Miksi lumi on aamulla keltaista Elnakkini ympärillä?
Elnakki ja keltaisen lumen mysteeri
13
204
Vastaukset
- Anonyymi00001
Odota Palstavahti Joksu kysyy sitä tekoälyltä . Hän ei itse sitä tiedä.
- Anonyymi00002
Banaanin kuoria ympäriinsä?
- Anonyymi00003
"Keltaista lunta ei suositella syötäväksi. Vanha kansa on oikeassa: keltaisen lumen syöminen on vaarallista ja epähygieenistä.
Tässä tärkeimmät syyt:
Virtsa: Keltainen väri on usein merkki eläimen tai ihmisen virtsasta".
Tekoäly antoi tällaisen vastauksen kun kysyin "voiko keltaista lunta syödä"? - Anonyymi00004
Tietysti sen takia kun naapurin kateelliset Toyota äijät ovat kiertäneet autoa kuolaten ja samalla on innostuksesta ruikittu lahkeeseen ja osa valunut hankeen. Suosittelen kaikille Toyota papoille miesten tenaa.
- Anonyymi00005
Jokinen on kuulemma erittäin suosittu myös Fordi-miesten keskuudessa, siksi Reinolla on oltava runsaasti Tummelia myös matkakulkimensa kaapissa. Reinohan ei enää itse siellä kaapissa ole, joten kyllä sitä Tummelia mahtuu sinne hänen matkakulkimensa kaappiin koko viikonlopun tarpeeseen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jokinen on kuulemma erittäin suosittu myös Fordi-miesten keskuudessa, siksi Reinolla on oltava runsaasti Tummelia myös matkakulkimensa kaapissa. Reinohan ei enää itse siellä kaapissa ole, joten kyllä sitä Tummelia mahtuu sinne hänen matkakulkimensa kaappiin koko viikonlopun tarpeeseen.
Mutta eikös poikamies Reinolla ollut ennen siellä kaapissa se vinylimorsian?
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mutta eikös poikamies Reinolla ollut ennen siellä kaapissa se vinylimorsian?
Morsian poksahti, pierasi ja lensi ikkunasta pihalle. Ei löydy .
- Anonyymi00007
Minä tumputan aina iltaisin itseni uneen.
Sitä ei voi tekoälyllä vielä tehdä
Hurmuri Joksu Kuopiosta tietää - Anonyymi00008
Sitä nestettä ei minun rumatikistä valu.
Kysyin tekoälyltä kun itse en tiedä.
Joksun niksinurkka Kuopiosta - Anonyymi00009
Taas Toyotan omapojan päivän pakollinen aivopieru valloilleen.
682 - Anonyymi00012
Ei minulla ole Toijotaa. On Elnakki.
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi00014
Sarjahauskuuttajalla on oma Joksunurkka Elnakin perällä. Sama paikka, missä on Portapotta.
- Anonyymi00015
Miten Joksu-Jokinen olet viihtynyt hourulassa, saatko olla siellä itsesi kanssa, vai onko se kellettyä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413908Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3533027Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101665Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23821- 69793
- 44784