Klinikka taas avoinna!

Dr.Swan

No jos nyt jollain sitten on jotain vaivaa niin tulkoon sanomaan.

Tänään ei ilmais käyntejä.
Vain rahalla saa palvelua.

-Tohtorinne-

42

783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai missä..... jep.... vaivaa löytyy jos jonkin laista...... päästä varpaisiin asti....:))))

• Dr.Swan

Olen klinikalla tässä keskustan tuntumassa...

• Dr.Swan kirjoitti:

Olen klinikalla tässä keskustan tuntumassa...

sinne en kyllä jaksa vaivoineni kävellä...... :))))

• Simo

Tulgga päästämään minut kaapista pois. Habbi loppunut aikapäiviä sitten. Suolistokaasukiertoilmasydeemi käy henken päälle.

• Dr.Swan

Kauanko aiot vielä pysytellä siellä kaapissa Simo???Tule nyt ulos sieltä!Tiedämme että pystyt siihen kyllä!!!

• Simo
        Dr.Swan kirjoitti:

Kauanko aiot vielä pysytellä siellä kaapissa Simo???Tule nyt ulos sieltä!Tiedämme että pystyt siihen kyllä!!!

tsyptoklokkinen parrikaari kun estelee humaania. Lääkettä ja kaapin avainta jos löytyisi.

• Dr.Swan
        Simo kirjoitti:

tsyptoklokkinen parrikaari kun estelee humaania. Lääkettä ja kaapin avainta jos löytyisi.

Sinä se jaksat pyydellä niitä avaimia päivästä toiseen...

Taidat vaan juoksuttaa henkilökuntaa ihan huviksesi!

Simo ulos sieltä kaapista nyt!

• Simo
        Dr.Swan kirjoitti:

Sinä se jaksat pyydellä niitä avaimia päivästä toiseen...

Taidat vaan juoksuttaa henkilökuntaa ihan huviksesi!

Simo ulos sieltä kaapista nyt!

ÄHÄ! Lähtee puoskarilta luvat ja työsuhde-Lada!
        Katotaan tuleekos niitä avaimia vaikos ei. Ja ainakin punaset napit pitää saada ruokalistalle takas.

• Dr.Swan
        Simo kirjoitti:

ÄHÄ! Lähtee puoskarilta luvat ja työsuhde-Lada!
        Katotaan tuleekos niitä avaimia vaikos ei. Ja ainakin punaset napit pitää saada ruokalistalle takas.

Salakuljetitko ihan todella kännykän sinne kaappiin mukaan???Minnekkäs kaikkialle sitä ollaan soiteltu ja kenen laskuun???

Simo kuulkaa,olisitte vain uskonut että kaappi oli vielä mukava paikka siihen verrattuna mihin teidät nyt sijoitetaan...

James!Siirtäkää Simo Simputtaja osasto kolmoseen!

• Simo
        Dr.Swan kirjoitti:

Salakuljetitko ihan todella kännykän sinne kaappiin mukaan???Minnekkäs kaikkialle sitä ollaan soiteltu ja kenen laskuun???

Simo kuulkaa,olisitte vain uskonut että kaappi oli vielä mukava paikka siihen verrattuna mihin teidät nyt sijoitetaan...

James!Siirtäkää Simo Simputtaja osasto kolmoseen!

Näin se ura etenee. Tulihan se tolkku säälimättömällekkin. Osaisin kyllä kävellä itsekkin. Mutta jos apupojat kerta kantaa, niin olkoon menneeks tällä kertaa.

• Dr.Swan
        Simo kirjoitti:

Näin se ura etenee. Tulihan se tolkku säälimättömällekkin. Osaisin kyllä kävellä itsekkin. Mutta jos apupojat kerta kantaa, niin olkoon menneeks tällä kertaa.

Ette Te osaa kävellä itse kun ette saa edes kaapin ovea itse auki!

