Mieskin kaipaa

Anonyymi-ap

Näissä keskusteluissa mies on useimmiten syypää kaikkeen.
Mun "nykyajan" pitkä kokemus on seuraava
Parisuhteessa miehen pitäisi olla taloudellinen turva, älykäs keskustelija ja vakaa kivijalka.
Naisten odotusarvo tuntuu olevan, että pidetään hyvänä, kehutaan ja paijaillaan.

Kaikki mainitut oikein hyviä ja hienoja asioita.
Vaan moniko miettii sitä, että mieskin on ihminen joka kaipaa muutakin kuin seksiä.
Kaipaa vastakaikua keskusteluissa, kaipaa myös hartiahierontaa, kehuja ja lämpöä.

Ei ainaista arvostelua siitä mitä ei osaa, mihin ei kykene, mikä ei riitä.

Tässä maailmassa on jotain pahasti vialla , miehen pitäisi saada olla mies. Pitää huolta.
Ja naisen nainen, hellä ja huolehtiva.

Jos vaatii mieheltä kaiken olisi kai tasapuolista että antaa saman myös itse.
Ei ole ainoastaan vaatimassa mitä kokee itselleen kuuluvan, antamatta mitään.

Ei jaksa ymmärtää

5

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tasa-arvoisuus? Eikö toimi? Tasapuolisuus?

• Anonyymi00002

Oletusarvon mukaan miessukukunta on syypää mihin tahansa -luonnon riistämiseen , CO2 , autoiluun, militarismiin, epätasa-arvottamiseen , pettämisiin.

• Anonyymi00003

Minä olin se joka parisuhteessa ollessani halasin miestäni ja menin hänen viereensä istumaan, kun katsoimme ohjelmia ja samalla silittelin häntä. Tein aloitteita moniin asioihin, mutta häneltä en saanut mitään vastaavaa koskaan. Hänen isänsä oli sitä mieltä, ettei pojasta kasva miestä, jos poikaa pidetään sylissä ja hellitään. Molemmilla erityispiirteisyyttä ja kyvyttömyyttä ymmärtää tunteita ja niiden merkitystä parisuhteessa. Täysin keskustelukyvytön parisuhteeseen liittyvistä asioista!

• Anonyymi00004

Mä olen ollut miehenä kaltaisesi useassa suhteessa.
        Enkä ole mikään "pullapoika" , vaan raavas tatuoitu mies
        t aloittaja

• Anonyymi00005

Kaikissa näissä tilanteissa, syyttelipä sitten miehiä tai naisia, kannattaa katsoa peiliin ja tarkastella omia valintojansa. Jos tykästyy aina samankaltaisiin ja toistaa samoja virheitä, niin on turhaa odottaa toisenlaista lopputulosta.

Ja ei naiset eivät ajattele, että "Parisuhteessa miehen pitäisi olla taloudellinen turva, älykäs keskustelija ja vakaa kivijalka." Eikä naisten odotusarvo ole, että pidetään hyvänä, kehutaan ja paijaillaan." Joidenkin naisten joo, joidenkin ei. Jos törmää aina samanlaisiin naisiin (tai miehiin) niin se yhteinen tekijä on itse, ei naiset tai miehet.

Itse muuten olen törmännyt vain miehiin, joiden hartioita ja selkää pitäisi jatkuvasti hieroa. Omiani hartioitani taas ei ole ikinä hierottu kenenkään muun miehen, kuin isäni toimesta. Esittämästäni pyynnöstä on kaikkien muiden kanssa seurannut vain vittuuntunut "mene hierojalle". Toki se ärsyttää, mutta itsepä olen nuo valinnut. Kaippa toisenlaisiakin jostain löytyy, mutta niistäkin löytyy varmasti sitten jotain muita ikäviä piirteitä (kuten meistä kaikista).

"Miehen pitäisi saada olla mies. Pitää huolta.
      Ja naisen nainen, hellä ja huolehtiva."

No mikä noissa nyt sitten on edes erona? Miehen pitäisi olla huolehtiva ja naisen myös, eli missä se ero muka on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      289
      5445
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5026
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4136
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3830
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3458
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      88
      3116
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      69
      2972
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      40
      2144
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      44
      2081
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2078
    Aihe