Niin paljon sattuu Pirkanmaan mies ja koko kuvio ja elämä. Hyvästi!
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Heippa
- Anonyymi00002
Kuka on Pirkanmaan mies?
- Anonyymi00003
Mitä vitun väliä sillä enää on. Olen huutanut sitä täällä jo ainakin seitsämän vuotta. Joku toinen akka huusi myös täällä sitä silloin. Ilmeisesti sai sen. Joku Tampereen ämmä.
- Anonyymi00004
Olen lopettanut elämisen ja kaiken. Ei kiinnosta yhtään mikään.
- Anonyymi00005
Hautakiveen tulee sulkuihin miehen koko nimi. Hänen takia mun elämä romahti.
- Anonyymi00006
Oltais voitu elää hyvin 10 vuotta yhdessä mutta ei ollut mulle kuin feikki.
- Anonyymi00007
Jätän tämän kaiken taakse. Ei ollut mun paikka tämä planeetta.
- Anonyymi00008
Kellota ittes sinne delfinaarioon. Voithan muuttuu taas vaikka kotkaks. -sivu
- Anonyymi00009
Aina vaan on satutettu käytetty tunteita hyväksi. Aina kun lähestyn hävitään maan alle ja katkaistaan yhteydet. En jaksa enää.
- Anonyymi00010
Taas itkin tänään ja lähes päivittäin. En katso sivuja enää enkä mahdollisia tarinoita en pysty sattuu liikaa.
- Anonyymi00011
Tiedän mies et olisit mulle vaan pinnallinen paska kaipaan aitoa rakkautta et pysty sitä mulle antamaan ei kukaan pysty. Havittelet vaan ulkonaista kaunetta ja nuorempaa ämmää. Olen todella pettynyt kaikkeen kokemaani tapahtumiin olis saanut olla tapahtumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 71571
- 47568
- 30556
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522