Haluta toisen omaisuutta karjaa vaimoja, eikä kytätä muiden perään. Eletään omalla tontilla omalla tavalla
Käikkihan on fine ja toimii kun ei
12
158
Vastaukset
- Anonyymi00002
Ei puhuta pahaa ei runkata yleisilä paikoilla
- Anonyymi00004
Kukas tässä on niitä halunnutkaan? Vain saman oikeuden kuin muutkin eli ikävöidä PALSTALLA, mikä on sitä varten. Ja. Minne minut saatiin tulemaan.
4 vuotta.
4 vuotta. Luuletko mun halunneen 4 vuoden ajan HÄNTÄ? Ei. Ei vaan ihan muut syyt on olleet. Ja nämä muut syyt käydään läpi jossain muualla kuin täällä. Tiedäthän? Tai paremminkin tiedättehän?
Vääristä syistä teitte tämän. Tältä puolelta katsottuna puhutaan erittäin vakavista asioista. Erittäin. Tälläkin hetkellä tilanne se, selviääkö edes huomiseen.
Nyt ois enemmän kuin se kuuluisa korkea aika mennä sinne omaan itseen. Ihan jokaisen. Ei voi millään tahdolla puhua enää pikku pilasta. Ei sitten mitenkään.
Ja kyllä. Yhä teitä ajatellen en avaa yksityiskohtia tähän. Miksiköhän? - Anonyymi00005
Kun ois annettu elää omalla tontilla. Ylipäätään.... Kun ois annettu elää.
Ei mitään.
Ei kumpaakaan noista.- Anonyymi00006
Ai niin. Himoitsi joku minunkin läheistäni.
- Anonyymi00007
Kato ku tulevat ihan ovia ja ikkunoita myöten. Nuo sinun vaimot tänne minun luo. Asunnon vierestä huudellen heippoja ja kukkuuta. Enhän se silloin minä ole, joka on lähestynyt vaan hän minua. Minä olen antanut olla ja elää aivan rauhassa.
- Anonyymi00008
Se on juuri näin. Sen verran tarttuisin yksityiskohtiin kuitenkin, että vaimo ei ole miehen omaisuutta. Muutenkin rinnastus karjaan on vähän mauton.
- Anonyymi00009
Mainitsikin karjan ensin ennen vaimoja. Montakohan niitäkin sit on.
- Anonyymi00011
On se
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
On se
Vaimo on omaisuuta kuin karjakin.
- Anonyymi00010
Harkitusti koira jäi sanomatta ennen vaimoja.
- Anonyymi00013
Tyhjää puhetta näin
- Anonyymi00014
Mikään ei oo enää fine.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse183890SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2363799Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1333440Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky773419Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222287Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv341813Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575561690- 371610
- 321501
- 921443