Sama asia. Kun sellaista kestää kauan, joillakin pää ei enää kestä.
Siksi tällaiseen ilmiöön pitää puuttua heti.
Harmi, että esimiehet eivät välitä, päinvastoin. Ison egon omaava kiusaaja saa pomot koukkuunsa miltein heti; karisma ja oman itsensä paremmaksi tekeminen kaikin keinoin saa kiusaajan tekemään itsestään miltein täydellisen. Hänen toimiaan ei kyseenalaisteta.
Työpaikkakiusaaminen ja koulukiusaaminen
6
284
Vastaukset
- Anonyymi00001
Näin se aina valitettavasti menee
- Anonyymi00002
Moni työpaikkakiusaaja on aloittanut uransa jo ala-asteella. Käynyt läpi lukuisat neuvottelut ja oppinut matkan varrella ihmisluonnosta yhtä ja toista. Miten uhri toimii etsiessään apua, miten auktoriteettihahmot toimivat ja miten heitä voi manipuloida.
Asiansa osaava kiusaaja hurmaa esimiehet heti työpaikkaan tullessaan, mutta tekee vaikutuksen myös muihin. Näin hän on vakaalla pohjalla aloittaessaan kiusaamistoimet silmäänsä osuvaa uhria kohtaan.- Anonyymi00003
Sairasta ettei monikaan näe teeskentelyn läpi todellista persoonaa. Minä, minä, minä tyypin kyllä huomaa erittäin helposti.
Sellaiset menee ikibänniin itseltäni välittömästi. Ja aina olen oikeassa ollut että ongelmia ne vain ympärillään luovat. - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sairasta ettei monikaan näe teeskentelyn läpi todellista persoonaa. Minä, minä, minä tyypin kyllä huomaa erittäin helposti.
Sellaiset menee ikibänniin itseltäni välittömästi. Ja aina olen oikeassa ollut että ongelmia ne vain ympärillään luovat.Yliystävällisyyden ja tekovälittämisen läpi oppii näkemään vasta, kun on kertaalleen joutunut tutustumaan kusipäisyyttä sairastavan aikaansaannoksiin.
Valehtelut ja vedättämiset menevät täydestä läpi. Ihmiset voivat tuntea itsensä etuoikeutetuiksi saadessaan tuntea niin huikean tyypin. Ylimaallinen ystävyys ja sielujen sympatia saavat kolauksen vasta, kun petos osuu kohdalle.
- Anonyymi00004
Koulukiusaaminen ja työpaikkakiusaaminen pilaa pahimmillaan ihmisen elämän ja työuran. Kiusaaja ei koskaan ota mitään vastuuta tekemisistään.
- Anonyymi00007
Työsuojeluviranomaiset penkoivat sata kiusaamistapausta: kiusaaja oli useimmiten esimies, ei työkaveri
https://yle.fi/a/3-10265694
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764977Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184366Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2502924Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432872- 522491
- 271919
- 341733
- 221727
- 641685