🎚️🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️😁
”Minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi niinkuin pilven ja sinun syntisi niinkuin sumun. Palaja minun tyköni, sillä minä lunastan sinut.”
Jesaja 44:22
JEESUS KRISTUS ARMAHTAA KATUVAN SYNTISEN
13
139
Vastaukset
- Anonyymi00001
”Ja sinuun turvaavat ne, jotka sinun nimesi tuntevat; sillä sinä et hylkää niitä, jotka sinua etsivät, Herra.”
Psalmi 9:11 - Anonyymi00002
Kiitos olkoon Jumalan!
- Anonyymi00003
Jesajan ajat oli ja meni tuhansia vuosia sitten.
Sillloin Jumala oli maan päällä Ilmestysmajassa kohdattavissa.
Nyt antikruskset lupaamassa niitä pelastuksia.- Anonyymi00004
Jumalan Sana pysyy vakaana. Se on alati voimassa, vaikka epäuskoiset muuta horisevat ja pahat pilkkaavat. Hän vie omansa voittoon!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jumalan Sana pysyy vakaana. Se on alati voimassa, vaikka epäuskoiset muuta horisevat ja pahat pilkkaavat. Hän vie omansa voittoon!
Asiat liittyy aina kontekstiin. Kuka puhuu, kenlle puhuu ja missä tarkoituksessa.
Onko kyse erikistilanteesta, vai yleisemmästä periaatteesta.
Ei ne jakeet ole mitään rusinoita pullasta. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Asiat liittyy aina kontekstiin. Kuka puhuu, kenlle puhuu ja missä tarkoituksessa.
Ei ne jakeet ole mitään rusinoita pullasta.Raamattu ei ole mikään loitsukirja.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei ne jakeet ole mitään rusinoita pullasta.Lopeta siis rusinoiden jakelu, jos se on niin väärin mielestäsi.
Oletko koskaan huomannut, että evankeliumeissa Jeesus itse jakoi kuulijoille yksittäisiä Raamatun kohtia, joita nykyisin jakeiksi kutsumme? Lue joskus Raamattua, niin ehkä huomaat. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Lopeta siis rusinoiden jakelu, jos se on niin väärin mielestäsi.
Oletko koskaan huomannut, että evankeliumeissa Jeesus itse jakoi kuulijoille yksittäisiä Raamatun kohtia, joita nykyisin jakeiksi kutsumme? Lue joskus Raamattua, niin ehkä huomaat.Ei alkuperäisissä kiroituksissa ollut edes kappalejakoa, saatikka eillisiä jakeita.
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä!
- Anonyymi00007
VT on tietenkin vähän vanhentunut opus kun Jeesus on itse pyyhkinyt pois sen säädöksen mitä siinä on ja kärsinyt sen rangaistuksen puolestamme. Tietenkin vain jos uskomme siihen. Ei jos vänkäämme jotain muuta tai olemme armottomia muita kohtaan, niin ei meitä tietenkään silloin armahdeta, vaan tuomitaan sillä tuomiolla millä itsekin tuomitsemme.
Eikä Jumala antanut meille vain sanaa, että tässä teille kuollut kirjain, kinastelkaa siitä siihen asti kunnes tulee loppu, vaan Jumala uudessa liitossa Jeesuksen Kristuksen kautta lahjoittaa meille Pyhän Hengn jotta mielemme valaistuu ja emme ole jokaisen vänkääjän ja väittäjän armoilla siitä miten kulkoinkin mikäkin käännösvirhe tulkitaan.- Anonyymi00010
Lopeta vääristely.
Room. 3:31
Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Lopeta vääristely.
Room. 3:31
Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo.Ymmärrätkö mitä tuo korvasyyhykohta tarkoittaa?
Mitä me vahvistamme? Miten vahvistamme lain. Toistamalla Raamatusta kohtia missä mainitaan laki. UT:ssä ei edes ole yhtään käskyä, ei ole annettu yhden yhtään lakia mitä pitäisi noudattaa ja miten sitä pitäisi noudattaa. On vain ne välttämättömät ohjeet. Siis vain ohjeet.
Harhaoppinen vain ymmärtää heti kun puhutaan uskon vanhurskaudesta, että sitten voi tehdä mitä tahansa jos lakia ei ole. Voi kannattaa kansanmurhaa, voi pitää sotarikoksia kansaritekoina, voi homostella, herjata homoja sekä olla kaikinpuolin ilkeä ja ikävä ihminen kun lakia ei ole. Lak on, lain mukaan tuomitaan vielä ihmiskunta, mutta sitä ei lueta niille, joilla on uskon kautta saatu vanhurskaus. Muutoin ei kukaan pelastuisi, koska ei laki ketään pelasta. Pelkästään tuomitsee helvettiin.
- Anonyymi00012
Ei ketään suoraan taivaaseen temmata. Älä usko sellaisiin valheoppeihin.
Kaikki joutuu tuomittavaksi lakien ja tekojen perusteella. Ei ole yhtään poikkeusta.
1. Piet. 1:17
Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika. [Fil. 2:12]
Ilm. 2:23
Hänen lapsensa minä surmaan rutolla. Kaikki seurakunnat tulevat tietämään, kuka minä olen: minä tutkin sydämet ja ajatukset ja annan jokaiselle teistä hänen tekojensa mukaan. [1. Sam. 16:7; Ps. 7:10; Jer. 11:20; Room. 2:6]
Ilm. 20:12
Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. [Dan. 7:10; Luuk. 10:20+ | Matt. 16:27+]
Ilm. 20:13
Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621127Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097- 501090
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731009Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153922Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89857
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182810Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105739Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713