Vitamiinia? Luteiinista sen kyllä uskon. Söin sitä tänään, nyt just 💩:lla. Uskallanko maistaa? Kenties snickersin makuista 🤔? Oon mä muutes syönyt pähkinääkin täsä aamulla. 110%:sesti siis sama rakennekoostumus, pigmenttihabitus sekä tekstuuri kuin snickersillä 😂...
You know what? En maista. MAISTA. ITSE 😈! Ehkä se jero oli oikeessa ja nää palstan (ainakin älylliset) jutut rupee loppumaan 😅. Mihin tää palsta lopulta pimahtaa? Kenties mun ja luulijan kahdenväliseen eeppiseen clashiin? -💊-.
Ultraprosessoitua?
3
75
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jammu on jo kuollut. Se oli omien sanojensa mukaan Suomen vihatuin mies. Siin ois isot saappaat täytettävinä manttelinperijälle. Entäs tän palstan vihatuin? Pääsenkö top mihin 🙃? Pee-äs. Enpä ihmettelisi jos vaikkapa Epstein ristittäisiin Sir-arvonimen omaajaksi hautansa takaa, niin pimeässä maailmassa elämme. Kuinka pimeässä? No siis... 😈. -💊-.
- Anonyymi00002
Ai, onko sua jälleen luultu mieheksi? 😀
Sulla taitais olla aika pitkä matka palstan vihatumaksi. En usko että siihen kovin helposti pystyt 😂- Anonyymi00003
Ai nytkö olenkin yhtäkkiä nainen? Eihän se periaatteessa muuta vaatisi kuin terävät sakset ja tositoimiin. Raakaa viinaakin löytyy multa jo omasta takaa jos sitä pitäisi naukkailla mikäli "maksimaalinen kivunsietoni" ei olisikaan top notch-tasollaan. Mähän puhun vähän kuin itse luulija 😗. Liian tylsä elämä. Siks kai mä näitä prseilyjä skriivailen. Olet naisena skriivaileva mies 📝☝️! Joko punakynä viuhuu 🖍🤭? -💊-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8518547Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2016764- 564862
- 244517
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni254427Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364240Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h584121No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol443970- 623713
- 423365