Blondi tarkoittaa sanana tyhmää. Blondi on yleismaailmallinen käsite typeryydelle.
Blondeja viedään.
Blondit avautuvat ja blondit kellistyvät. Helposti.
Jos blondille kertoo, niin nämä ynnää.
- James Bond -
(hihitystä)
Pam
56
419
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mjoo
Tässä hyvä yleismaailmallinen boogie.
Minusta on ollut aina muikeaa niputtaa vaikeasti hallittavia kokonaisuuksia ymmärrettävään ja helposti käsiteltävään muotoon.
Funeau komppaa
(reps)- Anonyymi00002
Niin
Minäkin komppaan, kompuroin ja essesioin.
Mielelläni.
- Oh, James.
(naurua) - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin
Minäkin komppaan, kompuroin ja essesioin.
Mielelläni.
- Oh, James.
(naurua)Mjaa-a
Kuulostat perään antamattomalta.
Ehkä Bollinger ja kaksi lasia?
(hirn) - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mjaa-a
Kuulostat perään antamattomalta.
Ehkä Bollinger ja kaksi lasia?
(hirn)Pam jo föönasi hiuksiaan, kun James vilkaisi kelloaan.
Puhdas
Millainen sana, James tuumaili, kun aika oli jälleen täysi.
Aika.
(hirn)
- Anonyymi00005
Ok kompataan
https://www.youtube.com/watch?v=msw8cZfzuzg&list=RDmsw8cZfzuzg&start_radio=1- Anonyymi00006
Noup
Kun kuuntelee skaaloja, niin näkee sekä Pamin että Jamesin kietoutuvan yhteen kuin käärmeet keskipäivässä.
(hirn)
https://youtu.be/i1XjN9k7aLw?si=jiIKjbhhVwfbyRUL - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Noup
Kun kuuntelee skaaloja, niin näkee sekä Pamin että Jamesin kietoutuvan yhteen kuin käärmeet keskipäivässä.
(hirn)
https://youtu.be/i1XjN9k7aLw?si=jiIKjbhhVwfbyRULHuh
Funis taitaa olla jokin multiuniversaali jutska.
Kuinka näin mennään?
Tai miten tämä on mahdollista?
Yleisön vuoksi?
Miksi?
(hihitystä) - Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Noup
(hirn)
https://youtu.be/i1XjN9k7aLw?si=jiIKjbhhVwfbyRULNo en kyllä näe, eikä tuskin hänkään :)
https://www.youtube.com/watch?v=GxmqAkNQP8c&t=22s
- Anonyymi00007
Kaikki blondit eivät ole vaaleahiuksisia eikä kaikki "miesselittäminen" tule miesten suusta. Myös naiset sekä heihin verrattavat naisoletetut osaavat taitaen miesselittämisen.
Kukaan muu kuin piipputupakkaa polttava siivoska ei ole sen alan ammattilainen joka mitenkä mies kusee kikkelillään. Siivooska ilman kikkeliä tietää aivan tasan tarkkaan miten kikkelillä kustaan. Tämä jos mikä on miesselittämistä naisoletetun tapaan.
Ei me miehiset miehetkään yritetä selitellen päteä kuinka naisten tulisi käyttää terveyssiteitään ! Kyllä me miehet osataan kusta omalla kikkelillämme eikä siihen hommaan tarvita mitään naisten miesselittelyä ! Jämppisti o näin taa ashija ! - Anonyymi00009
Tuo Bond-elokuvien naiskuva on erityinen syy siihen, miksi en koskaan katso Bond-elokuvia.
En kyllä katso muitakaan elokuvia, mutta tällaiselle "feministille" Bondien naiset ovat aivan täysin käsittämättömiä.
Se tuntuu epistemologisesti samalta kuin joku teeskentelisi, ettei painovoima vaikuta maapallolla.
Yritä siinä nyt sitten katsoa. 😄 Minä en yritä.
🦄Kommenttisi on suunnilleen yhtä fiksu, kuin niillä tyypeillä, jotka eivät esimerkiksi lue valkoisten miesten kirjoittamia kirjoja.
Se ei osoita kovin voimakasta pyrkimystä sivistykseen tai ymmärtämiseen.- Anonyymi00011
PalstaTrolli kirjoitti:
Kommenttisi on suunnilleen yhtä fiksu, kuin niillä tyypeillä, jotka eivät esimerkiksi lue valkoisten miesten kirjoittamia kirjoja.
