Ihmisen ainoa toivo. 🎚️🩸
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
”Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.”
1 Kor 2:2- Anonyymi00012
Jeesuksen armo❣️
- Anonyymi00002
Ihminen on kyllä merkillisen itsekäs paska. Tänne tulee veijari sanomaan miten kannattaisi elää sovussa, mutta kukaan ei halua luopua omista huonoista tavoistaan, niin nakuttelevat tyypin ristille. Sitten se käännetään omassa päässä niin, että jeeshus uhrautui meidän vuoksi vapaaehtoisesti.
Ja kun on taas vaikeat ajat, niin ihmiset odottaa että jeeshus tulee taas ja sitten tapetaan se taas, niin me pelastutaan. Voi vittu tätä apinalaumaa. Joo, tällä kertaa ketään ei nakutella vittu yhtään mihinkään. Ihan itse voi alkaa elää silleen ihmisiksi, eikä odota että joku tulee ja "pyyhkii synnit pois". - Anonyymi00003
Ei se jatkuva veren hokokeminen tuo enää mitään lisäarvoa Jeesuksen uhrille, kuolemalle ja ylösnousemukselle.
Jatkuva veren hokeminen voi tarkoittaa, että ihminen on joutunut verihurmokseen.
Profeetat huusivat vielä kovemmalla äänellä ja viiltelivät tapansa mukaan itseään miekoilla ja keihäillä, niin että olivat aivan veressä.
Puolenpäivän jälkeen he tulivat hurmoksiin ja olivat siinä tilassa ruokauhrin aikaan saakka. Mutta ei kuulunut ääntä, ei tullut vastausta, mitään ei tapahtunut. - Anonyymi00004
Kun ihminen joutuu vakavaan onnetomuuteen ja menetää paljon verta niin hänelle silloin laitetaan juuri Jeesuksen verta jotta pelastuu kuolemalta?
- Anonyymi00009
Älä valehtele, kyllä se on jonkun tavallisen ihmisen verta. Jeesuksesi ei osallistu siihen operaatioon millään lailla.🩸🩸🩸
- Anonyymi00005
Vai vielä vampyyriksi tässä pitäis ruveta perkele.
- Anonyymi00006
Ei voi muuta sanoa kuin, että sairasta touhua tuo verellä hekumointi. Pääsiäisen lähestyessä se saanee taas saatanalliset mittsuhteet, jos vanhoihi merkkeihin on luottamista.
- Anonyymi00007
Ei Jeesus siitä itsekään tykkää, että hänet kuvataan jatkuvasti puolialastomana, kärsivänä ja verille hakattuna.
He kun jälleen itsellensa hänet ristiinanaulitsevat ja häntä julki häpäisevät. - Anonyymi00008
Maailma olisi parempi paikka jos hihhulit pitäisivät turpansa kiinni koska eivät mitään mistään ymmärrä.
- Anonyymi00011
Voi sinua. Uskovat kertovat Jeesuksesta, jotta ihmiset voisivat pelastua. Miksi sinulle ei Jeesus kelpaa?
- Anonyymi00010
Aamen!
- Anonyymi00013
” Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme.”
Jesaja 53:6
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459