Meinaakos Apetit sulkea Pudasjärven pizzatehtaan?

Anonyymi-ap

21

1046

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pakastepitsa on usein pettymys

• Anonyymi00002

Nykyään on niin paljon loistavia pakastepizzoja että noiden kengänpohja pizzat ei iske

• Anonyymi00006

Pimeässä loistavat - jauhot tukee siis EU:sta

• Anonyymi00003

Apetit on työntekijöitään kohtaan riistofirma. Samoin kun työntekijöiden piti saada tulospalkkiot, niin ne peruuttiin. Apetitin toimitusjohtaja saa puoli miljoonaa euroa vuodessa palkkaa. Iljettävää touhua.

• Anonyymi00004

Pizza Rafkinin nimen käytöstä taisi tulla ongelma. Onko jatkossa maailman pohjoisin pitsatehdas Grandioosa Norjassa?

• Anonyymi00005

Eikös tuo firma mainnostanut taannoin telkussa että ollaan maailman pohjoisin pizza-tehdas

• Anonyymi00007

Mainosti. Mutta pizzat eivät ole menneet kaupaksi.

• Anonyymi00008

Jos voittoa hakee raakaaineiden tasossa niin laudat on ikkunoissa. Ei kuluttajat ole tyhmiä jos tuote ei vastaa sitä arvolupausta jonka yritys antaa.

• Anonyymi00009

Vieläkö siellä Pudasjärvellä on näkynyt UFO:ja?

• Anonyymi00010

Ei muuta väliä, kunhan toimari saa puoli miljoonaa euroa palkkaa vuodessa.

• Anonyymi00011

Riistofirma Apetit.

• Anonyymi00012

Mäki vie kaikkien työntekijöiden rahat.

• Anonyymi00013

Kas, yrittäjäystävällisen hallituksen uusin saavutus. Työvoimapulaanko se tuokin kaatui?

• Anonyymi00014

Tuotannonjohtaja kielsi työntekijöitä kirjoittamasta Suomi24 mitään kielteistä työnjohdosta. Totesi, että se on maalittamista. Eli sama asia, että kaikki kritiikki on kiellettyä. Sehän ei kuulu yhtään mitään tehtaan johtajille mitä tänne palstalle kirjoitetaan.

• Anonyymi00015

Tuossa on sellainen firma joka maksaa toimitusjohtajalle puolen miljoonan euron palkkaa vuodessa. Työntekijät kuitenkin tuovat rahan tuolle firmalle. Tänä vuonna ei maksettu lainkaan tulospalkkioita työntekijöille, koska rahat menivät ylimmän johdon palkkoihin.

• Anonyymi00016

Perjantaina lähti kaikki osakkeet myyntiin. En halua olla missään tekemisissä riistäjäfirman kanssa.

• Anonyymi00017

Kyseisen firman toimitusjohtaja on saanut täysin käsittämättömän määrän firman osakkeita kun samalla työntekijät ovat jääneet nuolemaan näppejään. Täydellisen epäreilua työntekijöitä kohtaan, jotka vastaavat siitä että firman tulos on hyvä.

• Anonyymi00018

Koko johtoryhmä pitäisi erottaa ja sen jälkeen laittaa ilman palkkaa pihalle koko tehtaalta.

• Anonyymi00020

SIIS LAKKOHIN osallistuneet erotettava

• Anonyymi00019

Nyt se on varmaa. Pizzatehdas menee vuoden lopulla lopullisesti kiinni.

• Anonyymi00021

Meinaa. Tämähän on vasta alkua Suomen alasajossa. Paljon pahempaa on tulossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe