Nainen, muistakaa kun he leikkaavat teiltä

Anonyymi-ap

Se on teiltä pois ja jollekin muulle annettu jolle samalla lisätään.

Suomessa on täysin käsittämätöntä, että viimeisestä oljenkorresta leikataan 50%.
Miettikää kuinka suuri se leikkaus on, puolet.
Eli siitä vähästä jolla tuskin tulet toimeen he leikkaavat puolet ja näin sinetöivät kohtalosi.
Puhelin menee kiinni etkä hoida enää digitaalisesti asioitasi verkossa.
Nyt olet jossain korvessa, niin mihin se puolet menee?
no siihen kun viranomainen saa sen kilometrikorvauksiinsa, koska sinun täytyy saada asiasi hoidettua ja sitten ne hoidetaan kotikäynneillä taikka kelataksilla lähimmällä asiointipisteellä.
140Km maksaa sitten kilometrikorvauksina sen 70€ kerta ja siitä tulee pysyvä kuluerä, koska ihmisellä ei ole muuta mahdollisuutta hoitaa asioitaan.

Sillä millä tehdään vaikka 200 säästö, tehdään samalla 250 lisäkulut yhteiskunnalle.
Eli, sillä säästöllä se ihminen sitten kuolee.
Se on kai joku hallituksen murhasuunnitelma.
Täydellinen murha, kun otetaan siltä ainoa asiointiväline pois, se ei hae lisää mitään mistään, eikä voi soittaa kuin hätänumeroon.

Ihmisille tulee ahdinko ja hätä, kun välttämättömästä viimeisestä leikataan puolet.
Virallinen ohjeistus, ihmisen on syötävä päivässä 1600–3000 Kcal.
Tästä sitten 50% pois kun hinnat kerran nousseet ja tuesta puolet pois.
Puhelinlasku on aina sama, joten ei voi laskua paljon pienentää, se menee siis pois.
Operaattoreilta lähtee satoja tuhansia kytkyliittymiä pimeäksi.
Hätänumero toimii ilman liittymääkin.
Kaikki mobiilivarmennukset ja asiointi loppuu tämän myötä hallituksen toimien takia. Se siitä digisiirtymästä.
Digiasiointi loppuu ja viranomaisten määrää on nostettava ja asiointi tapahtuu paperein.
Eikä puhelinta kanneta enää mukana, siihen loppuu seurantakin.

Se on sitten pakkopaastoa kansalle ja ne rahat menee minne?

Seuraavaksi tulee kai viranomaismitoitus ja sehän vasta maksaakin yhteiskunnalle.
Se mikä säästö tulee 1000 asiakkaasta leikkauksilla pitää korjata viranomaismitoituksella ja sillä niitä saa 3 palkattua niitä tuhatta ihmistä kohti.
Siihen vielä päälle asioimiskulut ja kotikäyntirumba, postimerkit ja kirjeet, toimistotilat, lämmitys jne. viivästykset, tupla työ kun paperilta järjestelmään kirjaukset ja aiheutettu ylimäiräinen turha työ, niin ollaan saman verran jo miinuksella.
250 säästö aiheuttaa 500 lisäkustannukset niiden haittavaikutusten korjaamisissa.
Aliravitsemus aiheuttaa myös terveysongelmia ja järkyttävä elämä masennusta ja muita mielenterveysongelmia.

Suomen ihmisarvoinen elämä voidaan poistaa suomesta sanavarastosta ja sanakirjoista.
Suomessa voidaan puhua jatkossa vain arvottomasta elämästä.

:/

36

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Maailmalla on kaikkialla käsitys ihmisarvoisesta elämästä paitsi Suomessa.
      Suomen ministerit voivat jälleen sanoa: ei koske Suomea ja tällä kertaa tässä asiassa se todellakin pitää paikkansa.

Suomessa ministerit ovat toimissaan velvollisia noudattamaan oikeutta ja totuutta.
      Se ei ole oikeutta jos ihmisarvoiseen elämään välttämättömästä tuesta leikataan puolet.
      Kaikkien aikojen ja historian suurin leikkaus 50% ja siitä välttämättömästä jonka ihminen tarvitsee tullakseen toimeen.
      Kyllä nyt koko maailma saa syystäkin katsoa Suomea, kuinka räikeästi täällä toimitaan ja rikotaan kaikkein näyttävämmin ihmisoikeuksia.

Näin Suomen voi luokitella jo virallisesti kehitysmaaksi tai banaanivaltioksi, jossa hallitsee ihmisoikeuksia ja ihmisten perusoikeuksia ja perustuslakia halveksuva diktatuuri.
      Ja tekee sen julkisesti ja näyttävästi koko maailman katsellessa.

• Anonyymi00002

200 leikkaus veronalaista tukea, siitä menee puolet verottomiin korvauksiin, jos asiointeja on vain 1/kk.
      Taksiralli lisääntyy, matkustamiskulut ja asiointi jotka ovat pakollisia tuplaantuu.
      3 asiointireissua /kk.
      Virasto, lääkäri, kauppareissut = 250€ + 60 omavastuu.

Joo, kyllä se ihminen vaan kuolee.
      Mutta se kai heillä on tarkoituksenakin.
      Murhaajien ja terroristien asioita hallituksessa siis ajavat.
      Näin näkyvästi vielä.

• Anonyymi00003

Ei sinulta leikata puolia jos toimit ohjeistuksen mukaisesti eli haet sen tuen itsellesi mitä sinua kehotetaan hakemaan. Ei voi olla niin vaikeaa. On ihmisiä jotka lorvii esim työmarkkinatuella vuosikausia ja ovat työnhakijoina mutta ei ole pelkoa töistä.

• Anonyymi00004

Leikkasi jo ja siitä annettiin taas 2 eri selitystä.
        ja koko viime vuosi leikattiin pois eläke, olin sairaseläkkeellä ilman eläkettä, ilman asumistukea ilman eläkkeensaajan asumistukea.
        Että älä sä siinä puhu mitään kun et tiedä mitä ne murhaajat oikeasti tekee.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

ja koko viime vuosi leikattiin pois eläke, olin sairaseläkkeellä ilman eläkettä, ilman asumistukea ilman eläkkeensaajan asumistukea.

Tällaista ei tapahdu missään muualla maailmassa kuin terroristien ja tappajien ja murhaajien toimesta.
        Ainoa tapaus koko maailmassa ja siksi se ulkomaillakin kiinnostaa.
        Suomen korruptiosakki ja piiri täällä mun haavissa kaikkine todisteineen.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei nyt voi olla ihan noin.
        Joku syy noihin oikeesti on kuitenkin mitä et nyt kerro.
        Ei vaan tossa oo kaikki, eli koko totuus.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei nyt voi olla ihan noin.
        Joku syy noihin oikeesti on kuitenkin mitä et nyt kerro.
        Ei vaan tossa oo kaikki, eli koko totuus.

Niin on, se syy kuuluu näin:
        Sä et lähde sieltä korvesta minnekään, etkä kerro kellekään ja pysyt siellä tai me tapetaan sut.

Ja sitten ne hoitaa sen homman kavereiden kautta että et pääse.
        Mä tarviin mun ihmisoikeudet eli ne "kävelykepit".

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Niin on, se syy kuuluu näin:
        Sä et lähde sieltä korvesta minnekään, etkä kerro kellekään ja pysyt siellä tai me tapetaan sut.

Ja sitten ne hoitaa sen homman kavereiden kautta että et pääse.
        Mä tarviin mun ihmisoikeudet eli ne "kävelykepit".

Jos sä pääset kauppaankin niin pääset sä sieltä pois jos haluat.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

En pääse.
        Sä et tiedä miten ne toimii.
        Mun vähän niinku täytyy olla valvovan silmän alla.
        Sitten on toinen juttu se, että jos jollekin kerrot jotain, niin niille tuppaa käymään huonosti.

