Olen tässä lueskellut oikeistolaisten ja miesasiamiesten juttuja ja katsellut youtube -videoita siitä, että millainen mies kiinnostaa naisia. Mun kokemuksen mukaan he ovat kaikki väärässä... Samoin kaikki incelit ovat täysin väärässä...
Totuus on se, että naiset eivät arvosta miehessä itsetietoisuutta, päämäärätietoisuutta, henkistä vakautta, työntekoa, urheilullisuutta, komeaa ulkonäköä, pituutta, älykkyyttä, eivätkä varallisuutta. Vaikka miehellä olisi nämä kaikki ominaisuudet, hän ei välttämättä pääse tutustumaan naisiin lainkaan...
Nykyaikana, kun parisuhdemarkkinat ovat globaalit ja ne globaalit markkinat ovat kaiken aikaa läsnä jokaisen olohuoneessa, vessassa ja makuuhuoneessa, ainoa erityinen kyvykkyys, mistä mies hyötyy, on saalistajamainen ajattelutapa ja halu uhrata toisia ihmisiä, tullakseen jumalaksi. Tällainen henkilö on käyttänyt tuhansia öitä siihen, että hän osaa lukea naisia ja tietää, mitä kukakin nainen kulloisellakin hetkellä haluaa kuulla ja on valmis sanomaan nämä asiat, vaikka ne eivät olisi totta. Hän osaa huijata naista ja saa lopulta naisen ostamaan hänelle uuden Porschen jonkin nyyhkytarinan varjolla, jonka jälkeen hän vaihtaa naista...
Nykyajan parisuhdemarkkinoiden voittajat ovat niitä, joilta puuttuu omatunto. Todellista sitoutumista ei enää ole olemassa...
Elämästä on tullut kaikkien sota kaikkia vastaan ja tässä sodassa pitää olla voittaja, jotta voi menestyä. Jos ei tätä halua, kannattaa valita amishien tie.
dzu
Oikeisto ja miesasiamiehet ovat täysin kuutamolla naisten suhteen
4
141
Vastaukset
- Anonyymi00001
Molemmissa tapauksissa nainen on paha, joten hyväksyn näkökulmasi. Jos ei tahdo olla Epsteinin kaltainen pahis, pitää hyväksyä yksinäisyys Buddhan tyyneydellä. Nainen on paholaisen hunaja-ansa, ja Aatami olisi vieläkin paratiisissa, jos olisi tämän tajunnut.
- Anonyymi00002
Ainakaan minun vessassa ei ole parisuhdemarkkinoita.
- Sheena - Anonyymi00003
Esim. Tinderissä naisten tykkäykset kasaantuvat pienelle miesjoukolle eli siis samoille miesmalleille.
Tämä vähän harmittaa kun tinderissä varmasti on paljon naisia jotka vain odottavat että pääsisivät ostamaan miehelle uuden Porschen. Ja minun Porcheni on jo ihan vanha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2711673IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk461543Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1511251Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1371035
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.74991Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73943Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää450924Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47881Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta152867