväksi Herramme Jeesuksen Kristuksen voimaa ja tulemusta, vaan me olimme omin silmin nähneet hänen valtasuuruutensa.
- Anonyymi00002
Aamen! Jeesus pelastaa ja antaa iankaikkisen elämän!
- Anonyymi00003
Juuri risti, sillä kirottu on jokanen, joka on puuhun ripustettu ja Hän tuli kiroikseksi meidän tähtemme.
Jeesus kohotti kätensä ristille ja se oli iltauhri. Ps. 141:2 Minun rukoukseni olkoon suitsutusuhri sinun kasvojesi edessä, minun kätteni kohottaminen olkoon ehtoouhri- Anonyymi00013
Jeesuksen pyhä uhri, Hän itse, meidän syntiemme tähden, jotta voisimme pelastua!
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jeesuksen pyhä uhri, Hän itse, meidän syntiemme tähden, jotta voisimme pelastua!
Aamen!
- Anonyymi00005
Kukaan ei saa pahoja tekojaan anteeksi.
Ne heijastuvat takaisin tekijäänsä karman lain mukaan ♥️- Anonyymi00016
Jeesus antaa syntejä anteeksi. Se on evankeliumi.
- Anonyymi00006
Aivan selkeä kuvio.
Jeesuksessa alkoi uusi Hengen liitto entisen lakiliiton sijaan. Siinä oli Jumalan Hengen antama vapaus, eikä kinaa vain siitä miten kirjoituksia tulkitaan.
Fariseukset eivät sitä hyväksyneet eikä hyväksy tänäkään päivänä. - Anonyymi00011
Kiitos Jumalalle!!!
- Anonyymi00012
” Ja vaikka minä menen pois valmistamaan teille siaa, niin minä tulen jälleen ja otan teidät tyköni, että missä minä olen, siellä pitää myös teidän oleman.”
Joh 14:3
Jeesus hakee omansa luokseen, siunatuksi lopuksi.- Anonyymi00014
Kiitos Jeesukselle siitä!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181