En yöllä tuntenut tarvetta edes unilääkkeisiin, sillä oloni oli hampaiden pesun jälkeen varsin rento ja valmis unten saarille. Kömmin vuoteeseen ja nukuin aamuun asti kuin murmeli villasukassa. Näin unta diskotanssista ja diskopalloista. Kauniit naiset katselivat ihastuneena rytmikkäitä ja rohkeita tanssilavaliikkeitäni. Heidän silmänsä kimalsivat, iiristen väriskaala oli lähes kadonnut avoimeksi, kutsuvaksi naiseuden pimeydeksi, johon sukeltaa.
Heräsin nalle kainalossani ja tunsin miehuuteni nousevan flanellipyjaman suloisessa pehmeydessä. Tunsin selittämätöntä kiihkoa jälleen tanssia diskotanssia.
Hyvä ystäväni keskustelupalstalta, Keinovaginamies oli antanut ohjeet kotitekoisen diskopallon valmistamiseen, mutta huomasin tehtävän hieman liian vaikeaksi suorittaa kerrostalo- olosuhteissa. Peilien hajottaminen saattaisi aiheuttaa verenhukkaa ja lainapallon turmeleminen itseään ylevämpiin tarkoituksiin rakoja ystävyyssuhteisiin, joten päätin hillitä hevosiani ja jatkaa aidon diskopallon etsintää verkosta. Sellainen varmaan vielä löytyisi. Olisi oltava kärsivällinen.
Omistautunut tanssiharjoittelu sekin tulisi tuottamaan tuloksia. Ajallaan. Olin jo hyvässä alussa, kun siemailin tuoremehua ja astelin pitkin olohuoneen lattiaa ja toistin eilisiä liikkeitä.
Alkuun kehoni tuntui vastustelevan näitä liikkeitä, mutta pienen venyttelyn jälkeen olo tuntui varsin mainiolta. Lainkaan ei sohva enää kiinnostanut - saati tölkkiolut. Koin olevani kuin värivaloissa, vaikka televisio oli vielä seinällä pimeä. En avannut kaihtimia. Olin jo luomassa tunnelmaa päivän tanssiharjoituksiin
Päätin panostaa diskopukeutumiseen ja harjoittelin ehjän peilin edessä diskoilmeitä. Tunsin olevani kuin luotu diskomieheksi.
(hihitystä)
Discopallo
38
256
Vastaukset
- Anonyymi00001
kiiltävä pylly-pallo?
mutta joku juttu kun sarjassa Space Rangers, Crime Lord Isogul
-Rikosherranen Isogul - Anonyymi00002
tuossa avaruussaqejassa lentäjä Marjorie Monaghan, lentäjänä Jojo,,, Babylon 5 oli myös tuo tyttönäyttelijä Marsin jotysin paramilitaarita johtava hahmo
- Anonyymi00003
Diskotanssin harjoittelurealiteetit
En löytänyt vaatekaapistani diskotyyliin sopivia vaatteita. Lahkeiden leveys housuissa ei ollut autenttinen, eikä minulla ollut mitään rennon diskomaista ylävartalon peitoksi. Olin hieman harmissani. Päätin käydä naapurista lainaamassa. Naapurini oli tanssinopettaja. Hänellä oli myös aviomies, joten mies varmaan osasi diskotanssia, muuten hän ei olisi tanssinopettajan kanssa naimisissa, päättelin, joten päätin rohkeasti käydä kysymässä lainaksi diskovaatteet.
Soitin ovikelloa aamutakissa.
- Huomenta, sanoin rouvalle.
- No huomenta vaan. Mutta mikäs hätänä?
Naisen jalkojen välissä oli musta kissa, jolla oli keltaiset silmät.
- No minulla on pieni pukeutumisongelma.
- Pukeutumisongelma, nainen sanoi ja vilkaisi aamutakkiani.
- Niin. Tarvitsisin lainaksi diskotanssivaatteet.
- Diskotanssivaatteet?
