Pelasin nää matsit eilen. Valkoisella - https://lichess.org/OsQSB3um . Huijasin sen kuningatarta saamalla sen ansaan 🤭. Mulla oli varaa vielä treidata oma kuningattareni botin torniin matsin lopussa. Eilen mustalla vaikeustaso oli ittestään pompannut taivaisiin.
Linkitän tähän nyt voittoni mustalla - https://lichess.org/F7ltyvgu . Oli erittäin vaikea matsi vaikka voitinkin. Vuorolla 17. botti meni sotilaan verran johtoon mutta sain sen takaisin ratsullani vuorolla 20. Vuorolla 27. botti olisi voinut tehdä shakin ja napsia sotilaani ruudusta g5 mutta tällöin olisin tehnyt kuningattarellani shakin botin päätyyn ja syönyt sen ratsun. Laskeskelin siirtoja joita ei tapahtunut. Vaikka botti olisi syönyt sotilaani ruudusta g5 ja uhannut samalla lähettiäni niin olisin voinut siirtää d4:ään. Se olisi mahdollisesti kuningattareni avustuksella johtanut lopulta shakkimattiin. Botin ratsu olisi ollut siis ruudussa f2 mikäli botti olisi lähtenyt hyökkäämään yltiopäisesti kuningattarellaan kimppuuni.
Oli huvittavaa kuinka botti hyökkäsi sotilaallaan ratsuani vastaan vuoroilla 35.-46. ja silti ratsuni selvisi siitä ehjin nahoin 😅. Matsin lopussa oli ratkaisevaa kun onnistuin käyttämään ratsuani kilpenä botin tornia vastaan koska botin torni yritti eristää kuningastani osallistumasta peliin. Tein pinned-tilanteita tornillani vastustajan lähettiä vastaan mikä sinetöi end gameni paremmuuden. -💊-.
Viihdekäyttöä
4
58
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
minulla on vieläkin janojuomana joku keskioout-purkki jääkaapissa.
kirjrkuori tuli KELA päätös josku toimeentulojuttu myönn466y - Anonyymi00002UUSI
Äsken valkoisella - https://lichess.org/bivJTyKT . Hyökkäykseni oli kunnossa ja vaarallinen. Kohonneesta vaikeustasosta kieli se, että mun täytyi tanssia kuningattarellani botin kuningatarta vastaan. Se vaatii todellisia skillsejä että siinä pärjää.
Mustalla - https://lichess.org/uEpqUTRw . Tää oli nyt poikkeuksellisesti suorastaan ylihelppoa. Vaikka botti onkin tullut paremmaksi ja osaa hyökätä niin näköjään se on muuttunut liiankin ahneeksi, nimittäin botti blunderoi selvästi useammin kuningattarensa mua vastaan kuin normaalisti. Uhrasin kuningattareni koska tilanteeni oli niin selvästi voittava. Botti kyllä skarppaa silloin kun se on häviöllä mutta olin niin precision movien täyteinen otteissani etten jättänyt botille chäänssejä mua vastaan. Matsi ratkesi siihen että botti siirsi suhteellisen turhalta vaikuttavan siirron lähetillään vuorolla 8. Sen ois jo siinä vaiheessa pitänyt paeta kuningattarellaan ruutuun b3. Käytin tilanteen sitten hyväkseni ratsullani ja saarroin botin kuningattaren. Samalla sain sen myötä ratsulleni tuplaforkin botin kunua ja tornia vastaan.
Aikamoinen saldo tuolla ratsullani vaikkei se henkiin jäänytkään. Sai vastustajan kuningattaren trappiin, teki shakin ja vei samalla botin kuninkaan tornitusmahdollisuuden. Söi lisäksi tornin, teki vielä toisenkin shakin, söi 2 sotilasta ja tuli syödyksi siten että botti menetti sen myötä lähettinsä ja samalla viimeiset puolustusrippeensä. -💊-. - Anonyymi00003UUSI
olen yrittänyt tytten kanssa niin jos joku vahyhs pelikin, hauska.
- Anonyymi00004UUSI
2000 vaikeustaso ja yli ja sieltä kun tarkastelee, chess.comin sivuilta siis, niin saa uusia näkökulmia siihen mitkä ovat parhaimmat siirrot missäkin tilanteessa. Siellähän on vaihtoehto mitä klikkaamalla näkee parhaimmat mahdolliset siirrot. Kaksi keskimmäistä sotilasta oikeastaan aina kahdella ruudulla ylös + vastustajan kuningattaren asettaminen ansaan korostuvat niissä optimaalisissa siirroissa. Monimutkaista pelaamista ihmisille mutta sillä juuri mitataan se ketkä osaavat pelata peliä paremmin kuin muut. -💊-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan94857Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv634467- 453766
- 193422
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343318Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h443183No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol453100- 522789
- 422515
- 452269