Kun voit kuunnella musiikkia

Anonyymi-ap

Ilman kipua. Se on paljon se.

Jos saan toivoa, niin lopettakaa ihmissuhteet aina niin hellästi, että toinen ei joudu vuosia kipuilemaan ja jossittelemaan arpiensa kanssa.

Itse kuuntelen oman tanssikesäni kappaleita ja ne eivät aiheuta enää voimakkaita tunnereaktioita ja loputtomia kyyneleitä.

Siitä kiitollisena - luukutan tuntitolkulla.

18

245

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Silloin kun on sopivassa mielentilassa, kuuntelee sopivanlaista musiikkia eikä ole itkenyt hetkeen niin musiikki toimii mieltä herkistävällä tavalla. Parempi että on tunteita kuin ettei ole tunteita ollenkaan. Itku puhdistaa sielua täysin omalla tavallaan. - 🍄.

• Anonyymi00003

Olen samaa mieltä, itku kyllä puhdistaa.

• Anonyymi00002

Minusta tuntuu siltä, kuin sieluani olisi vammautettu. Voikohan siitä vielä toipua? Jossain kohtaa tuli kaikkea liikaa, ei kysytty kestänkö, jaksanko. - en ap

• Anonyymi00004

Sama. En usko, että toivun täysin koskaan. Voimia sinulle, mitä ikinä käytkään läpi. 💛

• Anonyymi00005

Ihan nätisti lopulta olen parikin suhdetta laittanut lipastoon, mutta silti jotkin biisit käy sieluun. Ja ei sinäänsä syynä ole olleet exät, vaan juurikin ihanat muistot biiseihin. 💔

Ehkä joku kiukkuinen/pettynyt tms. negatiivinen fiilis ihmisiin ois vapauttaneet biisit muistoista?

• Anonyymi00006

En usko, että sitä tunteenpaloa (olipa se mitä tahansa tunnetta) voi kiirehtiä. Se laimenee ajan kanssa ja jäljelle jää vain hyvä biisi.

• Lipastoon? No onneks, kun ei mitään suhteita oo koskaan ollutkaan niin ei ainakaan oo voinu aiheuttaa kellekään mitään huonoo mieltä. Kaikessa on puolensa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

En usko, että sitä tunteenpaloa (olipa se mitä tahansa tunnetta) voi kiirehtiä. Se laimenee ajan kanssa ja jäljelle jää vain hyvä biisi.

Niin... mutta sitä joko on fiilistä, tai ei...

• Anonyymi00008
        JeroP kirjoitti:

Lipastoon? No onneks, kun ei mitään suhteita oo koskaan ollutkaan niin ei ainakaan oo voinu aiheuttaa kellekään mitään huonoo mieltä. Kaikessa on puolensa.

No kyllä jotkin suhteet voi tehdä niin pahaa pitkällä ajalla, ettei niistä oikein mitään hyvää jää..

• Anonyymi00008 kirjoitti:

No kyllä jotkin suhteet voi tehdä niin pahaa pitkällä ajalla, ettei niistä oikein mitään hyvää jää..

Noh? Poistettiinko se?

Vai kirjotinko sen vahingossa johonkin toisen ketjuun?

Vai unohdinko painaa Lähetä?

• Anonyymi00012
        JeroP kirjoitti:

Noh? Poistettiinko se?

Vai kirjotinko sen vahingossa johonkin toisen ketjuun?

Vai unohdinko painaa Lähetä?

Mulla näkyy kaksi sun viestiä... kumpaankin nyt vastannut.

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Mulla näkyy kaksi sun viestiä... kumpaankin nyt vastannut.

No kun mä en hokannu tota lipastoo. Ei tietenkä mulle kuulu. Mutta laitoikko sen suhteen siis suhteen aikana lipastoon vai vasta sen jälkeen?

• Anonyymi00015
        JeroP kirjoitti:

No kun mä en hokannu tota lipastoo. Ei tietenkä mulle kuulu. Mutta laitoikko sen suhteen siis suhteen aikana lipastoon vai vasta sen jälkeen?

Jälkeen... se on siellä kauniina muistona... ja niitä on parikin.

• Anonyymi00009

Moni kipu on jäänyt kauas menneisyyteen, mutta silti on joitain biisejä, joita ei oikein pysty kuuntelemaan ilman, että se alkaa kirveltämään silmissä. Jotkut biisit vie takaisin tiettyyn hetkeen ja tunteeseen. En sano, että sen elää uudelleen, mutta sitä muistaa, miltä joskus tuntui ja jos muisto on kipeä, niin reaktio on sen mukainen.

Aletheias

• Anonyymi00010
      • Anonyymi00011

Tuo on vain biisi eikä sen kuuntelussa ole mitään ihmeellistä, mutta jos nuo sanat olisivat totta, niin sitten olisi aika laittaa suhde poikki.

Aletheias

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tuo on vain biisi eikä sen kuuntelussa ole mitään ihmeellistä, mutta jos nuo sanat olisivat totta, niin sitten olisi aika laittaa suhde poikki.

Aletheias

Sanat kuvaavat minua itseäni... Koen mustasukkaisuutta jos hän olisi kokenut samaa kuin minä. Nurinkurista, mutta totta…

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Sanat kuvaavat minua itseäni... Koen mustasukkaisuutta jos hän olisi kokenut samaa kuin minä. Nurinkurista, mutta totta…

Kuka sinä siis olet/olit tuossa yhtälössä?

Aletheias

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      313
      4213
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2375
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2026
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1521
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      40
      1018
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      135
      980
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      897
    10. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    Aihe