- Niin. Olen innostunut diskoilemaan. Löysin eilen diskotanssin opetusvideon, ja nyt tulisi päästä autenttiseen tunnelmaan, jotta harjoitukset voisivat jatkua..
- No sehän on mukava kuulla, että tanssi on alkanut kiinnostaa. Tanssissa on taikaa, sanotaan.
- Olisiko teillä lainata jotain vaatekappaletta. Palautan kyllä. Pestynä. Voin leipoa pipareita teille kiitokseksi.
- Kyllä minulla on täällä vaikka mitä. Totta kai autan. Sehän nyt on sanomattakin selvää. Ja pidä niin kauan kuin haluat. Eipä tuo puolisoni enää tanssi, juo vain kaljaa sohvalla ja katselee televisiota.
- Fantastista. Olen miljoonasti kiitollinen sinulle.
- Tule sisään, niin katsotaan, nainen sanoi patisteli peremmälle.
Hän oli ammattilainen. Kymmenessä minuutissa hän oli taikonut minusta autenttisen diskomiehen. Katselin itseäni valtavasta peilistä ja en ollut uskoa silmiäni. Olin diskokuningas. Olin parkettien partaveitsi ja sen vaahto. Pukeutuminen tekee miehen.
Palauduin jälleen asuntooni mukavan rupatteluhetken jälkeen. Kävimme pikaisesti läpi diskotanssin historian ja hän avasi minulle oikean ryhdin salaisuuksia ja sai olkapääni kuin irtoamaan muusta vartalosta. Lantioni kanssa saisin vielä tehdä hieman lisää töitä, sillä se ei vielä ollut irronnut muusta ruumiista, hän mainitsi.
Naapurini oli tiukka pimu, mutta ilmiselvästi osasi asiansa.
Olin hyvillä mielen, mutta ymmärsin lähteissäni, että televisio oli väärä kapine seinällä. Televisiosta ei oppinut mitään. Tilalla tulisi olla peili, jotta voisi arvostella itseään. Tuli nähdä itsensä, eikä jotain muuta.
Jatkoin harjoittelua.
(hirn)- Anonyymi00006
Tanssin kliimaksi
Tanssittuani diskotanssia yli puolen päivän, sama opetusvideo alkoi kuulostaa puun järsimiseltä.
Vaihdoin ABBAan ja suljin television. Ja koska minulla ei ollut yhtä suurta peiliä seinällä kuin tanssinopettajalla, suljin myös silmäni.
Muutaman diskobiisin jälkeen huomasin näkeväni omat liikkeeni. Näin mitä milloinkin tein. Tämä oli kummallinen tunne. Olin kuin kahtaalla, ellen jopa kolmessa eri paikassa samaan aikaan. Minulla oli yleismaailmallinen olotila.
Ja kun vielä muutaman biisin olin kuunnellut, niin tajusin olevani jossain muualla kuin vartalossani. Olin poistunut itsestäni tanssin ylevimmille tasoille. Olin siirtynyt liikkeen ja musiikin sisään, ja jättänyt maalliset vaivani ja voihkimiseni kauas taakse, alle tai muualle. Olin kivuton, vapaa kehosta ja mielestä. Sulauduin kosmiseksi auraksi maailmankaikkeuden kosmiseen auraan.
Tunsin olevani täydellinen.
Olin hurmostilassa.
Olin syvällä ihmisen olemuksessa rituaalitanssini kämmenellä ja houkuttelin samassa tilassa olevia naaraita yhä korkeampiin suorituksiin ihmisyyden saralla.
Elämä kuljetti minua kohti itseään, avasi itseään huikaiseviin näkyihin ja tuntemuksiin. En tuntenut enää tarvitsevani peilejä, valoja tai diskotanssivaatteita, koska olin koskettamassa olevaisuuden ihmeitä ja sen salaisuuksia.
Näin unikuvien vartalot, katseen syvyyden ja ihmisolennon täydellisyyden ympärilläni, itsessäni ja siinä loputtomassa hiljaisuudessa ja liikkeettömyydessä, joka kokemukseni sisimmässä oli.
