Ei varmaan menekään kaupaksi kovin. Pliisua tavaraa. Liika kallista. https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/6403929d-f450-4511-ab44-1153aece217a
Meinaakos Apetit sulkea Pudasjärven pizzatehtaan?
21
1046
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pakastepitsa on usein pettymys
- Anonyymi00002
Nykyään on niin paljon loistavia pakastepizzoja että noiden kengänpohja pizzat ei iske
- Anonyymi00006
Pimeässä loistavat - jauhot tukee siis EU:sta
- Anonyymi00003
Apetit on työntekijöitään kohtaan riistofirma. Samoin kun työntekijöiden piti saada tulospalkkiot, niin ne peruuttiin. Apetitin toimitusjohtaja saa puoli miljoonaa euroa vuodessa palkkaa. Iljettävää touhua.
- Anonyymi00004
Pizza Rafkinin nimen käytöstä taisi tulla ongelma. Onko jatkossa maailman pohjoisin pitsatehdas Grandioosa Norjassa?
- Anonyymi00005
Eikös tuo firma mainnostanut taannoin telkussa että ollaan maailman pohjoisin pizza-tehdas
- Anonyymi00007
Mainosti. Mutta pizzat eivät ole menneet kaupaksi.
- Anonyymi00008
Jos voittoa hakee raakaaineiden tasossa niin laudat on ikkunoissa. Ei kuluttajat ole tyhmiä jos tuote ei vastaa sitä arvolupausta jonka yritys antaa.
- Anonyymi00009
Vieläkö siellä Pudasjärvellä on näkynyt UFO:ja?
- Anonyymi00010
Ei muuta väliä, kunhan toimari saa puoli miljoonaa euroa palkkaa vuodessa.
- Anonyymi00011
Riistofirma Apetit.
- Anonyymi00012
Mäki vie kaikkien työntekijöiden rahat.
- Anonyymi00013
Kas, yrittäjäystävällisen hallituksen uusin saavutus. Työvoimapulaanko se tuokin kaatui?
- Anonyymi00014
Tuotannonjohtaja kielsi työntekijöitä kirjoittamasta Suomi24 mitään kielteistä työnjohdosta. Totesi, että se on maalittamista. Eli sama asia, että kaikki kritiikki on kiellettyä. Sehän ei kuulu yhtään mitään tehtaan johtajille mitä tänne palstalle kirjoitetaan.
- Anonyymi00015
Tuossa on sellainen firma joka maksaa toimitusjohtajalle puolen miljoonan euron palkkaa vuodessa. Työntekijät kuitenkin tuovat rahan tuolle firmalle. Tänä vuonna ei maksettu lainkaan tulospalkkioita työntekijöille, koska rahat menivät ylimmän johdon palkkoihin.
- Anonyymi00016
Perjantaina lähti kaikki osakkeet myyntiin. En halua olla missään tekemisissä riistäjäfirman kanssa.
- Anonyymi00017
Kyseisen firman toimitusjohtaja on saanut täysin käsittämättömän määrän firman osakkeita kun samalla työntekijät ovat jääneet nuolemaan näppejään. Täydellisen epäreilua työntekijöitä kohtaan, jotka vastaavat siitä että firman tulos on hyvä.
- Anonyymi00018
Koko johtoryhmä pitäisi erottaa ja sen jälkeen laittaa ilman palkkaa pihalle koko tehtaalta.
- Anonyymi00020
SIIS LAKKOHIN osallistuneet erotettava
- Anonyymi00019
Nyt se on varmaa. Pizzatehdas menee vuoden lopulla lopullisesti kiinni.
- Anonyymi00021
Meinaa. Tämähän on vasta alkua Suomen alasajossa. Paljon pahempaa on tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181