Tänään olin ekaa kertaa sokeroinnissa ja minulle tuli erektio. En puhunut mitään eikä puhunut sokeroijakaan siitä mitään. Olisiko pitänyt keskustella siitä? ja pyytää anteeksi?
Ajattelin ettei se ollut pelottavas tai epämiellyttävää sokeroijalle kun minulla ei ole kovin iso penis.
Jos ensi kerralla käy vielä näin niin mitä minun pitää tehdä? Pitääkö siitä keskustella? Vai olla kun ei mitään olisi tapahtunutkaan?
Itseä ei haitannut se ,muuta kuin nyt jälkeenpäin jäin murehtimaan.
Tänään olin sokeroinnissa ja tuli erektio
10
477
Vastaukset
- Anonyymi00001
Erektio on ihan normaalia kun sokeroidaan. Kun penikseen kosketaan niin on normaalia että tulee erektio.
Vielä kun sanoit että penis ei ole kovin iso niin senkään takia ei tarvitse hävetä ,koska pienempää penistä sokeroija yleensäkin ei pidä pelottavana vaan se on ennemminkin söpö . - Anonyymi00003
Helpompi sokeroida jäykistyneen peniksen karvat.
- Anonyymi00004
Näin minulle sanoi kosmetologi kans. Erektio on hyvä olla niin saa paremmin sokeroitua.
- Anonyymi00005
Pitikö sitä suussa ?
- Anonyymi00006
No ei. Mene sinä muualle
- Anonyymi00008
Mihin ammuit satsit?
- Anonyymi00009
Sokeroinnin jälkeen kotona omalle vatsalle.
- Anonyymi00010
Jäykistynyttä penistä on helpompi sokeroida. Sokeroija sanoi.
- Anonyymi00011
Olen nyt käynyt 3 kertaa sokeroinnissa. Joka kerta penikseni on jäykistynyt vaikka sokerointi ottaa vähän kipeää. Kaksi ensimmäistä kertaa niin en puhunut erektiosta mitään eikä sokeroija ottanut puheeksi. Nyt viime kerralla sanoin että anteeksi kun penikseni jäykistyy. Ja sanoin ettei tässä ole mitään sellaista että olisin kiihottunut tai mitään sellaista. Sokeroija ymmärsi ja sanoi että se on normaalia ja helpompi sokeroida kun penis on jäykkä. Sanoin myös että jos tuntee olonsa ahdistuneeksi tai sellaista niin kertoo siitä heti. Hyvät keskustelut tuli ja kertoi että pienempi penis on söpö eikä pelottava ja muutenkin riippuu ihmisestä kuka alkaa ahdistaa ja pelottaa . Jutustelussa unohtui kipukin:)
- Anonyymi00012
Ollaankohan käyty samassa paikassa? Suhtautuminen oli itsellä samanlainen. Ekalla kerralla kun menin, kerroin että tilanne vähän hävettää vaikka mulla oli vielä vaatteet päällä. Sit kerroin että jos näin käy niin mitä sitten? Kosmetologi naurahti että niin käy tosi monelle, ei kannata murehtia. Ja näin kävi. Ja pyysin anteeksi. Ja näin on hänen vastaanotolla käynyt joka kerta ja aina pyydän anteeksi, sille vain en voi mitään. 2 kertaa olen käynyt eri paikoissa ja niissä olen tosissani keskittymällä pystynyt välttämään tuon. En kumminkaan viitsi käydä vessassa runkkaamassa ennen toimenpidettä, sillähän sen ehkä välttäisi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233