(hihitystä) - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tanssin kliimaksi
Tanssittuani diskotanssia yli puolen päivän, sama opetusvideo alkoi kuulostaa puun järsimiseltä.
Vaihdoin ABBAan ja suljin television. Ja koska minulla ei ollut yhtä suurta peiliä seinällä kuin tanssinopettajalla, suljin myös silmäni.
Muutaman diskobiisin jälkeen huomasin näkeväni omat liikkeeni. Näin mitä milloinkin tein. Tämä oli kummallinen tunne. Olin kuin kahtaalla, ellen jopa kolmessa eri paikassa samaan aikaan. Minulla oli yleismaailmallinen olotila.
Ja kun vielä muutaman biisin olin kuunnellut, niin tajusin olevani jossain muualla kuin vartalossani. Olin poistunut itsestäni tanssin ylevimmille tasoille. Olin siirtynyt liikkeen ja musiikin sisään, ja jättänyt maalliset vaivani ja voihkimiseni kauas taakse, alle tai muualle. Olin kivuton, vapaa kehosta ja mielestä. Sulauduin kosmiseksi auraksi maailmankaikkeuden kosmiseen auraan.
Tunsin olevani täydellinen.
Olin hurmostilassa.
Olin syvällä ihmisen olemuksessa rituaalitanssini kämmenellä ja houkuttelin samassa tilassa olevia naaraita yhä korkeampiin suorituksiin ihmisyyden saralla.
Elämä kuljetti minua kohti itseään, avasi itseään huikaiseviin näkyihin ja tuntemuksiin. En tuntenut enää tarvitsevani peilejä, valoja tai diskotanssivaatteita, koska olin koskettamassa olevaisuuden ihmeitä ja sen salaisuuksia.
Näin unikuvien vartalot, katseen syvyyden ja ihmisolennon täydellisyyden ympärilläni, itsessäni ja siinä loputtomassa hiljaisuudessa ja liikkeettömyydessä, joka kokemukseni sisimmässä oli.
(hihitystä)Mjoo
Tässä on jännä boogie. Kaverihan vetää ihan täysillä.
(naurua) - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mjoo
Tässä on jännä boogie. Kaverihan vetää ihan täysillä.
(naurua)Boogie
Tanssi loppui siihen kun saavuin perille.
Olin vuoteessa. Olin tanssinopettajan reisien välissä ja tyhjenin häneen. Olin avannut silmäni ja näin hänet sellaisena kuin hän oli.
En yksinkertaisesti voinut millään keinoin enää pidätellä itseäni, ja purkauduin kuin Etna paiskoen valtavia pumpulipalloja sinitaivaalle. Linnut lehahtivat puista lentoon ja viimeinen tyrsky hajosi vasten kallioita.
Sitten kaikki tanssi sammui.
Mutta vaikka tanssi oli tauonnut, niin säteilevä naapurini ei himmennyt, vaan hymyili loistavasti.
Ja koska olen supliikki diskomies, niin en mennyt pilaamaan hetkeä löpinöilläni, vaan virnistin takaisin.
Minusta oli sukeutunut diskomies. Osasin mooviet.
(hihitystä) - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Boogie
Tanssi loppui siihen kun saavuin perille.
Olin vuoteessa. Olin tanssinopettajan reisien välissä ja tyhjenin häneen. Olin avannut silmäni ja näin hänet sellaisena kuin hän oli.
En yksinkertaisesti voinut millään keinoin enää pidätellä itseäni, ja purkauduin kuin Etna paiskoen valtavia pumpulipalloja sinitaivaalle. Linnut lehahtivat puista lentoon ja viimeinen tyrsky hajosi vasten kallioita.
Sitten kaikki tanssi sammui.
Mutta vaikka tanssi oli tauonnut, niin säteilevä naapurini ei himmennyt, vaan hymyili loistavasti.