Nyt otti ohraleipä,nimittäin rangaistukseksi määrään Teidät salarakkaakseni kahdeksi viikkoa huomis päivästä eteenpäin!Mitäs siihen sanotte?!

• Simo
        Dr.Swan kirjoitti:

Ette Te osaa kävellä itse kun ette saa edes kaapin ovea itse auki!

Nyt otti ohraleipä,nimittäin rangaistukseksi määrään Teidät salarakkaakseni kahdeksi viikkoa huomis päivästä eteenpäin!Mitäs siihen sanotte?!

Kirjoitan Kekkoselle. Urho laittaakin lääkärin kerralla ojennukseen. Loppuu humaanin sorto ja alituinen aliravitsemus tästäkin lepokodista!

• Dr.Swan
        Simo kirjoitti:

Kirjoitan Kekkoselle. Urho laittaakin lääkärin kerralla ojennukseen. Loppuu humaanin sorto ja alituinen aliravitsemus tästäkin lepokodista!

....eläs nyt kulta pojuni...tules tänne tätin viekkuun,ei ole mitään hätää...

• eijarina

olen jo ja kuten ennenkin maksan käteisellä.

• Dr.Swan

Te olette kyllä siitä niin ihana ihminen että olette tunkemassa sitä rahaa ain enemmän kuin muut potilaat yhteensä!

Olettekin top 10 listan kärki potilaani!(jos ei ihania miehiä lasketa mukaan siis tietenkin...)

• eijarina
        Dr.Swan kirjoitti:

Te olette kyllä siitä niin ihana ihminen että olette tunkemassa sitä rahaa ain enemmän kuin muut potilaat yhteensä!

Olettekin top 10 listan kärki potilaani!(jos ei ihania miehiä lasketa mukaan siis tietenkin...)

kohteliaisuudesta! Mitä teen kun hiukset lähtee päästä! Oon varmaan kohta kalju:( Kiltti tohtori auta mua!!!

• Dr.Swan
        eijarina kirjoitti:

kohteliaisuudesta! Mitä teen kun hiukset lähtee päästä! Oon varmaan kohta kalju:( Kiltti tohtori auta mua!!!

Apteekista saa myös hiusten lähtöön tarkoitettuja muita tuotteita joita kannattaa kokeilla...

• eijarina
        Dr.Swan kirjoitti:

Apteekista saa myös hiusten lähtöön tarkoitettuja muita tuotteita joita kannattaa kokeilla...

kiitollinen avustanne jälleen kerran tohtori:) Eiköhän näillä resepteillä pärjää!

• quistis

mä en saa kunnolla silmiä auki....Minulla taitaa nyt olla se kuuluisa kissanpiokasyndrooma:( Joudunko nyt olemaan muutaman viikon simmut kiinni...:o(

• Dr.Swan

...jääkaapissa säilytettävä silmän ympärys "roll on" puikko tehoaa tuohon kyllä aivan varppiin!

Kokeilitko jo kurkku viipaleita?
        tai
        laita pakastimessa hetken olleet lusikat silmiin
        (älä tunge liian syvälle!!!)

Nämä pikku niksit saattavat tehota...

Ette ole muuttumassa kissaksi,
        ellette sitten käytä salanimeä:Blondimirri,mutten kyllä usko sitäkään...

kiitos hei!

• quistis
        Dr.Swan kirjoitti:

...jääkaapissa säilytettävä silmän ympärys "roll on" puikko tehoaa tuohon kyllä aivan varppiin!

Kokeilitko jo kurkku viipaleita?
        tai
        laita pakastimessa hetken olleet lusikat silmiin
        (älä tunge liian syvälle!!!)

Nämä pikku niksit saattavat tehota...

Ette ole muuttumassa kissaksi,
        ellette sitten käytä salanimeä:Blondimirri,mutten kyllä usko sitäkään...

kiitos hei!

Kokeilen kaikkia....
        Ja hyvä,kun et usko..salanimiä ei ole...ei edes slarakasta;o))
        Tohtori hyvä...Miten saisin itselleni salarakkaan..Tä onkin suurin ongelmistani???