Se ei osoita kovin voimakasta pyrkimystä sivistykseen tai ymmärtämiseen.Olen eri mieltä: en valikoi kirjoja kirjoittajan mukaan vaan sisällön.
Bondissa ilmenevä naiskuva on minulle sietämätöntä katsottavaa huolimatta siitä, kuka sen olisi (käsi)kirjoittanut.
Feministinen suodattimeni rajaa pois kirjallisuutta sisällön, ei kirjoittajan vuoksi.
Lisäksi minulla on analyyttinen suodatin, joka rajaa pois lähes kaiken fiktion.
Pyrkimykseni on nimenomaan ymmärtää, mutta haluan että argumenttien rakenne on teoksessa näkyvillä. Fiktiossa se ei ole.
🦄 - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olen eri mieltä: en valikoi kirjoja kirjoittajan mukaan vaan sisällön.
Bondissa ilmenevä naiskuva on minulle sietämätöntä katsottavaa huolimatta siitä, kuka sen olisi (käsi)kirjoittanut.
Feministinen suodattimeni rajaa pois kirjallisuutta sisällön, ei kirjoittajan vuoksi.
Pyrkimykseni on nimenomaan ymmärtää, mutta haluan että argumenttien rakenne on teoksessa näkyvillä. Fiktiossa se ei ole.
🦄Lisään vielä, että Fuffen sovinismi lähestyy ärsytyskynnystäni noin 45-prosenttisesti. Se ei ole vakavaa ärsytystä, koska sovinismi ei ole läpileikkaava teema Fuffen fiktiossa, vaan se on noin 5-15-prosenttinen sivujuonne. Jos sen määrä olisi Fuffen tuotannossa korkeampi, ärsytyskynnykseni kasvaisi jyrkässä käyrässä. Mutta toistaiseksi Fuffen sovinismi ei ole pääosassa vaan muut teemat ovat.
Bondissa naiset ovat yhtä kuin aivottomia koristeita.
🦄 - Anonyymi00014
PalstaTrolli kirjoitti:
Kommenttisi on suunnilleen yhtä fiksu, kuin niillä tyypeillä, jotka eivät esimerkiksi lue valkoisten miesten kirjoittamia kirjoja.
Se ei osoita kovin voimakasta pyrkimystä sivistykseen tai ymmärtämiseen.Viime vuosina lisännyt naiseskperttien kuuntelua sen sijaan että antaisi miehille valtaa olla kuunneltavana.No miksi? Siksi kun voin.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
🦄Miksi haluat asua luolassa kun tähtitaivaan allakin voi tallustella
-sivusta - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Miksi haluat asua luolassa kun tähtitaivaan allakin voi tallustella
-sivustaMielestäni olen itse tähtitaivaan alla ja sovinistit ovat luolassa.
🦄 Anonyymi00011 kirjoitti:
🦄Meillä on siis selvä ero, minä luen paljon sellaistakin, mikä ei ole minun makuni ja aatteideni mukaista.
Minusta on ajattelua laajentavaa ja kenties sivistävääkin tutustua vaikkapa "feministisen tietämisen"-käsitteeseen, Yhdysvaltain ulkopoliittiseen selontekoon sekä Paolo Coelhon roskakirjoihin.Anonyymi00017 kirjoitti:
Mielestäni olen itse tähtitaivaan alla ja sovinistit ovat luolassa.
🦄Voi olla, että sinä olet tähtitaivaan alla.
Sinulta jää kuitenkin selvästi huomaamatta se kuoppa, mihin ole pudonnut.- Anonyymi00019
PalstaTrolli kirjoitti:
Voi olla, että sinä olet tähtitaivaan alla.
Sinulta jää kuitenkin selvästi huomaamatta se kuoppa, mihin ole pudonnut.Minä olen korokkeella, en kuopassa. Ja olen kivunnut tälle korokkeelle vapaaehtoisesti. ☺️
Etsin ympärilleni ihmisiä, joille naisilla ja miehillä on keskenään yhtä suuri ihmisarvo.
Ei ole mikään saavutus puolustella maailmankuvaa, jossa naiset ovat miehiä alempiarvoisia. Se että sinä koet tasa-arvon ihanteen "kuoppaan putoamisena", kertoo jotain arvomaailmastasi.