Ja koska olen supliikki diskomies, niin en mennyt pilaamaan hetkeä löpinöilläni, vaan virnistin takaisin.
Minusta oli sukeutunut diskomies. Osasin mooviet.
(hihitystä)Tässä on feministisen kirjallisuusanalyysin paikka. ☝️
Otteenne feministinen ongelma ei ole sen korostunut kehollisuus vaan sen mieskeskeisyys. Mieskeskeisyys näkyy kolmella eri tasolla:
1. Initiaatio:
Tarinan kehollinen käänne alkaa miehen aloitteesta. Mies saapuu naisen luo, ei toisin päin. Tämä kuvaa naisen miehen seksuaalisen halun objektina, ei itsenäisenä subjektina.
2. Näkökulma:
Kehollinen tapahtuma kuvataan lähes kokonaan miehen näkökulmasta. Tämä on paitsi itsekästä myös täysin p0rn©gr4fi44 mukailevaa. Nainen esitetään passiivisena.
3. Huipennus = miehen huipennus
Tarinasta puuttuu naisen huipennus. Sitä ei ole tai se jätetään kuvailematta! Tämä on suoranaista väkivaltaa tarinan naisen seksuaalisuutta kohtaan. Tarinan "tanssi loppuu", kun se loppuu miehen osalta. Tämä on hyvin eksplisiittinen ilmaus siitä, että kyseessä oli miehen oma tanssi, ei paritanssi. Tämäkin on hyvin yleinen naisen kohtalo p0rn©grafi4zz4.
Yhteenveto: Tarinan kehollinen osuus on kirjoitettu miehen näkökulmasta. Se esittää naisen seksuaalisen toimijuuden paitsi vajavaisena myös vähäpätöisenä.
Olemme 2020-luvulla. Tässä tarinassa kuvattu prosessi kuuluu 1900-luvun lopun p0rngr4phis3n kuvaston/diskurssin sisältöön. Me nykyajan feministit vaadimme, että naisen kokemusta seksuaalisuudesta ei leikata pois tarinoiden kehollisista kohdista.
🦄
- Anonyymi00004
oletko kokeillut istua hammaslääkäri-tyttöjen tuolilille, kun eri muotoisia ne
- Anonyymi00005
Että sellainen stoori :). Moonwalkia kun heität niin saat viimeistään naista. Saisinkohan minäkin silloin? Jos minä saisin niin kuka tahansa saisi. Aluksi luulin että ulkonäkö riittää. Sittemmin opin ettei sillä ole paljoakaan merkitystä.
- Anonyymi00012
Juurikin näin
Aina ja poikkeuksetta puhellaan saliyleisön keskuudessa taidosta ja ulkonäöstä.
Sellaisessa keskustelussa ei ole mitään mieltä.
Istuallaan kukaan ei tanssi.
(hihitystä) - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Juurikin näin
Aina ja poikkeuksetta puhellaan saliyleisön keskuudessa taidosta ja ulkonäöstä.
Sellaisessa keskustelussa ei ole mitään mieltä.
Istuallaan kukaan ei tanssi.
(hihitystä)Poikkeustapauksia
Koska olen (nyttemmin) diskomies, niin huomaan vasta nyt olevani kyky tanssin saralla, sillä olen nähnyt naisen, jonka jokainen liike oli kuin emotionaalinen essee, kun hän vain käveli edelläni portaat alas kadulle.
Jotkut olennot vain osaavat tämän. Me muut emme.
(hirn)
- Anonyymi00009
Olihan taas tarinaa perjantaille, kiitos 😄
- Anonyymi00010
Niin, jotta taitavaa!
- Anonyymi00011
minä menen nukkumaan, kaadun sänkyyn, aamulla herrtään taas.
- Anonyymi00014
No ei ole näköjään sormenpäät verillä, kun kaveri skriivaa taas kuin viimeistä päivää.
Joko on DiscoStu -permis tilattu?
-keinovaginamies-- Anonyymi00015
No problemo
Pesin juuri hampaani ja jatkan tästä matka kohti Töölöä.
