Eroaminen tekstiviestillä

Anonyymi-ap

Olen aivan loppu kun olen lukenut miehen viestejä erotilanteessa

Hänen halunsa erota tuli yllättäen ja kiltistä miehestä kuoriutui oikea ilkimys. Kysyisinkin miksi.

En ole tehnyt hänelle mitään pahaa ja minulla on ollut avoimet ovet hänen luo ja hänellä minun luo.

Yllättäen hän laittoi viestiä ettei ikinä enää halua nähdä minu. Hyvästi!! !!

Vain muutamaa päivää ennen olimme viettäneet yhdessä mukavan illan

Hän ei vastannut viesteihin ja kävin hänen luonaan mutta hän ei päästänyt minua sisään ja uhkasi soittaa poliisit!!!

Olin aivan ihmeissäni ja yritin vielä kysellä voitaisiinko nähdä ja keskustella mutta hän kieltäytyi ja uhkasi tehdä minusta lähestymiskiellon jos en lopeta soittelua

Kuitenkin laiheliinista minulle itse viestejä missä haukkui ulkonäköäni, tyhmyyttäni ja miten ei ikinä halua olla missään tekemisissä kanssani eikä pitää minkäänlaisia hyviä välejä

Kysyin olenko tehnyt jotain mistä hän on suuttunut. En. Ei vaan ole ihastunut minuun. Voihan tuon asian ilmaista hyvien tapojen mukaisesti. Olen kuulemma sössinyt kaiken.

Hän lähetti myös viestin että hänellä on jo toinen ja lähetti hänen kuvansa. Kuva oli jenkkiläisen fitness mallin kuva , . Miksi.

Mitä ihmettä , onko tällainen käytös yleistä miehillä

5

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Näissä tapauksissa vain toinen tietää syyn käytökseensä. Kerran vierestä seuranneena, mies oli syystä tai toisesta kyllästynyt naiseen ja haukkumalla naista, pääsi hänestä eroon.

Koska en tunne sinua, enkä miestä, voi myös olla. Syystä tai toisesta miestä ahdistaa tapasi.

Mitä teet? Älä ota häneen yhteyttä.

• Anonyymi00002
      UUSI

Nyt selkärankaa nainen. Ihan tavallista käytöstä mieheltä ja hyvin yleistä.
      Älä kerjää almuja, unohda ja eti uusi kumppani. Estä numero ettei äijä pääse sinua syyttämään, yrittää saada itselleen vaan paremman mielen.
      Nykyisin suhteet viihdettä ja kun alkuhuuma ohi etitään uusi suhde tai ei vaan enää jaksa.

• Anonyymi00003
      UUSI

Luultavasti hän on itse pettänyt ja toiminut sua kohtaan törkeästi jonka vuoksi ei kestä itseään ja tekojaan joten kääntää kaikki sun syyksi ja sua vastaan ettei tarvi kohdata itseään ja saa sinuun välit poikki.
      Osoittaa lähinnä hänen oman kykenemättömyyden toimia tilanteessa asiallisesti ja vastuuntuntoisesti. Sinuna laittaisin estot päälle kaikissa kanavissa ihan siksi, että jos hän tyrii uuden suhteen niin hän oppii, ettei tuollaisen toiminnan jälkeen ole paluuta. Ansaitset varmasti parempaa. Törkeästi teki ja syyt löytyvät hyvin varmasti ennemminkin hänestä itsestään kuin sinusta.

• Anonyymi00004
        UUSI

Samoin ajattelen miehenä. Loukkaava käytös toista kohtaan, mikä tuntuu poikkeukselliselta, eikä normi käytökseltä hänelle kuvastaa siltä, että haluaa irtautua aiemmasta syyttä? Tai syyt ovat enemmän hänestä itsestä johtuvia.

Itseä ihmetyttää aina, miksi eroaminen vaatii toisen loukkaamista/ haukkumista? Miksei voi erota sovussa ja hyvässä yhteis ymmärryksessä? Minusta kertoo enemmän toisen luonteesta, miksi toimii niin kuin toimii. Ei ole sinut itsensä kanssa?

Itse, en sopisi koskaan tällaisen kanssa asioita jatkosta. Törkeä käytös toiselta, ei ansaitse ymmärrystä. Itse miehenä olisin ehdoton tällaisen kanssa. Jos kykenee toimimaan näin nyt niin ei se ole poissuljettu myöhemminkään. Arvostuksen puutetta toista kohtaan.

• Anonyymi00005
      UUSI

Hulluhan tuo ukko on. Kannattaa pysytellä kaukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2900
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      360
      2570
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      45
      2328
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2302
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1888
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1412
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1409
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1323
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1260
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      12
      1254
    Aihe