moi! täällä therianit, alterhumanit, otherpawit yms voisi tutustua ja löytää kavereita. itse kouvolasta päin! toivottavasti löydätte tämän
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Harmi että asutaan niin kaukana asun Vaasassa ihan toisella puolella suomea 🐾😔
- Anonyymi00002
Keiju-Heluna tahtoo uuteen Turkkiin. Oisko Elinkauppakanisteria renkaita uusimaan?
-sivusta - Anonyymi00003
En oo varma oonko therian, mutta rakastan tehä quadsei ja maskei :33, asun siis kuopios
- Anonyymi00009
Heii, asun myös kuopiossa !!, en ikinä löydä täältä ketään :3
- Anonyymi00004
🌿 Tervetuloa ryhmään discord nimisessä sovelluksessa
Tämä on rauhallinen ja rento yhteisö therianeille ja muille alterhuman-tyypeille.
Täällä voit:
• jutella vapaasti ja tutustua uusiin ihmisiin
• jakaa therian-kokemuksia ilman selittelyä
• postata taidetta, kuvia ja projekteja
• löytää seuraa peleihin tai puheluihin
Jos etsit pientä mutta mukavaa porukkaa, olet oikeassa paikassa.
Tervetuloa mukaan 🐾
Tästä linkistä serverille:
https://discord.gg/afeZyajwb - Anonyymi00005
sorge en oikee voi ku asun Lempääläs mut voidaan olla vaik nettikavereit!
:3- Anonyymi00007
Oon lempääläs rn :3 oon therian
- Anonyymi00006
Onks ketää therianeit tampereelta tai jostai läheltä 🍀
- Anonyymi00008
Hei mäki oon Kouvolasta ja etsin kavereita! Oon 14, täytän 15, ja rakastan tehdä quadsja ja jne. Teen ja myyn maskei! Pitäiskö sopii joku mukava tapaaminen jollekin päivälle? Voisin ottaa mun siskon mukaan, sekin on therian! Mut joo, etsin siis seuraa! Vaikka hamstapuistossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421660- 1541134
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70980Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi345977- 68753
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56743- 69701
- 38654
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7621Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33591