(hihitystä) - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
No problemo
Pesin juuri hampaani ja jatkan tästä matka kohti Töölöä.
(hihitystä)Töölö
Töölö on omituinen paikka, jossa kaikki ovat parempia toisiaan.
Ei täällä.
(naurua) - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Töölö
Töölö on omituinen paikka, jossa kaikki ovat parempia toisiaan.
Ei täällä.
(naurua)Ja täällä käytetään parempaa hammasväliharjaa.
Selllaista vanhaa pullosutiharjaa minikoossa.
Sopii viinin huuhteluun suusta! - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ja täällä käytetään parempaa hammasväliharjaa.
Selllaista vanhaa pullosutiharjaa minikoossa.
Sopii viinin huuhteluun suusta!Mjoo
Toinen asia, joka Töölössä mättää, on se että Töölöstä saa aina törkeän darran.
Darra, eli hangover on pahin mahdollinen lukijan ystävä, sillä kirjoittaminen eikä diskotanssi oikein suju.
(hihitystä) - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mjoo
Toinen asia, joka Töölössä mättää, on se että Töölöstä saa aina törkeän darran.
Darra, eli hangover on pahin mahdollinen lukijan ystävä, sillä kirjoittaminen eikä diskotanssi oikein suju.
(hihitystä)Darra
Kuvitelkaa että teillä on pään tilalla vesimeloni, arbuusi tai tyhjä Zeppelin.
Ei kivaa.
(naurua) - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Darra
Kuvitelkaa että teillä on pään tilalla vesimeloni, arbuusi tai tyhjä Zeppelin.
Ei kivaa.
(naurua)Töölössä on tylsää.
Töölö, kaikkien minkkiturkkien turkistarha, pitää sisällään sisäistä höpinäänsä, jota kukaan muualla ei voi ymmärtää.
Töölö on entinen lehmien laidunmaa, nykyinen laidunmaa.
(hihitystä) - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Töölössä on tylsää.
Töölö, kaikkien minkkiturkkien turkistarha, pitää sisällään sisäistä höpinäänsä, jota kukaan muualla ei voi ymmärtää.
Töölö on entinen lehmien laidunmaa, nykyinen laidunmaa.
(hihitystä)Sisällisota
Kun Kallion rahvas ryntäsi Töölööseen, niin kaikki ovet avautuivat kuin itsestään ja otsaa laitettiin lattiaan ja ensimmäinen oli ilmainen.
Töölö on kuin katiska matalassa.
(hirn) - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sisällisota
Kun Kallion rahvas ryntäsi Töölööseen, niin kaikki ovet avautuivat kuin itsestään ja otsaa laitettiin lattiaan ja ensimmäinen oli ilmainen.
Töölö on kuin katiska matalassa.
(hirn)Hitto!
Tajusin juuri, että Tölikässä ei ole missään yhtään diskopalloa.
Diskomiehiä taas notkui kaikkialla.
Ikärasismia.
(hirn) - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hitto!
Tajusin juuri, että Tölikässä ei ole missään yhtään diskopalloa.
Diskomiehiä taas notkui kaikkialla.
Ikärasismia.
(hirn)Diskomies
Tulvahdin paikalle diskomiehen elkein, ja tanssahtelin ladyin luo muikea virnistys suupielessäin. Olin liekeissä.
- Käytsä usein täällä, kysäisin neidoilta.
(naurua) - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Diskomies
Tulvahdin paikalle diskomiehen elkein, ja tanssahtelin ladyin luo muikea virnistys suupielessäin. Olin liekeissä.
- Käytsä usein täällä, kysäisin neidoilta.
(naurua)Etunoja
Tiedättekö mikä on diskomiehen bravuuri?
Diskomies nojaa pöytään toisella kädellä yön sydämessä ja katselee pilottilasiensa takaa naisen rintavakoon pidelle toista kättään diskomaisesti lanteellaan.
Diskomies jytää.
(hirn) - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Etunoja
Tiedättekö mikä on diskomiehen bravuuri?