Tiedän etteivät kaikki ajattele niin kuin minä, mutta se ei ole minun ongelmani. Minä saan pitää ihanteeni ja olla niistä ylpeä. ☺️
🦄 - Anonyymi00020
PalstaTrolli kirjoitti:
Meillä on siis selvä ero, minä luen paljon sellaistakin, mikä ei ole minun makuni ja aatteideni mukaista.
Minusta on ajattelua laajentavaa ja kenties sivistävääkin tutustua vaikkapa "feministisen tietämisen"-käsitteeseen, Yhdysvaltain ulkopoliittiseen selontekoon sekä Paolo Coelhon roskakirjoihin.Minä en lue enkä kuuntele mitään, mikä aktiivisesti edistää sovinismia.
Ja olen ylpeä siitä.
🦄 Anonyymi00019 kirjoitti:
Minä olen korokkeella, en kuopassa. Ja olen kivunnut tälle korokkeelle vapaaehtoisesti. ☺️
Etsin ympärilleni ihmisiä, joille naisilla ja miehillä on keskenään yhtä suuri ihmisarvo.
Ei ole mikään saavutus puolustella maailmankuvaa, jossa naiset ovat miehiä alempiarvoisia. Se että sinä koet tasa-arvon ihanteen "kuoppaan putoamisena", kertoo jotain arvomaailmastasi.
Tiedän etteivät kaikki ajattele niin kuin minä, mutta se ei ole minun ongelmani. Minä saan pitää ihanteeni ja olla niistä ylpeä. ☺️
🦄Mistä sinä tähän nyt tasa-arvon repäisit?
Sinähän puhuit juuri feminismistä joka suhtautuu tasa-arvoon, kuin kansandemokratia demokratiaan tai talouskyljys kyljykseen.Anonyymi00020 kirjoitti:
Minä en lue enkä kuuntele mitään, mikä aktiivisesti edistää sovinismia.
Ja olen ylpeä siitä.
🦄Juu, ei muuta kuin ämpäri päähän ja hakkaamaan sitä kauhalla (ylpeästi), niin häiritsevät äänet eivät kuulu.
Jepjep.- Anonyymi00022
PalstaTrolli kirjoitti:
Juu, ei muuta kuin ämpäri päähän ja hakkaamaan sitä kauhalla (ylpeästi), niin häiritsevät äänet eivät kuulu.
Jepjep.Se että kannattaa tasa-arvoa on nimenomaan ämpärin poistamista päästä.
Mutta sinä et löydä nyt enää mitään loogisia etkä eettisiä argumentteja. Alat kallistua henkilöhyökkäyksiin ja olkiukkoihin.
Kiitos keskustelusta.
🦄 Anonyymi00022 kirjoitti:
Se että kannattaa tasa-arvoa on nimenomaan ämpärin poistamista päästä.
Mutta sinä et löydä nyt enää mitään loogisia etkä eettisiä argumentteja. Alat kallistua henkilöhyökkäyksiin ja olkiukkoihin.
Kiitos keskustelusta.
🦄Ja niin kirmasi uniikki unikorni kohti taivaanrantaa, koska ämpäriin oli alkanut kuulua häiritsevää melua!
- Anonyymi00023
PalstaTrolli kirjoitti:
Ja niin kirmasi uniikki unikorni kohti taivaanrantaa, koska ämpäriin oli alkanut kuulua häiritsevää melua!
Jos viittaat melulla sukupuolten väliseen epätasa-arvoon, niin johan sitä tässä on kuultu. Vuosisatoja.
On aika toisenlaisille äänille: lempeille mutta voimakkaille. ✨
Tuntuu hyvältä olla tällä palstalla ja sanoa tuo. ☺️
🦄 Anonyymi00023 kirjoitti:
Jos viittaat melulla sukupuolten väliseen epätasa-arvoon, niin johan sitä tässä on kuultu. Vuosisatoja.
On aika toisenlaisille äänille: lempeille mutta voimakkaille. ✨
Tuntuu hyvältä olla tällä palstalla ja sanoa tuo. ☺️
🦄En viitannut mihinkään tuollaiseen.
Vaan siihen, että pyöritään omassa kaikukammiossa (sillai ylpeästi) ja ei kuunnella koskaan mitään muuta kuin omia kaikuja (lempeästi, mutta voimakkaasti).