Tää ei oo ihan normi höpöä vaan tää kaikki lähti sellasta "TOO BIG TO FAIL" porukasta ja ku mä selvisin niitten kaikista tappoyrityksistä ym. niin samalla paljastui ketkä kaikki on siinä porukassa mukana.
        Jos mulla aluks oli yksi idiootti roisto perässäni, niin se mokas ne juttunsa ja sen koko paskasakki paljastui siinä samalla kun ne mokaili.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ja toinen juttu on se.
        Jos mä lähen jonnekin, niin minne?
        Mä en voi paljon ilmoitella menoistani etukäteen, kun sen pitää tapahtua spontaanisti.
        Ja mä en tunne ketään täältä päin enkä oikein muualtakaan, kun mulla on kansainvälinen tausta.

Tää on kuin mun turvapaikka, koti ja samalla kuin vankila.
        Koska jos mun oikeudet toimis, niin mä pystyisin lähtemään ja mulla olis silloin se matkailuauto alla, niin olis se vapaus mennä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ja toinen juttu on se.
        Mä en voi paljon ilmoitella menoistani etukäteen, kun sen pitää tapahtua spontaanisti.
        Ja mä en tunne ketään täältä päin enkä oikein muualtakaan, kun mulla on kansainvälinen tausta.

Koska jos mun oikeudet toimis, niin mä pystyisin lähtemään ja mulla olis silloin se matkailuauto alla, niin olis se vapaus mennä.

Ooks saanu sille autolle tehtyy mitään? Mitään lopullisia päätöksiä ei tarvii tehä samantien. Asiat menee ihan hyvin kun niin päättää. Tai kun ei sulje pois sitä joka kuuntelee ja haluu auttaa löytää sulle hyvät ratkaisut asioihin.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

En pääse.
        Sä et tiedä miten ne toimii.
        Mun vähän niinku täytyy olla valvovan silmän alla.
        Sitten on toinen juttu se, että jos jollekin kerrot jotain, niin niille tuppaa käymään huonosti.

Tää ei oo ihan normi höpöä vaan tää kaikki lähti sellasta "TOO BIG TO FAIL" porukasta ja ku mä selvisin niitten kaikista tappoyrityksistä ym. niin samalla paljastui ketkä kaikki on siinä porukassa mukana.
        Jos mulla aluks oli yksi idiootti roisto perässäni, niin se mokas ne juttunsa ja sen koko paskasakki paljastui siinä samalla kun ne mokaili.

Lähetään siitä että sun ei tarvii kertoo noista jutuista. Ei välttämättä ikinä.
        Valvovasta silmästä olis hyvä tietää, jotain edes.
        Sä tiedät et vaik oon tällänen hössöttäjä niin mä osaan löytää ratkasuja, ja olla joskus se jota kannattaa kuunnella ja uskoa. Mut ei siitä ton enempiä, ajatellaan silleen et toi oli niiku sun mielipide ja silleen eikä mun. Sä tiedät kyllä et kuten sä osaat käsitellä mua, mäkin sua. Kunhan asioista puhutaan, vaik ne olis vaikeita asioita. Ja vaik sanottais toisillemme vastaan.
        Pitää voida puhua, kaikesta. Puhua ja kuunnella, kummankin. Ei salailla tai sellasta. Puhua, olla rehellinen ja avoin. Eikä kiukutella kummankaan. Ainakaan niin että menee liian pahaks kaikki taas. Ja jos kiukutaan niin nukkumaan ei mennä riidoissa. Ei mitään loppu elämän lupauksia tai päätöksiä tarvii tehä. Enkä odota mitään rakkauden tunnustuksia sun muuta hattaraa. pikku askelin, tai sit spontaanisti isoin, kaikki menee miten meneekin itekseen. Ystävänä on hyvä alottaa, vai mitä. Mä uskon että sä tiiät et voit luottaa muhun. Jätän tän sulle nyt tähän mietittäväks. En haluu painostaa tai mitään pahaa.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ja toinen juttu on se.

"Tää on kuin mun turvapaikka, koti ja samalla kuin vankila." ymmärrän hyvin ton.
        Eikä sun tarvii siitä luopua. Yritä mennä nukkumaan. Et tainnu viime yönä nukkua.

