Mieskin kaipaa

Anonyymi-ap

Näissä keskusteluissa mies on useimmiten syypää kaikkeen.
Mun "nykyajan" pitkä kokemus on seuraava
Parisuhteessa miehen pitäisi olla taloudellinen turva, älykäs keskustelija ja vakaa kivijalka.
Naisten odotusarvo tuntuu olevan, että pidetään hyvänä, kehutaan ja paijaillaan.

Kaikki mainitut oikein hyviä ja hienoja asioita.
Vaan moniko miettii sitä, että mieskin on ihminen joka kaipaa muutakin kuin seksiä.
Kaipaa vastakaikua keskusteluissa, kaipaa myös hartiahierontaa, kehuja ja lämpöä.

Ei ainaista arvostelua siitä mitä ei osaa, mihin ei kykene, mikä ei riitä.

Tässä maailmassa on jotain pahasti vialla , miehen pitäisi saada olla mies. Pitää huolta.
Ja naisen nainen, hellä ja huolehtiva.

Jos vaatii mieheltä kaiken olisi kai tasapuolista että antaa saman myös itse.
Ei ole ainoastaan vaatimassa mitä kokee itselleen kuuluvan, antamatta mitään.

Ei jaksa ymmärtää

5

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tasa-arvoisuus? Eikö toimi? Tasapuolisuus?

• Anonyymi00002

Oletusarvon mukaan miessukukunta on syypää mihin tahansa -luonnon riistämiseen , CO2 , autoiluun, militarismiin, epätasa-arvottamiseen , pettämisiin.

• Anonyymi00003

Minä olin se joka parisuhteessa ollessani halasin miestäni ja menin hänen viereensä istumaan, kun katsoimme ohjelmia ja samalla silittelin häntä. Tein aloitteita moniin asioihin, mutta häneltä en saanut mitään vastaavaa koskaan. Hänen isänsä oli sitä mieltä, ettei pojasta kasva miestä, jos poikaa pidetään sylissä ja hellitään. Molemmilla erityispiirteisyyttä ja kyvyttömyyttä ymmärtää tunteita ja niiden merkitystä parisuhteessa. Täysin keskustelukyvytön parisuhteeseen liittyvistä asioista!

• Anonyymi00004

Mä olen ollut miehenä kaltaisesi useassa suhteessa.
        Enkä ole mikään "pullapoika" , vaan raavas tatuoitu mies
        t aloittaja

• Anonyymi00005

Kaikissa näissä tilanteissa, syyttelipä sitten miehiä tai naisia, kannattaa katsoa peiliin ja tarkastella omia valintojansa. Jos tykästyy aina samankaltaisiin ja toistaa samoja virheitä, niin on turhaa odottaa toisenlaista lopputulosta.

Ja ei naiset eivät ajattele, että "Parisuhteessa miehen pitäisi olla taloudellinen turva, älykäs keskustelija ja vakaa kivijalka." Eikä naisten odotusarvo ole, että pidetään hyvänä, kehutaan ja paijaillaan." Joidenkin naisten joo, joidenkin ei. Jos törmää aina samanlaisiin naisiin (tai miehiin) niin se yhteinen tekijä on itse, ei naiset tai miehet.

Itse muuten olen törmännyt vain miehiin, joiden hartioita ja selkää pitäisi jatkuvasti hieroa. Omiani hartioitani taas ei ole ikinä hierottu kenenkään muun miehen, kuin isäni toimesta. Esittämästäni pyynnöstä on kaikkien muiden kanssa seurannut vain vittuuntunut "mene hierojalle". Toki se ärsyttää, mutta itsepä olen nuo valinnut. Kaippa toisenlaisiakin jostain löytyy, mutta niistäkin löytyy varmasti sitten jotain muita ikäviä piirteitä (kuten meistä kaikista).

"Miehen pitäisi saada olla mies. Pitää huolta.
      Ja naisen nainen, hellä ja huolehtiva."

No mikä noissa nyt sitten on edes erona? Miehen pitäisi olla huolehtiva ja naisen myös, eli missä se ero muka on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      96
      2385
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      22
      1844
    3. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      127
      1623
    4. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      88
      1346
    5. Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta

Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden
      Maailman menoa
      17
      1311
    6. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      127
      1189
    7. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      136
      946
    8. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      48
      928
    9. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      856
    10. Yhä pyörit mielessä,

ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa
      Ikävä
      29
      847
    Aihe