• Dr.Swan
        quistis kirjoitti:

Kokeilen kaikkia....
        Ja hyvä,kun et usko..salanimiä ei ole...ei edes slarakasta;o))
        Tohtori hyvä...Miten saisin itselleni salarakkaan..Tä onkin suurin ongelmistani???

Kuulkaa olen erittäin pahoillani mutta kaikki salarakkaat on välitetty jo eteenpäin!Niitä sai niin halvalla että menivät hetkessä kaupaksi!

Ainoa keino onkin nyt että hankitte itsellenne rakkaan ja vaihdatte sen jälkeen hänen nimensä salaiseksi,mieluiten myös os. ja puh.nro
        ...näin teillä on erittäin salainen rakas.

Niin ja en tosiaan kyllä luullutkaan.

• quistis
        Dr.Swan kirjoitti:

Kuulkaa olen erittäin pahoillani mutta kaikki salarakkaat on välitetty jo eteenpäin!Niitä sai niin halvalla että menivät hetkessä kaupaksi!

Ainoa keino onkin nyt että hankitte itsellenne rakkaan ja vaihdatte sen jälkeen hänen nimensä salaiseksi,mieluiten myös os. ja puh.nro
        ...näin teillä on erittäin salainen rakas.

Niin ja en tosiaan kyllä luullutkaan.

rakkaan muuttamiseksi salarakkaksi myös identiteetin muuttaminen ihan toiseksi...?? FBI kenties hoitaa näitä hommia...Salarakkaani voisikin olla ,joku jenkkirikollinen .... Voih..nyt meni fiktio ja fakta sekas...:o(((

• Dr.Swan
        quistis kirjoitti:

rakkaan muuttamiseksi salarakkaksi myös identiteetin muuttaminen ihan toiseksi...?? FBI kenties hoitaa näitä hommia...Salarakkaani voisikin olla ,joku jenkkirikollinen .... Voih..nyt meni fiktio ja fakta sekas...:o(((

Salarakkaat ovat yleinsä ihmisiä jotka eivät itsekään tunnista omaa identiteettiään...sen vuoksi he yleinsä ovatkin niin saakelin Urpoja...Salarakkailta vain yksinkertaisesti puuttuu jotakin tuolta korvien välistä...

...toisaalta juuri tästä syystä he ovat niin pirun suosittuja...typeryytensä takia heidät onkin niin pirun helppo saada hyppimään oman pillin mukaan...Salarakkaista saa oikein kivoja sätkynukkeja,seksi orjia,siivoojia,juoksu poikia,tiskareita,putsareita,palkka murhaajia,aivokääpiöitä jne...mitä nyt kukin tarvitseekaan...

...itsekin aion kyllä hankkia tuollaisen oman koti orjan...kunhan löydän sopivan sellaisen...

• quistis
        Dr.Swan kirjoitti:

Salarakkaat ovat yleinsä ihmisiä jotka eivät itsekään tunnista omaa identiteettiään...sen vuoksi he yleinsä ovatkin niin saakelin Urpoja...Salarakkailta vain yksinkertaisesti puuttuu jotakin tuolta korvien välistä...

...toisaalta juuri tästä syystä he ovat niin pirun suosittuja...typeryytensä takia heidät onkin niin pirun helppo saada hyppimään oman pillin mukaan...Salarakkaista saa oikein kivoja sätkynukkeja,seksi orjia,siivoojia,juoksu poikia,tiskareita,putsareita,palkka murhaajia,aivokääpiöitä jne...mitä nyt kukin tarvitseekaan...

...itsekin aion kyllä hankkia tuollaisen oman koti orjan...kunhan löydän sopivan sellaisen...

