Miestehtävä

Anonyymi-ap

Luomistani miesfiguureista juoksettuu puron väsyneessä solinassa lätäköitä, joissa kurnuttaa sammakoita. Vesi ei liiku, vaan muuttuu vihreäksi limavelliksi. Tämä tällainen on kummallinen ilmiö. En tiedä syytä.

Ehdotan tätä seuraavaa ensin palstan uljaille moniosaajille, ja sitten vasta itselleni.

Osaavatko palstatilan miesuskovaiset sommitella omaan ruutuunsa naisen tavan ajatella.

Onnistuneet tulokset saattaisivat (klassisessa mielessä) räjäyttää tajunnan.

Edes pieni hahmotelma, sommitelma tai peräti luonnos ladyin mielenliikkeiden muodosta saattaisi piristää.

Tiedän: tehtävä on ylen kinkkinen.

(hihitystä)

17

214

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jumi

Käytän sanaa kinkkinen aivan liikaa.

Saatan olla varhaisdementian pauloissa.

(naurua)

• Anonyymi00002

En ole koskaan ainakaan huomannut muita täällä. Miten helppoa tuo muutos on. Itselleni se, tai ne molemmat antaa tekoälymäisen olomuodon tunteen joka muuttuu.

Oikeastaan mielenkiintoisempaa olisi ymmärtää miehen tapa ajatella, kokea ja havannoida, mutta kokemuksesta tuntuu puuttuvan harmittavan usein mitään kokemuksellisuutta.

Pinnan jähmeys on jopa siinä määrin ärsyttävää, että tekisi mieli joskus ravistella miestä kuin lasten helistintä ymmärtääkseen onko siellä mitään ääntä.

• Anonyymi00003

Hyvä pointti

Ja hiton hieno idis toi helistin. Niin kuin ravistelee helistintä katsoakseen korvilla onko siellä sisällä mitään.

Oikein hyvät naurut sain. Ehkä päiväni pelastuu.

(hihitystä)

• Anonyymi00004

oikeasti niin tuollainrn voisi olla tytöille haudks jos kun iyse kun yrittää auttaa tyttöjä niin yoisinpäinkin

• Anonyymi00005

Oon mies ja aattelin hankkia tutin mitä mussuttaa. Mitä sitten 🤷‍♂️? Sehän on mitä ultimaattisin stressin-, ja vatutuksenlievityskeino.

Manbabyn tuttiritarius on vain yhteiskunnallisesti demonisoitu tabu mistä ei pidä kuitenkaan välittää. Menkää vaikka duuniin tutti suussa, ihan sama mitä kukaan muu ajattelee siitä.

• Anonyymi00010

Komisario Tutti

Eiks toi oo jo käytetty idis, toi tutti. Ainakin tossa Böölessä on animaatiohahmona joku tuttiheppu toilemassa.

Siis pollari.

(reps)

• Anonyymi00014

Sitähän vois uittaa jossain nikotiinissä tai laittaa pervitiiniä sisälle.

• Anonyymi00007

En tiedä yhtään mitään miesoletettujen rupisammakkojen kutumenoista vaan tämän minä tiedän keväsistä iloista:

Puli-puli lumi suli
      Puli-puli kevät tuli

Hippiversio samasta teemasta taas menisi jutenkimoisen tapaan lähestyen tätä: https://www.youtube.com/watch?v=ezO1T_uKzQk

• Anonyymi00011

Mieskehollinen mieskehossaan miehistyy ilman kenenkään epäilyksiä. Miehinen mies mieskarvoissaan on mieskehossansa hyvin viihtyvä mies.

• Anonyymi00012

Yritetään.

Mistähän se Pirkko nyt minulle suuttui, mitä senkin päässä liikkuu? Jaa, se on kohta jo maaliskuu, sisäkukkien mullanvaihtoaika, eikä tuo ukonretkale ole vieläkään tuonut niitä vaihtomultia vaikka kolme päivää sitten jo vihjasin. Mitähän se Pirkko taas?