Ja tuo edellinen on tämän ajan pahin ongelma.- Anonyymi00024
PalstaTrolli kirjoitti:
En viitannut mihinkään tuollaiseen.
Vaan siihen, että pyöritään omassa kaikukammiossa (sillai ylpeästi) ja ei kuunnella koskaan mitään muuta kuin omia kaikuja (lempeästi, mutta voimakkaasti).
Ja tuo edellinen on tämän ajan pahin ongelma.Ei minun tarvitse kuunnella sovinistisia kaikuja. Niille ei ole mitään loogista eikä eettistä perustetta.
EN OLE moraalirelativisti.
Voit yrittää värittää mustaa valkoiseksi vaikka miten kauan, mutta se ei toimi minuun, koska en ole moraalirelativisti.
🦄 Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei minun tarvitse kuunnella sovinistisia kaikuja. Niille ei ole mitään loogista eikä eettistä perustetta.
EN OLE moraalirelativisti.
Voit yrittää värittää mustaa valkoiseksi vaikka miten kauan, mutta se ei toimi minuun, koska en ole moraalirelativisti.
🦄Kuten todettua, kaikukammio on paha ongelma.
Siitä seuraa usein esimerkiksi mielipiteiden jyrkentymistä ja polarisaariota, kriittisen ajattelun heikkenemistä ja pahimmassa tapauksessa todellisuudentajun vääristymistä.
Ei siis kannata hengata kaikukammiossa.- Anonyymi00025
PalstaTrolli kirjoitti:
Kuten todettua, kaikukammio on paha ongelma.
Siitä seuraa usein esimerkiksi mielipiteiden jyrkentymistä ja polarisaariota, kriittisen ajattelun heikkenemistä ja pahimmassa tapauksessa todellisuudentajun vääristymistä.
Ei siis kannata hengata kaikukammiossa.No niin, huomaan että olet trolli.
Väität ihmisoikeuksien kannattamista "kaikukammioksi".
Toivotan huonoa menestystä poliittisille vaikuttamisyrityksillesi. 😉
🦄 Anonyymi00025 kirjoitti:
No niin, huomaan että olet trolli.
Väität ihmisoikeuksien kannattamista "kaikukammioksi".
Toivotan huonoa menestystä poliittisille vaikuttamisyrityksillesi. 😉
🦄Ah, nyt jostain löytyivät sitten vielä ihmisoikeudet!
Argumentaatiosi ja logiikkasi alkavat olla pohjamutaa.
Ei siinä, ei niin huonoa illanjatkoa.- Anonyymi00026
PalstaTrolli kirjoitti:
Ah, nyt jostain löytyivät sitten vielä ihmisoikeudet!
Argumentaatiosi ja logiikkasi alkavat olla pohjamutaa.
Ei siinä, ei niin huonoa illanjatkoa.Voin valaista asiaa, mikäli se on epäselvä. 😁
Sukupuolten tasa-arvo pohjautuu ihmisoikeuksiin.
Tuolla on lisätietoa:
https://maailma2030.fi/tasa-arvoa-kaikille/index.html
Olen hyvä argumentoimaan, koska ajatusmaailmani on hyvin mietitty. Minun ei koskaan tarvitse tukeutua henkilöhyökkäyksiin tai olkiukkoihin. 😉
🦄 Anonyymi00026 kirjoitti:
Voin valaista asiaa, mikäli se on epäselvä. 😁
Sukupuolten tasa-arvo pohjautuu ihmisoikeuksiin.
Tuolla on lisätietoa:
https://maailma2030.fi/tasa-arvoa-kaikille/index.html
Olen hyvä argumentoimaan, koska ajatusmaailmani on hyvin mietitty. Minun ei koskaan tarvitse tukeutua henkilöhyökkäyksiin tai olkiukkoihin. 😉
🦄Aivan aivan, ilmeisesti määrittelet henkilöhyökkäyksen joten toisin, sillä taisit sanoa jotain sellaista, kuin "No niin, huomaan että olet trolli".
Viitsitkö selittää, miten tuo ei ole "henkilöhyökkäys"?
Argumentaatiosi on myös heikkoa ja perustuu lähinnä keskustelukumppanista tekemiisi perusteettomiin oletuksiin sekä ideologisiin ysköksiin.
Heikko esitys.- Anonyymi00027
PalstaTrolli kirjoitti:
Aivan aivan, ilmeisesti määrittelet henkilöhyökkäyksen joten toisin, sillä taisit sanoa jotain sellaista, kuin "No niin, huomaan että olet trolli".