Ongelmana nyt vain on se et pidän älykkäistä miehistä...Ja heistäkös ei sit salarakkaiksi ole..
        Harmi...Äkykkäät miehet ovat niin seksikkäitä:o)))
        Miettii...;o))

• Dr.Swan
        quistis kirjoitti:

Ongelmana nyt vain on se et pidän älykkäistä miehistä...Ja heistäkös ei sit salarakkaiksi ole..
        Harmi...Äkykkäät miehet ovat niin seksikkäitä:o)))
        Miettii...;o))

.....tuo on kyllä ikävää...nyt on keksittävä tähän jokin kompromissi ratkaisu...ettekö tosiaan voi ajatella jotain hieman järjellisesti köyhempää yksilöä?Niitäkin löytyy kuule ihan kivan näköisiä!

• quistis
        Dr.Swan kirjoitti:

.....tuo on kyllä ikävää...nyt on keksittävä tähän jokin kompromissi ratkaisu...ettekö tosiaan voi ajatella jotain hieman järjellisesti köyhempää yksilöä?Niitäkin löytyy kuule ihan kivan näköisiä!

ei saisi olla tyhjää...Ajatteles mikä tuulitunneli siitä syntyisi,kun salarakas ja minä korvat vastakkain olisimme...:o(
        Nyt olen isosti järkyttynyt...Voisitko poistaa ihden huuhaalaisen mielestä guistisin tarinan..I.Keturi kovin järkyttynyt...:o(((

• Dr.Swan
        quistis kirjoitti:

ei saisi olla tyhjää...Ajatteles mikä tuulitunneli siitä syntyisi,kun salarakas ja minä korvat vastakkain olisimme...:o(
        Nyt olen isosti järkyttynyt...Voisitko poistaa ihden huuhaalaisen mielestä guistisin tarinan..I.Keturi kovin järkyttynyt...:o(((

Ajatteleppas että voisitte sitten mahdollisten jälkeläistenne kanssa toimia samoin kuin minä ja ex-salarakkaani...Kun lapsi tulee siihen ikään että junaleikit alkavat kiinnostaa niin eipä kuule mene rahaa kalliisiin Lego ja Brio tunneleihin kun on tunneli ihan omasta takaa!!! :DDD

Voih ja eih!Huomasin juuri hetki sitten tuon Keturin kirjoituksen...ja lueppas omani siitä perästä...olen kuule kärsinyt tuosta samasta vaivasta ja olen varma ettei sillä ole niin väliä kuka tai kenen kirjoitukset alkaa päässä pyörimään...se on vähän samankaltainen fiilis kun herää siihen että joku biisi esim."Mä kuuntelen Tomppaa ja sydän komppaa" soi päässä...

...hehe heheh...tuota ennen tätä kirjoitustani luulin ihan oikeasti itsekin että olen oikeasti ihan normaali...mutta nyt en ole enää niinkään varma siitä...

• quistis
        Dr.Swan kirjoitti:

Ajatteleppas että voisitte sitten mahdollisten jälkeläistenne kanssa toimia samoin kuin minä ja ex-salarakkaani...Kun lapsi tulee siihen ikään että junaleikit alkavat kiinnostaa niin eipä kuule mene rahaa kalliisiin Lego ja Brio tunneleihin kun on tunneli ihan omasta takaa!!! :DDD

Voih ja eih!Huomasin juuri hetki sitten tuon Keturin kirjoituksen...ja lueppas omani siitä perästä...olen kuule kärsinyt tuosta samasta vaivasta ja olen varma ettei sillä ole niin väliä kuka tai kenen kirjoitukset alkaa päässä pyörimään...se on vähän samankaltainen fiilis kun herää siihen että joku biisi esim."Mä kuuntelen Tomppaa ja sydän komppaa" soi päässä...

...hehe heheh...tuota ennen tätä kirjoitustani luulin ihan oikeasti itsekin että olen oikeasti ihan normaali...mutta nyt en ole enää niinkään varma siitä...