Hyvää yötä 😇🤗😴

• Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Lähetään siitä että sun ei tarvii kertoo noista jutuista. Ei välttämättä ikinä.
        Valvovasta silmästä olis hyvä tietää, jotain edes.
        Sä tiedät et vaik oon tällänen hössöttäjä niin mä osaan löytää ratkasuja, ja olla joskus se jota kannattaa kuunnella ja uskoa. Mut ei siitä ton enempiä, ajatellaan silleen et toi oli niiku sun mielipide ja silleen eikä mun. Sä tiedät kyllä et kuten sä osaat käsitellä mua, mäkin sua. Kunhan asioista puhutaan, vaik ne olis vaikeita asioita. Ja vaik sanottais toisillemme vastaan.
        Pitää voida puhua, kaikesta. Puhua ja kuunnella, kummankin. Ei salailla tai sellasta. Puhua, olla rehellinen ja avoin. Eikä kiukutella kummankaan. Ainakaan niin että menee liian pahaks kaikki taas. Ja jos kiukutaan niin nukkumaan ei mennä riidoissa. Ei mitään loppu elämän lupauksia tai päätöksiä tarvii tehä. Enkä odota mitään rakkauden tunnustuksia sun muuta hattaraa. pikku askelin, tai sit spontaanisti isoin, kaikki menee miten meneekin itekseen. Ystävänä on hyvä alottaa, vai mitä. Mä uskon että sä tiiät et voit luottaa muhun. Jätän tän sulle nyt tähän mietittäväks. En haluu painostaa tai mitään pahaa.

Aika jännä tää sun viesti... Ekana kysyisin sulta, että miten sä kuvittelet, että homma vois teidän välillä onnistua, kun sä et kuitenkaan vois koskaan päästää tuota kotiisi? Toisekseen sähän ite just kerroit toisessa ketjussa valvovasta silmästä...
        Kolmanneksi sä ite et halua puhua asioista ja neljänneksi olet todella pitkävihainen asioista, joista ei edes pitäisi olla vihainen...

Tai mehän voitais nyt harjoitella sillain, että sä yrität jutella mulle ja koitat olla kiukuttelematta... Veikkaampa, ettei tule tapahtumaan...
        Ja sun on turha puhua rehellisyydestä...

dzu

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Aika jännä tää sun viesti... Ekana kysyisin sulta, että miten sä kuvittelet, että homma vois teidän välillä onnistua, kun sä et kuitenkaan vois koskaan päästää tuota kotiisi? Toisekseen sähän ite just kerroit toisessa ketjussa valvovasta silmästä...
        Kolmanneksi sä ite et halua puhua asioista ja neljänneksi olet todella pitkävihainen asioista, joista ei edes pitäisi olla vihainen...

Tai mehän voitais nyt harjoitella sillain, että sä yrität jutella mulle ja koitat olla kiukuttelematta... Veikkaampa, ettei tule tapahtumaan...
        Ja sun on turha puhua rehellisyydestä...

dzu

Ensinnäkin,
        jos sulla on sanottavaa mulle eikä aloittajalle,
        tee oma ketju siihen.

Toisekseen,
        miksen voisi päästää mun kotiini aloittajaa?
        Niin kauan kun mulla on koti, nii miksen voisi?

Kolmanneksi,
        mulla ei ole aavistustakaan sun mainitsemasta kommentista saatika ketjusta.

Mä en muuten edes kiukuttele.
        Sä vaan tunnistelet mitä sattuu kommentteja mun kirjoittamiks.

Ja valehtelet asioita tänne muhun liittyen.

Mä olen ollut rehellinen koko aika.

Tee oma ketju jos sulla on asiaa mulle.

• Anonyymi00011

Kun porvarilta vietiin joulupukki, niin jotain piti saada tilalle. Syntyi ikuisen kasvun utopia, joka palkitsisi kuin pukki ikään. Sen vain voi toteuttaa ainoastaan köyhiä kurittamalla.

• Anonyymi00013

Tehdään säästö näin.
      Potkitaan suomen 1 000 000 viranomaista pellolle tuottaviin töihin, niin Suomi säästää heti kuluissa valtion budjetin verran eli reilu 50-60 miljardia.