Onpas tuo peikonkämmen nuutuneen näköinen, eikä sovi yhtään yhteen tuon sohvan kanssa. Kyllä ensi tilassa sanon ukolle, että sohva eri seinustalle. Hemmetti, tuokin kämmen mennyt, kun ei se yksi saanut niitä multia tuotua. Kyllä soitan vielä sille Pirkolle ja sanon suorat sanat.

Pihakin taas auraamatta sateen jälkeen, mitähän naapurin perttikin meistä nyt ajattelee. Kello jo 7.15. Pertillä on piha aina niin tiptop. Siinä on mies paikallaan. Ja mulla tuollainen vätys. Pertti on jo hiekoittanutkin ennen kuin tuo yksi edes herää! Argh!

Se on kyllä ukon vuoro lenkittää koira ja keittää aamupuurot, mulla on La Promesa kesken. Haistakoot se Pirkko pitkät. En varmasti soita sille! Soittakoot ite jos asiaa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00013

Täytyy vain kuvitella itsensä jauhopussiin. Joko karjakon dilemma on ratkaistu?

• Anonyymi00015

Kyllähän tuo nyt oikeaa kunnon Feministimiestä kaipaa, isolla F:llä.

🦄

• Anonyymi00016

Katsoin tarkemmin. Tässä haettiin naisen mielenliikkeitä, ei miehen.

Minulle jäi epäselväksi, mitä miesuskovainen tarkoittaa.

🦄

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Katsoin tarkemmin. Tässä haettiin naisen mielenliikkeitä, ei miehen.

Minulle jäi epäselväksi, mitä miesuskovainen tarkoittaa.

🦄

Veikkaan että funeaun kielenkäytössä se tarkoittaa tyyppiä joka uskoo olevansa mies. Itse maestro voi sitten korjata, jos meni perselleen.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Veikkaan että funeaun kielenkäytössä se tarkoittaa tyyppiä joka uskoo olevansa mies. Itse maestro voi sitten korjata, jos meni perselleen.

-keinovaginamies-

Kyllä. Sen vuoksi ajattelinkin, että kyllä minut lasketaan tässä nyt auktoriteetiksi, vaikka minulla naisen keho onkin. Erohan on siinä, että minä uskon olevani nainen mutta kaikki muut eivät usko.

Funeau on ollut minulle epäresponsiivinen viime aikoina. En spekuloi syytä, mutta suuren sosiaalisen taitavuuteni vuoksi olen päättänyt olla etenemättä, ellei hän selkeästi osoita minulle viestiä, jossa hän putkiaivoilleni soveltuvalla tavalla osoittaa, että kirjallinen kontribuutioni on toivottavaa.

🦄

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kyllä. Sen vuoksi ajattelinkin, että kyllä minut lasketaan tässä nyt auktoriteetiksi, vaikka minulla naisen keho onkin. Erohan on siinä, että minä uskon olevani nainen mutta kaikki muut eivät usko.

Funeau on ollut minulle epäresponsiivinen viime aikoina. En spekuloi syytä, mutta suuren sosiaalisen taitavuuteni vuoksi olen päättänyt olla etenemättä, ellei hän selkeästi osoita minulle viestiä, jossa hän putkiaivoilleni soveltuvalla tavalla osoittaa, että kirjallinen kontribuutioni on toivottavaa.

🦄

Ääh,
        Mies tekee mitä tykkää.
        Osallistuu juuri niihin mihin haluaa ja sillä tavalla kuin haluaa.
        Sinun pallien kasvatus on selvästi vielä vajavaista.

Sinnikkäästi tökit vaan. Kyllä se sieltä vielä murahtaa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ääh,
        Mies tekee mitä tykkää.
        Osallistuu juuri niihin mihin haluaa ja sillä tavalla kuin haluaa.
        Sinun pallien kasvatus on selvästi vielä vajavaista.

Sinnikkäästi tökit vaan. Kyllä se sieltä vielä murahtaa.

-keinovaginamies-

En ole mikään sovinistimoukkapossu!

🦄

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      223
      5070
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      119
      4131
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      3653
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3599
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3450
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      39
      3093
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2586
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2356
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      47
      2171
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      24
      1987
    Aihe