No riipuu siitä kuka sen normaaliuden määrittää;o)

Se psyk,hoitaja minussa (näin lomalla hemmetti) heräsi luettuani Keturin jutun...Omatuntoni soimaa,syyllisyys kalvaa,sydän tykyttää(kappas) ja kädet vapisee...Tahtoo auttaa...Keturi nyt autettavaksi heti:o)) Huh..Jopas vähän helpottaa...Vähän tosin..
        Tohtori..Nyt pähkäilen itsekkin et olenkohan normali...Juu oon mä ja viel ihan ylinormaali;o))

• Dr.Swan
        quistis kirjoitti:

No riipuu siitä kuka sen normaaliuden määrittää;o)

Se psyk,hoitaja minussa (näin lomalla hemmetti) heräsi luettuani Keturin jutun...Omatuntoni soimaa,syyllisyys kalvaa,sydän tykyttää(kappas) ja kädet vapisee...Tahtoo auttaa...Keturi nyt autettavaksi heti:o)) Huh..Jopas vähän helpottaa...Vähän tosin..
        Tohtori..Nyt pähkäilen itsekkin et olenkohan normali...Juu oon mä ja viel ihan ylinormaali;o))

Alan ammattilaisena voin vakuuttaa Teille :Ihan täysillä taidatte ajaa!Kaikki vilkutkin tuntuu toimivan ja tulpat huollettu!

Niin...olen itse ajatellut että määrittelen katsokaas itse oman normaaliuteni niin ei kellään pitäisi olla nokan kopauttamista!

Todisteeksi epäuskoisille kirjoitankin heti itselleni terveen paperit!

Kahvia ja välitauko!

• quistis
        Dr.Swan kirjoitti:

Alan ammattilaisena voin vakuuttaa Teille :Ihan täysillä taidatte ajaa!Kaikki vilkutkin tuntuu toimivan ja tulpat huollettu!

Niin...olen itse ajatellut että määrittelen katsokaas itse oman normaaliuteni niin ei kellään pitäisi olla nokan kopauttamista!

Todisteeksi epäuskoisille kirjoitankin heti itselleni terveen paperit!

Kahvia ja välitauko!

kans ihan terven paperit...heh..,mut onhan noita papereita muitakin..Aina vessapapereista alkaen...

Kiitokset rohkaisevista ja asiantuntevista arvioinneistanne..Mut nyt huomaan et huolto ei ole pelannu kuukausiin..nuukllani olen..ja hyrinät vaimeita..;o(((

• niin ikävästi

että tauti nimeltä Lorvikatarri on uusiutunut! Joten kuten viimeksi selvisin kuukauden huilimisella, josko tohtori setä määris nyt kahden kuukauden huilimista??!!!:))))Ihan noin varuiks...
      ...kato aurinkokin paistaa... voisin huilata vaik rannalla, saisin samalla raitista ilmaa...!

• Dr.Swan

Tiedätte näköjään itse parhaiten mitä Teille on hyväksi!Menkää ihmeessä rannalle nyt kun vielä ilmat sen sallivat!

• I.Keturi

Lähetä diagnoosi tuohon aiempaan "Älkää kiduttako minua"-hätähuutooni. Olet sen lukenut, mutta eikö Hippokrateen valasi velvoita auttamaan pyytettömästi? Aivan varmasti maksan, takuulla maksan, kun en ole luikuri. Nyt ei ole rahaa päällä, mutta syksyllä korvaan, kunhan sieni- ja marjasato valmistuu.

• Dr.Swan

...voitte olla varma että auttaisin teitä ...jos vaan osaisin!!!

Tämä vaan on (ehkä ainoa) ongelma jota edes minä en ole pystynyt ratkaisemaan...kuin kirous johon ei tehoa edes mainitsemasi sienet!!!

...voitte luottaa että otan teihin heti välittömäst yhteyttä kun keksin keinon...