Diskomies nojaa pöytään toisella kädellä yön sydämessä ja katselee pilottilasiensa takaa naisen rintavakoon pidelle toista kättään diskomaisesti lanteellaan.
Diskomies jytää.
(hirn)Mjoo
Mun on aloitettava saaga miessukupuolen toilailuista, sillä matskua on niin käsittämätön määrä tarjolla, että olen hukkua ideoihin.
Tekisi mieli sanoa, että teen miehet hulluiksi, mutta kun he jo ovat, niin idealta putoaa pohja.
(hirn) - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mjoo
Mun on aloitettava saaga miessukupuolen toilailuista, sillä matskua on niin käsittämätön määrä tarjolla, että olen hukkua ideoihin.
Tekisi mieli sanoa, että teen miehet hulluiksi, mutta kun he jo ovat, niin idealta putoaa pohja.
(hirn)Idiootit
Jos otetaan sankka otanta naisia ja kysytään heiltä, että kuinka monta ääliötä mahtuu kymmeneen mieheen, niin arvatkaa huviksenne, mikä on yhteinen vastaus.
Diskomies taas on diskomies.
(hirn) - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Idiootit
Jos otetaan sankka otanta naisia ja kysytään heiltä, että kuinka monta ääliötä mahtuu kymmeneen mieheen, niin arvatkaa huviksenne, mikä on yhteinen vastaus.
Diskomies taas on diskomies.
(hirn)Naisen kynästä
Huomasin diskomiehen läsnäolon jo silloin, kun hän seisoi rentona liikennevaloissa matkalla tänne. Vielä olisi kortteli matkaa.
Diskomies luki kirjaa kävellessään sisään ravintolaan.
Hän vaikutti hajamieliseltä, eksyneeltä ja siten älykkäältä. Diskomiehellä oli tyylikkäät kengät ja kauniisti laskeutuvat trumpettilahkeet. Diskotanki oli paljetein koristeltu femiinein figuurein.
Hän tilasi piimää.
Hihittelimme pöydässämme ilmestykselle. Halusimme hänet heti.
Diskomies pyörähti ympäri ja skannasi naarastarjonnan.
(naurua) - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Naisen kynästä
Huomasin diskomiehen läsnäolon jo silloin, kun hän seisoi rentona liikennevaloissa matkalla tänne. Vielä olisi kortteli matkaa.
Diskomies luki kirjaa kävellessään sisään ravintolaan.
Hän vaikutti hajamieliseltä, eksyneeltä ja siten älykkäältä. Diskomiehellä oli tyylikkäät kengät ja kauniisti laskeutuvat trumpettilahkeet. Diskotanki oli paljetein koristeltu femiinein figuurein.
Hän tilasi piimää.
Hihittelimme pöydässämme ilmestykselle. Halusimme hänet heti.
Diskomies pyörähti ympäri ja skannasi naarastarjonnan.
(naurua)Diskomiehen kosketus
Elämän eräs fundamentaalein perussääntö on se, että naiseen ei saa koskea ennen lupaa.
Diskomies taas on diskomies. Kun diskomies kouraisee naisen takapuolta tiskillä, niin yleisö taputtaa.
Diskomies sopertelee korvaan chileläisiä runoja etumus pullollaan.
Korvakorut ovat kultaa.
(naurua) - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Diskomiehen kosketus
Elämän eräs fundamentaalein perussääntö on se, että naiseen ei saa koskea ennen lupaa.
Diskomies taas on diskomies. Kun diskomies kouraisee naisen takapuolta tiskillä, niin yleisö taputtaa.
Korvakorut ovat kultaa.
(naurua)"Elämän eräs fundamentaalein perussääntö on se, että naiseen ei saa koskea ennen lupaa.
Diskomies taas on diskomies. Kun diskomies kouraisee naisen takapuolta tiskillä, niin yleisö taputtaa."
