Ilman kipua. Se on paljon se.
Jos saan toivoa, niin lopettakaa ihmissuhteet aina niin hellästi, että toinen ei joudu vuosia kipuilemaan ja jossittelemaan arpiensa kanssa.
Itse kuuntelen oman tanssikesäni kappaleita ja ne eivät aiheuta enää voimakkaita tunnereaktioita ja loputtomia kyyneleitä.
Siitä kiitollisena - luukutan tuntitolkulla.
Kun voit kuunnella musiikkia
18
245
Vastaukset
- Anonyymi00001
Silloin kun on sopivassa mielentilassa, kuuntelee sopivanlaista musiikkia eikä ole itkenyt hetkeen niin musiikki toimii mieltä herkistävällä tavalla. Parempi että on tunteita kuin ettei ole tunteita ollenkaan. Itku puhdistaa sielua täysin omalla tavallaan. - 🍄.
- Anonyymi00003
Olen samaa mieltä, itku kyllä puhdistaa.
- Anonyymi00002
Minusta tuntuu siltä, kuin sieluani olisi vammautettu. Voikohan siitä vielä toipua? Jossain kohtaa tuli kaikkea liikaa, ei kysytty kestänkö, jaksanko. - en ap
- Anonyymi00004
Sama. En usko, että toivun täysin koskaan. Voimia sinulle, mitä ikinä käytkään läpi. 💛
- Anonyymi00005
Ihan nätisti lopulta olen parikin suhdetta laittanut lipastoon, mutta silti jotkin biisit käy sieluun. Ja ei sinäänsä syynä ole olleet exät, vaan juurikin ihanat muistot biiseihin. 💔
Ehkä joku kiukkuinen/pettynyt tms. negatiivinen fiilis ihmisiin ois vapauttaneet biisit muistoista?- Anonyymi00006
En usko, että sitä tunteenpaloa (olipa se mitä tahansa tunnetta) voi kiirehtiä. Se laimenee ajan kanssa ja jäljelle jää vain hyvä biisi.
Lipastoon? No onneks, kun ei mitään suhteita oo koskaan ollutkaan niin ei ainakaan oo voinu aiheuttaa kellekään mitään huonoo mieltä. Kaikessa on puolensa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
En usko, että sitä tunteenpaloa (olipa se mitä tahansa tunnetta) voi kiirehtiä. Se laimenee ajan kanssa ja jäljelle jää vain hyvä biisi.
Niin... mutta sitä joko on fiilistä, tai ei...
- Anonyymi00008
JeroP kirjoitti:
Lipastoon? No onneks, kun ei mitään suhteita oo koskaan ollutkaan niin ei ainakaan oo voinu aiheuttaa kellekään mitään huonoo mieltä. Kaikessa on puolensa.
No kyllä jotkin suhteet voi tehdä niin pahaa pitkällä ajalla, ettei niistä oikein mitään hyvää jää..
Anonyymi00008 kirjoitti:
No kyllä jotkin suhteet voi tehdä niin pahaa pitkällä ajalla, ettei niistä oikein mitään hyvää jää..
Noh? Poistettiinko se?
Vai kirjotinko sen vahingossa johonkin toisen ketjuun?
Vai unohdinko painaa Lähetä?- Anonyymi00012
JeroP kirjoitti:
Noh? Poistettiinko se?
Vai kirjotinko sen vahingossa johonkin toisen ketjuun?
Vai unohdinko painaa Lähetä?Mulla näkyy kaksi sun viestiä... kumpaankin nyt vastannut.
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mulla näkyy kaksi sun viestiä... kumpaankin nyt vastannut.
No kun mä en hokannu tota lipastoo. Ei tietenkä mulle kuulu. Mutta laitoikko sen suhteen siis suhteen aikana lipastoon vai vasta sen jälkeen?
- Anonyymi00015
JeroP kirjoitti:
No kun mä en hokannu tota lipastoo. Ei tietenkä mulle kuulu. Mutta laitoikko sen suhteen siis suhteen aikana lipastoon vai vasta sen jälkeen?
Jälkeen... se on siellä kauniina muistona... ja niitä on parikin.
- Anonyymi00009
Moni kipu on jäänyt kauas menneisyyteen, mutta silti on joitain biisejä, joita ei oikein pysty kuuntelemaan ilman, että se alkaa kirveltämään silmissä. Jotkut biisit vie takaisin tiettyyn hetkeen ja tunteeseen. En sano, että sen elää uudelleen, mutta sitä muistaa, miltä joskus tuntui ja jos muisto on kipeä, niin reaktio on sen mukainen.
Aletheias - Anonyymi00010
Ilmeisesti olen säästynyt moiselta, mutta olen mustasukkainen jos kumppani kuuntelisi tätä https://youtu.be/u9n7Cw-4_HQ,
- Anonyymi00011
Tuo on vain biisi eikä sen kuuntelussa ole mitään ihmeellistä, mutta jos nuo sanat olisivat totta, niin sitten olisi aika laittaa suhde poikki.
Aletheias - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuo on vain biisi eikä sen kuuntelussa ole mitään ihmeellistä, mutta jos nuo sanat olisivat totta, niin sitten olisi aika laittaa suhde poikki.
AletheiasSanat kuvaavat minua itseäni... Koen mustasukkaisuutta jos hän olisi kokenut samaa kuin minä. Nurinkurista, mutta totta…
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sanat kuvaavat minua itseäni... Koen mustasukkaisuutta jos hän olisi kokenut samaa kuin minä. Nurinkurista, mutta totta…
Kuka sinä siis olet/olit tuossa yhtälössä?
Aletheias
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3134213Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411521
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!401018Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein135980- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901- 26897
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877