Kaunis

Anonyymi-ap

heti aamulla mietin jo tulevaa päivällistä ja valitsin itselleni tavallista tukevamman aamiaisen, millä menisin illan ravintolaan asti. En söisi välillä mitään. Halusin olla nälkäinen istahtaessani pöytään.

Oli epämukava se ajatus, että joko tyrkkisin haarukalla annosta ja nojaisin ruokahaluttomana poskeen kämmenellä, tai että hotkisin annoksen alas kuin koira ja nuolisin vielä lautasen. Tämä tällainen ei tullut kysymykseen.

Päivä sujui mukavasti, enkä tullut kurkistelleeksi jääkaappiin.

Illan tullen olin ajoissa perillä. Meillä oli pöytävaraus.

Tarjoilija opasti minut pöytäämme ja valitsin tuolin, josta maisemat eivät avautuneet niin hyvin kuin vapaaksi jääneestä. En koskenut mihinkään pöydällä, vaan soitin ja kerroin, että olin perillä ja että paikalla oli jo mukavasti asiakkaita. Hän oli tulossa.

Kauneus saapui ravintolaan vartin kuluttua. Hän lipui pöytäin lomitse omalle paikalleen ja tervehdimme toisiamme sydämellisesti. Kauneus istahti alas ja kävi läpi kaikki paikalla olijat. Tarjoilija tuli paikalle hänen jäljessänsä.

Tilasimme pitkän neuvottelun jälkeen aperitiivit.

Kauneuden ruokaliina tipahti lattialle. Tarjoilija nosti sen ylös ja sanoi tuovansa uuden.

Heti tarjoilijan käännyttyä toimittamaan asiaa, pöydältä putosi veitsi lattialle. Tarjoilija poimi senkin ylös ja kertoi tuovansa pöytään puhtaan.

Tätä jatkui niin kauan kunnes ajattelin tarjoilijaparan menettävän hermonsa. Onneksi hän oli ammattilainen ja ymmärsi jotain kauneuden päälle.

(hihitystä)

9

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mjoo

Mulla oli kyllä tarkoituksena kirjoittaa käynnistäni Valkoisessa talossa, mutta tämä nyt meni jotenkin näin.

En tiedä syytä.

(naurua)

• Anonyymi00009

Ai, olisin kuvitellut että floridaan mieluummin, Pam Bondin asuinsijoille :)

• Anonyymi00002

Kuninkaat pistetään poskeen käsin.

• Anonyymi00003

Indeed I do agreed.

Joo. Ei kahta sanaa poikittain suhteessa kommenttiisi.

Tai ehkä sittenkin ruksi päälle ja paperiroskiin.

(naurua)

• Anonyymi00004

Kuningas

Kaikissa saduissa kuninkaan hovissa on narri. Narrilla on jonkinlainen erityisasema suhteessa muihin hännystelijöihin ja intrigisteihin.

Kissanomistajana ymmärrän tämän erittäin hyvin, mutta sitä että Valkoisessa talossa kuningas on itse narri - ja kuningas.

Ei mene tajuntaan.

(hirn)

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kuningas

Kaikissa saduissa kuninkaan hovissa on narri. Narrilla on jonkinlainen erityisasema suhteessa muihin hännystelijöihin ja intrigisteihin.

Kissanomistajana ymmärrän tämän erittäin hyvin, mutta sitä että Valkoisessa talossa kuningas on itse narri - ja kuningas.

Ei mene tajuntaan.

(hirn)

Demokratia

Demokratian ongelma on inhimillinen. Kun kymmenen republikaania äänestää kuivassa kaivossa olevansa maan päällä virkistävän lähteen äärellä, niin he ovat oikeassa.

(hihitystä)

• Anonyymi00006

Nyt kyllä palstaäijä vaikuttaa enemmän sessuaaliselta Vantasialta tämä shakkipelisi. Omalla tavallaan harmiton ei varmaan osannut taaskaan ottaa tätä nyanssia huomioon, vaikka tarinallisuuksia riittää muuten ”kiitettävästi” aiheen suhteen peräkammaristaan peräisin pikantilla netflixtodellisuudella höystettynä ku montun eltaantunut höyräri. TT

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Nyt kyllä palstaäijä vaikuttaa enemmän sessuaaliselta Vantasialta tämä shakkipelisi. Omalla tavallaan harmiton ei varmaan osannut taaskaan ottaa tätä nyanssia huomioon, vaikka tarinallisuuksia riittää muuten ”kiitettävästi” aiheen suhteen peräkammaristaan peräisin pikantilla netflixtodellisuudella höystettynä ku montun eltaantunut höyräri. TT

Näin. Tulikohan asia varmasti ny selväksi? Minulla on syytä olettaa. Öllölän möllölä tulkoon ikuisena kakkosena perässä

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Näin. Tulikohan asia varmasti ny selväksi? Minulla on syytä olettaa. Öllölän möllölä tulkoon ikuisena kakkosena perässä

Mjaa

En nyt saa tolkkua tästä lainkaan. Siis mitä tässä tapahtuu?

Minä nostin vain kissan pöydälle ja kamala meteli päällä.

(naurua)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      42
      3047
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      45
      2867
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      50
      2495
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      47
      2297
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      30
      2081
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1840
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1749
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      38
      1600
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      46
      1525
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26