Argumentaatiosi on myös heikkoa ja perustuu lähinnä keskustelukumppanista tekemiisi perusteettomiin oletuksiin sekä ideologisiin ysköksiin.
Heikko esitys.Minua huvittaa ajatus siitä, että joku vastustaisi ihmisoikeuksia Suomessa. 🤭 Sen vuoksi päättelin että olet trolli. Lisäksi nimimerkissäsi on viittaus siihen, ettet ehkä ole ihan vakavissasi.
Mutta ei ollut tarkoitus loukata.
Kaikki eivät tosiaan Suomessakaan kannata ihmisoikeuksia. Se ei ole ongelma niin kauan kuin he eivät vaikuta poliittisesti tai juridisesti. 🙂
🦄 - Anonyymi00028
PalstaTrolli kirjoitti:
Aivan aivan, ilmeisesti määrittelet henkilöhyökkäyksen joten toisin, sillä taisit sanoa jotain sellaista, kuin "No niin, huomaan että olet trolli".
Heikko esitys.Sarvekas on ihan ok otus silloin kun on klipitiklopoti ihahaa tuulella, sitten kun saa päähänsä olla suffragetti-fundamentalisti niin menee todella vaikeaksi :D
-sivusta - Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sarvekas on ihan ok otus silloin kun on klipitiklopoti ihahaa tuulella, sitten kun saa päähänsä olla suffragetti-fundamentalisti niin menee todella vaikeaksi :D
-sivustaHöpsistä. Ei minulla ole ollut lainkaan vaikeaa. 💃
🦄 - Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Höpsistä. Ei minulla ole ollut lainkaan vaikeaa. 💃
🦄No ehkei sinulla mutta ehkäpä meillä muilla...
-sivusta - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
No ehkei sinulla mutta ehkäpä meillä muilla...
-sivustaJos tasa-arvo ja ihmisoikeudet ovat kovin ongelmallisia arvoja, olen vain iloinen, että siinä tilanteessa olo on vaikea. ☺️
🦄
- Anonyymi00010
Taidat olla juttujesi perusteella James Blond
Miten vaalea pitää olla ollakseen blondi?
- Anonyymi00015
Kampaajat voivat olla eri mieltä, mutta mielestäni 7:ää ei vielä voi sanoa blondiksi. Blondi on 8 tai 9 ja siitä ylös päin.
Tässä värikartta niille, jotka eivät tunne värikoodistoa:
https://anna.fi/lifestyle/kauneus/tunne-hiusvarit-ja-valmistaudu-varjaykseen-savykartalla-ruskeita-hiussavyja-on-oikeastaan-nelja
🦄 Anonyymi00015 kirjoitti:
Kampaajat voivat olla eri mieltä, mutta mielestäni 7:ää ei vielä voi sanoa blondiksi. Blondi on 8 tai 9 ja siitä ylös päin.
Tässä värikartta niille, jotka eivät tunne värikoodistoa:
https://anna.fi/lifestyle/kauneus/tunne-hiusvarit-ja-valmistaudu-varjaykseen-savykartalla-ruskeita-hiussavyja-on-oikeastaan-nelja
🦄En ymmärtänyt kartastakaan mikä on vaalea blondi. 😅
Taidan olla piiloblondi. Mä miellän blondiksi Pamela Anderssonin hiussävyiset.Jasu2025 kirjoitti:
En ymmärtänyt kartastakaan mikä on vaalea blondi. 😅
Taidan olla piiloblondi. Mä miellän blondiksi Pamela Anderssonin hiussävyiset.Sitä tummemmat likipitäen vaaleanruskeiksi tms. Mutten blodiksi.
- Anonyymi00018
En ollut kuullutkaan Pam Pondista, en tiennyt että sen nimistä on olemassakaan. Kuvittelin että sillä viitattiin yksisarviseen. Jotenkin se vaan sopi.
- Anonyymi00021
Juu pidetään tyhminä ni miksi olla mitään sen enempää eikö se ny vasta tyhmää oliskin
Totta! Minulle on aina tuottanut vaikeusksia jauhaa purkkaa ja lukea palstaa samaan aikaan. Ei vaan kykene.
