Miksi lumi on aamulla keltaista Elnakkini ympärillä?
Elnakki ja keltaisen lumen mysteeri
13
274
Vastaukset
- Anonyymi00001
Odota Palstavahti Joksu kysyy sitä tekoälyltä . Hän ei itse sitä tiedä.
- Anonyymi00002
Banaanin kuoria ympäriinsä?
- Anonyymi00003
"Keltaista lunta ei suositella syötäväksi. Vanha kansa on oikeassa: keltaisen lumen syöminen on vaarallista ja epähygieenistä.
Tässä tärkeimmät syyt:
Virtsa: Keltainen väri on usein merkki eläimen tai ihmisen virtsasta".
Tekoäly antoi tällaisen vastauksen kun kysyin "voiko keltaista lunta syödä"? - Anonyymi00004
Tietysti sen takia kun naapurin kateelliset Toyota äijät ovat kiertäneet autoa kuolaten ja samalla on innostuksesta ruikittu lahkeeseen ja osa valunut hankeen. Suosittelen kaikille Toyota papoille miesten tenaa.
- Anonyymi00005
Jokinen on kuulemma erittäin suosittu myös Fordi-miesten keskuudessa, siksi Reinolla on oltava runsaasti Tummelia myös matkakulkimensa kaapissa. Reinohan ei enää itse siellä kaapissa ole, joten kyllä sitä Tummelia mahtuu sinne hänen matkakulkimensa kaappiin koko viikonlopun tarpeeseen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jokinen on kuulemma erittäin suosittu myös Fordi-miesten keskuudessa, siksi Reinolla on oltava runsaasti Tummelia myös matkakulkimensa kaapissa. Reinohan ei enää itse siellä kaapissa ole, joten kyllä sitä Tummelia mahtuu sinne hänen matkakulkimensa kaappiin koko viikonlopun tarpeeseen.
Mutta eikös poikamies Reinolla ollut ennen siellä kaapissa se vinylimorsian?
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mutta eikös poikamies Reinolla ollut ennen siellä kaapissa se vinylimorsian?
Morsian poksahti, pierasi ja lensi ikkunasta pihalle. Ei löydy .
- Anonyymi00007
Minä tumputan aina iltaisin itseni uneen.
Sitä ei voi tekoälyllä vielä tehdä
Hurmuri Joksu Kuopiosta tietää - Anonyymi00008
Sitä nestettä ei minun rumatikistä valu.
Kysyin tekoälyltä kun itse en tiedä.
Joksun niksinurkka Kuopiosta - Anonyymi00009
Taas Toyotan omapojan päivän pakollinen aivopieru valloilleen.
682 - Anonyymi00012
Ei minulla ole Toijotaa. On Elnakki.
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi00014
Sarjahauskuuttajalla on oma Joksunurkka Elnakin perällä. Sama paikka, missä on Portapotta.
- Anonyymi00015
Miten Joksu-Jokinen olet viihtynyt hourulassa, saatko olla siellä itsesi kanssa, vai onko se kellettyä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."672297Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2282219- 1201498
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis241323Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211252- 1261225
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711210Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73969Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102969Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.77922