Tarkentava havainto: luvan ei tarvitse olla verbaalinen. Vaikka itse preferoin verbaalisia lupia non-verbaalisiin nähden, ymmärrän saumattomasti, että vähemmän eksplisiittinen mieli kaipaa vähemmän eksplisiittisiä signaaleja ja myös tuottaa sellaisia.
Tämä oli enemmän juridinen kuin feministis-kriittinen huomautus.
🦄 - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Diskomiehen kosketus
Korvakorut ovat kultaa.
(naurua)Reviiri
Mielestäni sana reviiri on toinen peruskäsite, jota tulisi arvostaa.
Kuitenkin diskomies ei reviirirajoja tunne, tai tunnista.
Diskomiehelle on täysin yhdentekevää se että seurusteleeko nainen, onko tämä kihloissa tai peräti naimisissa.
Naiset rakastavat piittaamattomuutta, välinpitämättömyyttä ja ylenkatsomista.
Kun diskomies nostaa naisen jalustalle, niin nainen kokee olevansa voittaja.
Hän on pessyt koko muun porukan.
(hihitystä) - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Reviiri
Diskomiehelle on täysin yhdentekevää se että seurusteleeko nainen, onko tämä kihloissa tai peräti naimisissa.
(hihitystä)"Naiset rakastavat piittaamattomuutta, välinpitämättömyyttä ja ylenkatsomista."
Tämä on misogyniaa. Se on juridisesti, eettisesti ja biologisesti väärin.
🦄 - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Reviiri
(hihitystä)Diskomiehen päiväkirja
Huomenta, rakas päiväkirjani. Käväisin eilen vilkaisemassa tarjontaa. Ja olihan sitä. Suoritin jälleen taktisen liikkeeni saadakseni sen mitä halusin:ognoorasin hänet saadakseni hänet.
Naiset ovat niin herkullisen yksinkertaisia olentoja. Aina he lankeavat samaan. Ja aina saan sen mitä haluan, rakas päiväkirjani.
Ostin myös uudet tangat. Olivat halvennuksessa.
(naurua) - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Diskomiehen päiväkirja
Huomenta, rakas päiväkirjani. Käväisin eilen vilkaisemassa tarjontaa. Ja olihan sitä. Suoritin jälleen taktisen liikkeeni saadakseni sen mitä halusin:ognoorasin hänet saadakseni hänet.
Naiset ovat niin herkullisen yksinkertaisia olentoja. Aina he lankeavat samaan. Ja aina saan sen mitä haluan, rakas päiväkirjani.
Ostin myös uudet tangat. Olivat halvennuksessa.
(naurua)Diskomies - filosofi & psykologi
Nainen on tyhjä aukko, jonka idea on täyttyä.
Täytyttyään, tyhjä aukko makaa vuoteella täynnä.
Tyhjyys on kummallinen sana, joka on olemassa siksi, että voitaisiin ymmärtää nainen. Tyhjin sana maailmassa on raskaana oleva nainen. Tämä on sanoista ultrin. Sen tyhjemmäksi ei voi päästä, koska se on täysi.
Naisten välinen dynamiikka on sitä että tyhjyydet kilpailevat keskenään siitä kuka heistä täyttyisi ensin.
Naiset jopa sortavat toisiaan tämän vuoksi. Joka ilmiönä taas osoittaa naisen heikon luonteen arat kohat, joihin diskomies asettaa siemenensä.
(hirn) - Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Diskomies - filosofi & psykologi
Nainen on tyhjä aukko, jonka idea on täyttyä.
Täytyttyään, tyhjä aukko makaa vuoteella täynnä.
Tyhjyys on kummallinen sana, joka on olemassa siksi, että voitaisiin ymmärtää nainen. Tyhjin sana maailmassa on raskaana oleva nainen. Tämä on sanoista ultrin. Sen tyhjemmäksi ei voi päästä, koska se on täysi.
Naisten välinen dynamiikka on sitä että tyhjyydet kilpailevat keskenään siitä kuka heistä täyttyisi ensin.