Varsinkaan silloin, kun on uudet blondiraidat hiuksissa. Tämä blondius menee pintaa syvemmälle. ☝️👱♀️
Lasissa vissyä. Kippis.- Anonyymi00029
Muista ettet juo vahingossa sitä vaalentavaa vetysuperoxidia siitä naapurilasista, kumpikin on väritöntä ja kuplii ihanasti 😄
Anonyymi00029 kirjoitti:
Muista ettet juo vahingossa sitä vaalentavaa vetysuperoxidia siitä naapurilasista, kumpikin on väritöntä ja kuplii ihanasti 😄
En tietenkään. Värit/ raidat, laitettiin jo iltapäivällä. Ne ovat jo hiuksissa. Olen tyytyväinen lopputulokseen. ☺️👍
- Anonyymi00031
tosi.typy kirjoitti:
En tietenkään. Värit/ raidat, laitettiin jo iltapäivällä. Ne ovat jo hiuksissa. Olen tyytyväinen lopputulokseen. ☺️👍
Ai tummennuksia, ettei lisävaalennuksia...kuvittelin kullan jälkeen platinan olevan suosiojärjestyksen kärjessä :)
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ai tummennuksia, ettei lisävaalennuksia...kuvittelin kullan jälkeen platinan olevan suosiojärjestyksen kärjessä :)
Blondia laitettiin raitoina, kahta eri sävyä.
- Anonyymi00034
Blondeilla on kuulemma hauskempaa. En ole koskaan itse päässyt tuota testaamaan, kun olen aina ollut liian tumma ollakseni edes puoliblondi.
Aletheias - Anonyymi00035
Niin
Kun tässä jengi värjäilee lettiään, niin ehkä hiusten oikean värin on oikeus puhua.
Puheenvuoro
En pidä meteliä itsestäni, mutta sinä olet piittaamaton. Sinussa ei ole sitä kuuluisaa munaa värjätä minut haluamaksesi. Sinulta puuttuu se.
Sinä et sytytä, vaan sammutat.
(hihitystä) - Anonyymi00036
Miehet ovat tyhmiä kuin saappaat.Vahän kuin uunoja
Jos henkilö joka elää suuruusharhassa, (kuten esim. eräs, jolla on kaksi sarvea vähemmän kuin minulla), ei ole keinoa, millä hänet paluttaa maan päälle.
Ei tunneta keinoa, ei lääkitystä eikä psykoterapiaa, jolla harha saataisiin poistettua, mutta lääkityksellä voidaan saada aikaiseksi, että harhaan harhainen suhtautuu välinpitämättömämmin.- Anonyymi00037
Sinä ja sinun diagnoosisi.
Minä kannatan ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa. Vastustan sovinismia. Kieltäydyn kuluttamasta sovinistisia teoksia, kuten Bond-elokuvia, Raamattua tai Koraania.
Jos sen perusteella haluat diagnosoida minut, joudut diagnosoimaan samoilla kriteereillä aika monta muutakin ihmistä. 😄
Mutta siitä vain. Minä aion tehdä tästä maailmasta paremman paikan. Sinä voit arvioida minun terveyttäni sillä välin, ellet keksi mitään hyödyllisempää tekemistä.
🦄 Anonyymi00037 kirjoitti:
Sinä ja sinun diagnoosisi.
Minä kannatan ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa. Vastustan sovinismia. Kieltäydyn kuluttamasta sovinistisia teoksia, kuten Bond-elokuvia, Raamattua tai Koraania.
Jos sen perusteella haluat diagnosoida minut, joudut diagnosoimaan samoilla kriteereillä aika monta muutakin ihmistä. 😄
Mutta siitä vain. Minä aion tehdä tästä maailmasta paremman paikan. Sinä voit arvioida minun terveyttäni sillä välin, ellet keksi mitään hyödyllisempää tekemistä.
🦄Minäkin kannatan ihmisoikeuksia, mutta en kuitenkaan tarvitse elää suuruusharhassa.
- Anonyymi00038
Tri-is.eli.Triceratops kirjoitti:
Minäkin kannatan ihmisoikeuksia, mutta en kuitenkaan tarvitse elää suuruusharhassa.
Mainiota.
Muutosten aikaan saamiseen riittää kyllä hyvin pieni määrä suuruusharhaisia. 😉
Kannattaminenkin on tärkeää!
🦄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi813898Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693707Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442215Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522179- 582074
- 511746
- 271429
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151173Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1051153- 601099