Niin paljon sattuu Pirkanmaan mies ja koko kuvio ja elämä. Hyvästi!
Mun täytyy jättää tämä kaikki
11
489
Vastaukset
- Anonyymi00001
Heippa
- Anonyymi00002
Kuka on Pirkanmaan mies?
- Anonyymi00003
Mitä vitun väliä sillä enää on. Olen huutanut sitä täällä jo ainakin seitsämän vuotta. Joku toinen akka huusi myös täällä sitä silloin. Ilmeisesti sai sen. Joku Tampereen ämmä.
- Anonyymi00004
Olen lopettanut elämisen ja kaiken. Ei kiinnosta yhtään mikään.
- Anonyymi00005
Hautakiveen tulee sulkuihin miehen koko nimi. Hänen takia mun elämä romahti.
- Anonyymi00006
Oltais voitu elää hyvin 10 vuotta yhdessä mutta ei ollut mulle kuin feikki.
- Anonyymi00007
Jätän tämän kaiken taakse. Ei ollut mun paikka tämä planeetta.
- Anonyymi00008
Kellota ittes sinne delfinaarioon. Voithan muuttuu taas vaikka kotkaks. -sivu
- Anonyymi00009
Aina vaan on satutettu käytetty tunteita hyväksi. Aina kun lähestyn hävitään maan alle ja katkaistaan yhteydet. En jaksa enää.
- Anonyymi00010
Taas itkin tänään ja lähes päivittäin. En katso sivuja enää enkä mahdollisia tarinoita en pysty sattuu liikaa.
- Anonyymi00011
Tiedän mies et olisit mulle vaan pinnallinen paska kaipaan aitoa rakkautta et pysty sitä mulle antamaan ei kukaan pysty. Havittelet vaan ulkonaista kaunetta ja nuorempaa ämmää. Olen todella pettynyt kaikkeen kokemaani tapahtumiin olis saanut olla tapahtumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1852680Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 73921
- 64921
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239809Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka283767Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88759Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708