Naiset jopa sortavat toisiaan tämän vuoksi. Joka ilmiönä taas osoittaa naisen heikon luonteen arat kohat, joihin diskomies asettaa siemenensä.
(hirn)Diskomies ja edestä avattavat rintaliivit
Jos maailmassa on jotain nöyryyttävämpää, niin kertokaa siitä diskomiehelle.
Kun nainen kertoo diskomiehelle, että rintaliivit aukeavat edestä, eivät takaa, niin diskomiehen luja, miehinen perusta järkkyy.
Diskomiehet kautta maan, tutkikaa naisten asioita ennen heihin sekaantumista.
Ottakaa järki käteen.
(hirn) - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Diskomies ja edestä avattavat rintaliivit
Jos maailmassa on jotain nöyryyttävämpää, niin kertokaa siitä diskomiehelle.
Kun nainen kertoo diskomiehelle, että rintaliivit aukeavat edestä, eivät takaa, niin diskomiehen luja, miehinen perusta järkkyy.
Diskomiehet kautta maan, tutkikaa naisten asioita ennen heihin sekaantumista.
Ottakaa järki käteen.
(hirn)Nainen
Aina puhutaan ja jankutetaan epäloogisesti jostain pyhimmästä. Ei se ole pyhä. Se on ihan joutava juttu, kunnes se alkaa puhua.
Kun naisen olemus alkaa puhua itselleen, niin sen huomaa sokeakin. Hänen suunsa voi puhella niitä ja näitä, mutta kun keho puhuu, niin sen tyhjyys puhuu.
Pyhin puhuu.
Jos maailmassa on sellainen sana kuin herkkä, niin tämän herkkyyden rajuutta eivät diskomiehet tunnu käsittävän.
Se portti toiseen ulottuvuuteen. Sen hahmotelmat ovat kehys elämälle, joka kylpee valossa ja täydellisyydessä. Sitä hoivataan ja pestään ja vaalitaan, niin kuin ihmismieltä.
Tyhjyyttä.
(hirn) - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Nainen
Aina puhutaan ja jankutetaan epäloogisesti jostain pyhimmästä. Ei se ole pyhä. Se on ihan joutava juttu, kunnes se alkaa puhua.
Kun naisen olemus alkaa puhua itselleen, niin sen huomaa sokeakin. Hänen suunsa voi puhella niitä ja näitä, mutta kun keho puhuu, niin sen tyhjyys puhuu.
Pyhin puhuu.
Jos maailmassa on sellainen sana kuin herkkä, niin tämän herkkyyden rajuutta eivät diskomiehet tunnu käsittävän.
Se portti toiseen ulottuvuuteen. Sen hahmotelmat ovat kehys elämälle, joka kylpee valossa ja täydellisyydessä. Sitä hoivataan ja pestään ja vaalitaan, niin kuin ihmismieltä.
Tyhjyyttä.
(hirn)Diskomies gynekologina
Palstahuumorin helmi ovat palstagynet.
Dialogi
- Mjaa-a. Että tämmöinen värkki.
- Sellainenhan se.
- Poksahtaako tämä, jos vetää narusta?
- Eipä ole poksahtanut. Onko teillä tyyliin lääkärin pätevyys?
- Pätevyys ja pätevyys. No eipä poksahtanut. Kiva juttu. No onhan verinen. Huh huh.
- Eilen tuli melkein litra.
- Olettekin hieman kalpea. Tai ehkä se on vain tämän kattovalaistuksen syytä. Pitää pyytää joku paikalle tutkimaan tilannetta. Harrastitteko yhdyntää milloin viimeksi?
- Toissapäivänä.
- Oliko kenties liian iso mela joella soutaa?
- No ei mikään kummoinen.
(hihitystä)
- Anonyymi00030UUSI
joku naapurin yyyö boi olla japanilainen taai jotain niitä, kuin joku enkelimäinwen ääni kun hän joakua laulaa jottuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2619325- 756312
- 285946
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni935790Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435639Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995524- 624963
- 434637
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on573976- 493615