Työvoimapula loppuu ja jos se miljoona loisijaa siirtyy 50 000€ vuosipalkalta (todelliset kulut veronmaksajille) siihen risusavotta hommaan ja siivoamaan ja saa siitä sitten sen 500€ kk käteen, niin Suomen kaikki ongelmat on ratkaistu kerralla.

Jos se kerran niille kelpaa ja sen hyväksyy, niin näyttäköön mallia, mä pidän edelleen perusoikeuksistani ja ihmisoikeuksistani kiinni ja vien sen roisto ja murhaajasakin helvettiin.

• Anonyymi00016

Se menee puolustukseen ku oikeasto idiootit haluaa maksaa koko Euroopan suojelun
      Ilman että EU maksaisi Suomelle erotyistulea rajan suojelusta.
      Tämä on saman arvoinen Lallukan kaivo kun koko maailman sosiaalitoimiston olo.
      Suomi maksaa vaikka
      Pienenä maana erityisalue masna Suomen pitäisi vaatia sot ei maat maksajiksi.
      Eikä joka hallituksella tehdä samaa virhettä kun edellinen .
      Vain hiukan toisessa muodossa!
      Suomalaisten pitäis poistaase Suomi maksa kiltististi kaiken asenne mikä taloutta tuhoaa! Kun meillä ei oo mitää mikä tekee rahaa....

• Anonyymi00017

Jaa juu niin alkaa keväiset oksastelupuuhat kohta. Ensimmäiset pisarat on jo maassa.

• Anonyymi00019

Jos et hae työtä, on oikein että tukia leikataan, Suomessa on mustalaisia, somaleita, vassareita ym.jotka eivät eläissään tee päivääkään tuottavaa työtä. Rahat ei riitä tuollaisten massojen elättämiseen.
      Suomessa on maailman kirein verotus, Euroopan kovin työttömyys ja nopeimmin kasvava velka. Kohti katastrofia mennään kiihtyvällä vauhdilla. Kohta ne leikkaukset vasta alkaa.

• Anonyymi00023

Ei ole oikein, sä joudut sinne te-toimiston listalle sairaanakin.
        Tää systeemi on paska maailman paskin.
        Ne ketkä ei tee niiden ei tarvi tehdä, mutta tuet pitää olla samat jokaiselle.
        Ei niin että somali saa 54 000€ vuodessa ja suomalainen 6000€ vuodessa.
        Se ei ole tasa-arvoa.
        Ja toimeentulotuesta ei saa leikata millään verukkeella.
        Se turvaa ihmisarvoisen elämän ja se on ihmisoikeus ja siitä leikkaaminen on ihmisoikeusrikos.

Säästö tulee siinä kun tuet yhdenmukaistetaan ja tasataan ja silloin voidaan potkia turhat viranomaiset ja hakemusten käsittelijät ja paperinpyörittäjät pellolle ja siinä säästyy miljardeja lisää.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Se ei ole tasa-arvoa.
        Se turvaa ihmisarvoisen elämän ja se on ihmisoikeus ja siitä leikkaaminen on ihmisoikeusrikos.

Säästö tulee siinä kun tuet yhdenmukaistetaan ja tasataan ja silloin voidaan potkia turhat viranomaiset ja hakemusten käsittelijät ja paperinpyörittäjät pellolle ja siinä säästyy miljardeja lisää.

Puolet kun leikataan, niin se on jo törkeä rikos.
        Sairasta ottaa puolet sieltä missä kaikki tarvitaan ja antaa sinne missä ei tarvita.

Se joka vetelee kaviaaria saa lisää.
        Se joka joutui elämään puurolla, joutuu siitäkin antamaan puolet että kaviaarin mussuttajat pystyvät pitämään ylipainonsa.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Se ei ole tasa-arvoa.

Sinun kannattaa äänestää PS, muut puolueet haluaa rodullistaa tuet ja suosia tiettyjä ryhmiä. Tampereen kaupunginvaltuustossa on tiukkaa vääntöä tuollaisen taulukon käyttöönotosta, siinä on ihonväri, sukupuolinen suuntautuneisuus yms. kenet laitetaan etusijalle ja vain PS vastustaa.

