Vihdoinkin

Anonyymi-ap

Olen istunut sohvalla vuosikausia yrittäen keksiä itselleni jotain järkevää tekemistä.

Kuudennen ja seitsemännen olutölkin välissä puhelimeni näytti minulle tulevaisuuteni.

Bim!

Elämän tarkoitus oli kirkastunut.

(hihitystä)

https://youtu.be/ZJj6d5QSYaE?si=NZMg3SXGZvHC3Hr_

18

616

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

😄👍

• Anonyymi00003

Alkaa olla aiheellista kysyä, mitä ne muunmaalaiset oikeasti suomalaisista oikein ajattelee…
      Jos nuo moovit on käytössä 🤣

• Anonyymi00004

Huh

En edes älynnyt ajatella noin pitkälle, koska hirnuminen vei voimat.

Siis tod tyylikästä menoa. Mieletön imu.

(reps)

• Anonyymi00005

Ei kyllä tässä on niin laajalti potentiaalia, että vien tämän isolle ruudulle, siirrän pöydän pois tieltä, rullaan maton ja annan palaa.

Kissan saavat toimia tuomareina.

Tulevaisuus, täältä tullaan!

(naurua)

• Anonyymi00006

Ajatelkaa!

Siis jos tällaisen toisi klubeihin ja muihin kekkereihin, niin mitä tapahtuisi?

Sairaan siistiä.

Räppärit joutuisivat miettimään muuvinsa uudelleen ja mummot ryntäisivät hoivakodeista kaduille joraamaan.

(naurua)

• Anonyymi00007

Yleisökysymys

En ole luonteeltani mikään sähkömies, joten turvaudun luotettavaksi tiedonlähteeksi toteamani sinkkupalstan sinkkulaisten apua asennusongelmissani.

En nimittäin tiedä, tuleeko diskopallo kytkeä verkkovirtaan. Vai onko se vaan ja roikkuu katosta.

Diskotanssin peruskurssi sujuu hyvin.

(hihitystä)

• Anonyymi00008

Kun lojuu sohvalla vuosikausia ja juo tölkkikaljaa, niin diskotanssin peruskurssi auttaa huomattavasti huonekalun aiheuttamiin selkävaivoihin.

Olo tuntuu heti notkeammalta.

(hirn)

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kun lojuu sohvalla vuosikausia ja juo tölkkikaljaa, niin diskotanssin peruskurssi auttaa huomattavasti huonekalun aiheuttamiin selkävaivoihin.

Olo tuntuu heti notkeammalta.

(hirn)

Olet siis löytänyt hyvän keinon auttaa itseäsi.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Olet siis löytänyt hyvän keinon auttaa itseäsi.

Kyllä

Ja tämäkin idea oli puhdas sattuma. Suosittelen kaikille.

(hirn)

• Anonyymi00011

Jos se on se peilipallo, niin varmaan sekin jotain Virtasta tarvii että pyörii.
        Saiskohan niitä patterilla?

-keinovaginamies-

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jos se on se peilipallo, niin varmaan sekin jotain Virtasta tarvii että pyörii.
        Saiskohan niitä patterilla?

-keinovaginamies-

Temusin pitkin nettiä ja en löytänyt sitä oikeaa.

Olen kerran nähnyt oikean diskopallon tanssilattian yllä, mutta olin silloin kyselemässä pokelta takaisin kadonneita tavaroitani, joista hän ei tiennyt mitään.

Mutta kun hän etsi olematonta, niin itse huomasin tuon diskopallon. Se ikään kuin leijui ilmassa ja kimalteli. Yöllä sitä en huomannut.

Minun on saatava diskopallo. Ilman diskopalloa ei diskotanssi ole diskotanssia.

Huominen pelottaa.

(hihitystä)

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Temusin pitkin nettiä ja en löytänyt sitä oikeaa.

Olen kerran nähnyt oikean diskopallon tanssilattian yllä, mutta olin silloin kyselemässä pokelta takaisin kadonneita tavaroitani, joista hän ei tiennyt mitään.

Mutta kun hän etsi olematonta, niin itse huomasin tuon diskopallon. Se ikään kuin leijui ilmassa ja kimalteli. Yöllä sitä en huomannut.

Minun on saatava diskopallo. Ilman diskopalloa ei diskotanssi ole diskotanssia.

Huominen pelottaa.

(hihitystä)

Onkohan meillä eri temu?
        Kyllä niitä minun kännykästä löytyi.

Tosin ei varmaan ehdi huomiseksi.

Mitä jos askartelee itse? Eteispeili vasaralla vaan paloiksi ja liimailet ensi yön niitä paloja jumppapallon pintaan? Vähän vahvempaa narua sitten kattokiinnitykseen. Aamusta pääsee jo diskoilemaan.

Mutta jotain värispottejahan siihen palloon pitää sohottaa. Mistäs ne?

-keinovaginamies-

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Onkohan meillä eri temu?
        Kyllä niitä minun kännykästä löytyi.

Tosin ei varmaan ehdi huomiseksi.

Mitä jos askartelee itse? Eteispeili vasaralla vaan paloiksi ja liimailet ensi yön niitä paloja jumppapallon pintaan? Vähän vahvempaa narua sitten kattokiinnitykseen. Aamusta pääsee jo diskoilemaan.

Mutta jotain värispottejahan siihen palloon pitää sohottaa. Mistäs ne?

-keinovaginamies-

Mjoo

Ensinnäkin haluaisin mainita, että olet mielestäni varsin luova ihminen. Jumppapallo on erinomainen idis diskopalloksi, sillä niitä on kaikkien nurkissa lojumassa.

Peilit ovat mielestäni tarpeettomia, joten ne voi pistää palasiksi.

Mutta kuten aina, asiat alkavat rönsyillä.

Onnekseni satun tuntemaan erittäin pätevän valosuunnittelijan (vai mikä se toimiala/titteli nyt sitten onkaan).

(hirn)

• Anonyymi00015

Tarve synnyttää tekemistä ei sitä keksiä tarvitse, vaikka jouten olosta syyllisyyttä tuntisikin eli jos on tarve olla hyvässä kunnossa niin lähtee liikkumaan.

• Anonyymi00016
      UUSI

Sama homma. Toki viinaa juoden.
      Onhan se tavallaan säälittävää miettiä että funktiona elämässä on juoda kotona ja siinä sivussa 3-4 kertaa päivässä heittää mällit.

• Anonyymi00017
      UUSI

tekemisidea... no itselläni tekemisidea yrittää huvittaa ja auttaa nuoria naisia, tyttöjä siis.

• Anonyymi00019
        UUSI

Joskus voi auttaa parhaiten pysymällä kaukana.

• Anonyymi00018
      UUSI

💃🕺🏾ou jee!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18134
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      56
      5012
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4667
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      27
      4580
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4390
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      60
      4266
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      3853
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3515
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      40
      2794
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      2509
    Aihe