• Rautaperse-Rane

Auta auta tohtori,syylä mua kiusaapi!
      Pakko ajaa seisaallaan muuten koskee kuin polttoraudalla pisteltäis.
      Katohan tarkasti,perse on kuin kuun kartta mutta koeta etsiä.
      Rautaperse-Rane

• Dr.Swan

Ei luulisi noin rautaisessa perseessä pienet syylät haittaavan tuon taivaallista,mutta asiakkaan toiveesta tietenkin poistamme syylät,ihan jo kosmeettisten haittojen vuoksi!

.....hmmmmmm.....katsoin kyllä tarkkaan mutta ei tunnu mitään löytyvän...ettei tässä nyt vaan olisi joku jekku?...Kenties halusitte vain minun koskettavan takamustanne Mr.Rautaperse...

...se olisi onnistunut kyllä helpomminkin,mutta oletteko nyt tyytyväinen Rane?

• Rautaperse-Rane
        Dr.Swan kirjoitti:

Ei luulisi noin rautaisessa perseessä pienet syylät haittaavan tuon taivaallista,mutta asiakkaan toiveesta tietenkin poistamme syylät,ihan jo kosmeettisten haittojen vuoksi!

.....hmmmmmm.....katsoin kyllä tarkkaan mutta ei tunnu mitään löytyvän...ettei tässä nyt vaan olisi joku jekku?...Kenties halusitte vain minun koskettavan takamustanne Mr.Rautaperse...

...se olisi onnistunut kyllä helpomminkin,mutta oletteko nyt tyytyväinen Rane?

näetsä mitää syylää kuule heii..
        Mullo huomenna 1200 mile eesä tajuuts doktor
        Nyt vähä heitti vihteen puolelle,osko sul pirtuu heii ?

• Dr.Swan
        Rautaperse-Rane kirjoitti:

näetsä mitää syylää kuule heii..
        Mullo huomenna 1200 mile eesä tajuuts doktor
        Nyt vähä heitti vihteen puolelle,osko sul pirtuu heii ?

Montako lestiä heitetään?
        Ei ole sitten kovin halpaa...mutta jos te Harrikalla ajelette niin luulis löytyvän kopeekoita...

,,,ei siellä mitään syylää ollut ,kunhan veditte vanhaa höplästä...

• R-R
        Dr.Swan kirjoitti:

Montako lestiä heitetään?
        Ei ole sitten kovin halpaa...mutta jos te Harrikalla ajelette niin luulis löytyvän kopeekoita...

,,,ei siellä mitään syylää ollut ,kunhan veditte vanhaa höplästä...

Taiuutsä doktorr.. hyrkendahlista e o pula..joo
        mis se pirtuleka o heii..
        mää ja mu pannupää-Harlikka ööö..
        Tus tarakalle pimu näät ku keulin tossa.. joo
        Ei vdu ny lähen kiitää.. Snoopy... tarakall.. öyh

• Dr.Swan
        R-R kirjoitti:

Taiuutsä doktorr.. hyrkendahlista e o pula..joo
        mis se pirtuleka o heii..
        mää ja mu pannupää-Harlikka ööö..
        Tus tarakalle pimu näät ku keulin tossa.. joo
        Ei vdu ny lähen kiitää.. Snoopy... tarakall.. öyh

...sellaista slangia etten ole ennen kuullutkaan,keulimisesta puhumattakaan!

Lähdit sit kiitää ilman pirtu pönikkää...no,tohtorikin käy nyt nukkumaan!

• Tri M.
        Dr.Swan kirjoitti:

...sellaista slangia etten ole ennen kuullutkaan,keulimisesta puhumattakaan!

Lähdit sit kiitää ilman pirtu pönikkää...no,tohtorikin käy nyt nukkumaan!

Entäs se massi? Ja se reisilihas? Odotan Sinua tuossa ylemmässä kerroksessa laihdutusvinkki-osastolla... Ethän jätä minua yksin tänä yönä?

Ystävällisesti Tri M.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      30
      3700
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      49
      1608
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1328
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1171
    5. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1031
    6. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      170
      1021
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      78
      862
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      37
      760
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      47
      735
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      699
    Aihe