• Anonyymi00022

Ihan aiheellisia havaintoja, mutta eikö nuo kuulu muulle palstalle kuin tunteet palstalle? Jonnekin maailman menoa ja yhteiskunta-asiaa osioon?

• Anonyymi00025

Ei, se kuuluu naisten tietää, että mies hallitsee täällä ja tuomitsee koko hallituksen helvettiin.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ei, se kuuluu naisten tietää, että mies hallitsee täällä ja tuomitsee koko hallituksen helvettiin.

Kun kerran olet niin älykäs, luuletko että tällä palstalla ovat toivomasi naiset sankoin joukoin lukemassa tietojasi?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kun kerran olet niin älykäs, luuletko että tällä palstalla ovat toivomasi naiset sankoin joukoin lukemassa tietojasi?

Jep ja sitten ne toimii sen mukaan.
        Olisi hienoa kun siellä olisi mielenosoitus ja kyltit "turvatkaa ihmisarvoinen elämä"
        "turvatkaa ihmisoikeudet" "oikeutta vääryyden sijasta" "OIKEUSKANSLERI TEE TYÖSI!"
        "PERUSTUSLAKITUOMIOISTUIN PERUSTETTAVA" "OIKEUSVALTIO TARVITSEE OIKEUTTA" "OIKEUSVALTION PERUSTA ON PERUSTUSLAKI JA PERUSTUSLAKITUOMIOISTUIN" "KANSANVIHOLLISET ULOS"

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Jep ja sitten ne toimii sen mukaan.
        Olisi hienoa kun siellä olisi mielenosoitus ja kyltit "turvatkaa ihmisarvoinen elämä"
        "turvatkaa ihmisoikeudet" "oikeutta vääryyden sijasta" "OIKEUSKANSLERI TEE TYÖSI!"
        "PERUSTUSLAKITUOMIOISTUIN PERUSTETTAVA" "OIKEUSVALTIO TARVITSEE OIKEUTTA" "OIKEUSVALTION PERUSTA ON PERUSTUSLAKI JA PERUSTUSLAKITUOMIOISTUIN" "KANSANVIHOLLISET ULOS"

Kukaan ei toimi sen mukaan mitä kirjoitat tai haluat! Oot täysin yksin ja tuut olemaankin, huutamassa palstalla loppu elämäs, mut muutoin yksin ilman ketään vierelläs.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Kukaan ei toimi sen mukaan mitä kirjoitat tai haluat! Oot täysin yksin ja tuut olemaankin, huutamassa palstalla loppu elämäs, mut muutoin yksin ilman ketään vierelläs.

Höpö höpö.
        Mulla on valta ja käytän sitä.
        Sä tulet olemaan yksin loppuelämäsi ja huutamaan sitten sen lyhyen aikasi palstalla.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Höpö höpö.
        Sä tulet olemaan yksin loppuelämäsi ja huutamaan sitten sen lyhyen aikasi palstalla.

Olet poika niin väärässä kun vaan voi olla.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Höpö höpö.

Helppohan se on huudella mo dena ja hak k erina

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Helppohan se on huudella mo dena ja hak k erina

No höpön pöpön

• Anonyymi00037
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Olet poika niin väärässä kun vaan voi olla.

Harvoin olen väärässä, toisin kuin sinä.

• Anonyymi00031

👍

• Anonyymi00034

Demokraatti ei tule oksastamaan kuin finnairin lennolle jatkossa.

• Anonyymi00035

Voiko oikeasti olla, että mun lähikaupan kassa on sekä Vauva- että suomi24-foorumin mode?.. :D siellä on just sama meininki että jos joku vähän esimerkiksi naisten oikeuksia puolustaa, niin kostoksi nostetaan joitain vanhoja sovinistisia ketjuja pinnalle :D Varsinkin seksiosiossa. Myönnä pois... XD

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      238
      2699
    2. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1134
    3. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      1098
    4. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1002
    5. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      995
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      917
    7. Mitä toivoisit

Välillämme vai toivoisitko mitään näiden vuosien jälkeen?
      Ikävä
      63
      841
    8. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      41
      807
    9. Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto
      Maailman menoa
      238
      805
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      121
      769
    Aihe