Ihmisen ainoa toivo. 🎚️🩸
JEESUKSEN VERI
8
99
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
”Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.”
1 Kor 2:2 - Anonyymi00002UUSI
Ihminen on kyllä merkillisen itsekäs paska. Tänne tulee veijari sanomaan miten kannattaisi elää sovussa, mutta kukaan ei halua luopua omista huonoista tavoistaan, niin nakuttelevat tyypin ristille. Sitten se käännetään omassa päässä niin, että jeeshus uhrautui meidän vuoksi vapaaehtoisesti.
Ja kun on taas vaikeat ajat, niin ihmiset odottaa että jeeshus tulee taas ja sitten tapetaan se taas, niin me pelastutaan. Voi vittu tätä apinalaumaa. Joo, tällä kertaa ketään ei nakutella vittu yhtään mihinkään. Ihan itse voi alkaa elää silleen ihmisiksi, eikä odota että joku tulee ja "pyyhkii synnit pois". - Anonyymi00003UUSI
Ei se jatkuva veren hokokeminen tuo enää mitään lisäarvoa Jeesuksen uhrille, kuolemalle ja ylösnousemukselle.
Jatkuva veren hokeminen voi tarkoittaa, että ihminen on joutunut verihurmokseen.
Profeetat huusivat vielä kovemmalla äänellä ja viiltelivät tapansa mukaan itseään miekoilla ja keihäillä, niin että olivat aivan veressä.
Puolenpäivän jälkeen he tulivat hurmoksiin ja olivat siinä tilassa ruokauhrin aikaan saakka. Mutta ei kuulunut ääntä, ei tullut vastausta, mitään ei tapahtunut. - Anonyymi00004UUSI
Kun ihminen joutuu vakavaan onnetomuuteen ja menetää paljon verta niin hänelle silloin laitetaan juuri Jeesuksen verta jotta pelastuu kuolemalta?
- Anonyymi00005UUSI
Vai vielä vampyyriksi tässä pitäis ruveta perkele.
- Anonyymi00006UUSI
Ei voi muuta sanoa kuin, että sairasta touhua tuo verellä hekumointi. Pääsiäisen lähestyessä se saanee taas saatanalliset mittsuhteet, jos vanhoihi merkkeihin on luottamista.
- Anonyymi00007UUSI
Ei Jeesus siitä itsekään tykkää, että hänet kuvataan jatkuvasti puolialastomana, kärsivänä ja verille hakattuna.
He kun jälleen itsellensa hänet ristiinanaulitsevat ja häntä julki häpäisevät. - Anonyymi00008UUSI
Maailma olisi parempi paikka jos hihhulit pitäisivät turpansa kiinni koska eivät mitään mistään ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203010Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622702Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562476Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312427Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581978Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181509Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121502- 731434
- 491419
- 571379