Näissä keskusteluissa mies on useimmiten syypää kaikkeen.
Mun "nykyajan" pitkä kokemus on seuraava
Parisuhteessa miehen pitäisi olla taloudellinen turva, älykäs keskustelija ja vakaa kivijalka.
Naisten odotusarvo tuntuu olevan, että pidetään hyvänä, kehutaan ja paijaillaan.
Kaikki mainitut oikein hyviä ja hienoja asioita.
Vaan moniko miettii sitä, että mieskin on ihminen joka kaipaa muutakin kuin seksiä.
Kaipaa vastakaikua keskusteluissa, kaipaa myös hartiahierontaa, kehuja ja lämpöä.
Ei ainaista arvostelua siitä mitä ei osaa, mihin ei kykene, mikä ei riitä.
Tässä maailmassa on jotain pahasti vialla , miehen pitäisi saada olla mies. Pitää huolta.
Ja naisen nainen, hellä ja huolehtiva.
Jos vaatii mieheltä kaiken olisi kai tasapuolista että antaa saman myös itse.
Ei ole ainoastaan vaatimassa mitä kokee itselleen kuuluvan, antamatta mitään.
Ei jaksa ymmärtää
Mieskin kaipaa
5
173
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tasa-arvoisuus? Eikö toimi? Tasapuolisuus?
- Anonyymi00002
Oletusarvon mukaan miessukukunta on syypää mihin tahansa -luonnon riistämiseen , CO2 , autoiluun, militarismiin, epätasa-arvottamiseen , pettämisiin.
- Anonyymi00003
Minä olin se joka parisuhteessa ollessani halasin miestäni ja menin hänen viereensä istumaan, kun katsoimme ohjelmia ja samalla silittelin häntä. Tein aloitteita moniin asioihin, mutta häneltä en saanut mitään vastaavaa koskaan. Hänen isänsä oli sitä mieltä, ettei pojasta kasva miestä, jos poikaa pidetään sylissä ja hellitään. Molemmilla erityispiirteisyyttä ja kyvyttömyyttä ymmärtää tunteita ja niiden merkitystä parisuhteessa. Täysin keskustelukyvytön parisuhteeseen liittyvistä asioista!
- Anonyymi00004
Mä olen ollut miehenä kaltaisesi useassa suhteessa.
Enkä ole mikään "pullapoika" , vaan raavas tatuoitu mies
t aloittaja
- Anonyymi00005
Kaikissa näissä tilanteissa, syyttelipä sitten miehiä tai naisia, kannattaa katsoa peiliin ja tarkastella omia valintojansa. Jos tykästyy aina samankaltaisiin ja toistaa samoja virheitä, niin on turhaa odottaa toisenlaista lopputulosta.
Ja ei naiset eivät ajattele, että "Parisuhteessa miehen pitäisi olla taloudellinen turva, älykäs keskustelija ja vakaa kivijalka." Eikä naisten odotusarvo ole, että pidetään hyvänä, kehutaan ja paijaillaan." Joidenkin naisten joo, joidenkin ei. Jos törmää aina samanlaisiin naisiin (tai miehiin) niin se yhteinen tekijä on itse, ei naiset tai miehet.
Itse muuten olen törmännyt vain miehiin, joiden hartioita ja selkää pitäisi jatkuvasti hieroa. Omiani hartioitani taas ei ole ikinä hierottu kenenkään muun miehen, kuin isäni toimesta. Esittämästäni pyynnöstä on kaikkien muiden kanssa seurannut vain vittuuntunut "mene hierojalle". Toki se ärsyttää, mutta itsepä olen nuo valinnut. Kaippa toisenlaisiakin jostain löytyy, mutta niistäkin löytyy varmasti sitten jotain muita ikäviä piirteitä (kuten meistä kaikista).
"Miehen pitäisi saada olla mies. Pitää huolta.
Ja naisen nainen, hellä ja huolehtiva."
No mikä noissa nyt sitten on edes erona? Miehen pitäisi olla huolehtiva ja naisen myös, eli missä se ero muka on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk2637233SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit2723797Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti403670"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –2782587Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa272016SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1531948Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re401917Outoa toimintaa Tuhannen taalan yrittäjällä
Ihmiset ympäri Suomen on kyselleet, että miksi tämä yrittäjä hoitaa ilkivalta-asiaa netissä kun se kuuluisi poliisille.1301859Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää111714Martina Aitolehti pistää luun kurkkuun Erikoisjoukot-kouluttajalle - Ei usko tätä!
Martina Aitolehti on persoona, joka herättää monessa tunteita. Hänen yksityiselämänsä on noussut kohuotsikoihin mm. eläm151344