Käikkihan on fine ja toimii kun ei

Anonyymi-ap

Haluta toisen omaisuutta karjaa vaimoja, eikä kytätä muiden perään. Eletään omalla tontilla omalla tavalla

12

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Ei puhuta pahaa ei runkata yleisilä paikoilla

• Anonyymi00004

Kukas tässä on niitä halunnutkaan? Vain saman oikeuden kuin muutkin eli ikävöidä PALSTALLA, mikä on sitä varten. Ja. Minne minut saatiin tulemaan.

4 vuotta.

4 vuotta. Luuletko mun halunneen 4 vuoden ajan HÄNTÄ? Ei. Ei vaan ihan muut syyt on olleet. Ja nämä muut syyt käydään läpi jossain muualla kuin täällä. Tiedäthän? Tai paremminkin tiedättehän?

Vääristä syistä teitte tämän. Tältä puolelta katsottuna puhutaan erittäin vakavista asioista. Erittäin. Tälläkin hetkellä tilanne se, selviääkö edes huomiseen.

Nyt ois enemmän kuin se kuuluisa korkea aika mennä sinne omaan itseen. Ihan jokaisen. Ei voi millään tahdolla puhua enää pikku pilasta. Ei sitten mitenkään.

Ja kyllä. Yhä teitä ajatellen en avaa yksityiskohtia tähän. Miksiköhän?

• Anonyymi00005

Kun ois annettu elää omalla tontilla. Ylipäätään.... Kun ois annettu elää.

Ei mitään.

Ei kumpaakaan noista.

• Anonyymi00006

Ai niin. Himoitsi joku minunkin läheistäni.

• Anonyymi00007

Kato ku tulevat ihan ovia ja ikkunoita myöten. Nuo sinun vaimot tänne minun luo. Asunnon vierestä huudellen heippoja ja kukkuuta. Enhän se silloin minä ole, joka on lähestynyt vaan hän minua. Minä olen antanut olla ja elää aivan rauhassa.

• Anonyymi00008

Se on juuri näin. Sen verran tarttuisin yksityiskohtiin kuitenkin, että vaimo ei ole miehen omaisuutta. Muutenkin rinnastus karjaan on vähän mauton.

• Anonyymi00009

Mainitsikin karjan ensin ennen vaimoja. Montakohan niitäkin sit on.

• Anonyymi00011

On se

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

On se

Vaimo on omaisuuta kuin karjakin.

• Anonyymi00010

Harkitusti koira jäi sanomatta ennen vaimoja.

• Anonyymi00013

Tyhjää puhetta näin

• Anonyymi00014

Mikään ei oo enää fine.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      18
      3890
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      236
      3799
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      133
      3440
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      77
      3419
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      22
      2287
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      34
      1813
    7. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      56
      1690
    8. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1610
    9. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32