Reidet ja maha

Maiju

Voisko joku ihana ihminen kertoo mulle, että miten sais mahan ja reidet kiinteiksi? Oon lähössä heinäkuussa ulkomaille ja olis kiva olla rantakunnossa..
Kiitos, jo etukäteen!
P.S Hyvää kesää kaikille! :)

25

13826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pölijä

      niin juuri,hikihousuilla!anttilan postimyyntikuvastossa en nyt muista missä mutta ei kovin vanhassa on sellaiset housut jotka hiostaa ja näin ollen "sulattaa"selluliittiä!kokoja on kaksi ylle ja alle polven siis pituuksia koko määrittyy lantion ympärysmitasta!tuloksia luvattiin 8tunnin päivittäisellä käytöllä parissa viikossa,tuosta en voi mennä takuuseen ku laiskottelusta johtuen en oo joka päivä käyttänyt mutta toimii ne kyllä ja jonkun verran on nahka siloittunut laiskallakin!

      • Jinna

        siis hikihousuilla??? Varmasti todella terveellinen laihdutus vaihtoehto???
        Tämähän kuulostaa jo yhtä hullulta ku neuvo pukeutua jätesäkkiin ja mennä kuumaan saunaan ja istua siellä monta tuntia löylyssä! Huh huh!

        Terveellisellä ruokavaliolla ja ankaralla liikunnalla ne kilot lähtee. Mutta pitääkö aina olla niin hoikka?


      • Kiinnostunut!

        niin, mistä semmosia saa ja mistä voisi lukea lisätietoa? Voiko ostaa jostain kaupasta? Ja minkä hintaisia?
        Itselläni on haaveena saada reisistä,vatsasta ja takapuolesta ylimääräinen läski pois, jospa nämä maagiset hikihousut toimisivat!


    • tonni keiju

      mä ittekki vielä kokeilen tätä mut uskoisin sen auttavan .
      okei , siis ootko ajatellu liikuntaa ??
      reidet saisit pyöräilemällä hirveesti jotain 8 kilometriä päiväs .
      luulis tehoovan
      mahan taas tekemällä vatsa lihaksille töitä
      kokeile erilaisia vatsalihas liikeitä !

      hyvää kesää sinullekin

    • yks vaan

      kokeileppa tuorekelmua,naurettavaa mutta totta.itse olen pitänyt vatsan seudulla n.10h.vyötäröni on kaventunut n6cm.kelmun kierrätän vatsan ympärille n.2-4 kerrosta,ei liian löysästi mut ei myöskään hirveen tiukasti,sama reisiin minne vain haluat.pidän itse yön yli,tai laitan aamulla ja otan ilalla pois,voin tehä mitä vaan,ei kukaan sitä oo huomannut.

      • bulla

        Olis todella mielenkiintosta tietää mihin tää perustuu?


      • bonzoli

        kaupoista kohta olla kova kysyntä tuorekelmuille, ihmeesti alkaa kaupan hyllyiltä häviämään, täytyypä lähteä ostoksille!


      • Juttavaanoon17veee

        oon täs miettiny, et voiks toi kelmu-juttu toimii jos laitan elmukelmuu vatsan ympärille vaik 3kerrosta ja puen lasketteluvaatteet päälle ja vaik istun kotona kattomas telkkarii, vai toimiiks se jotenki paremmi et laitan sen saunaan.. ?


      • Bigbitch

        Onko tuo terveelistä? Ajattelin kun eihän iho saa happea kelmun alta.


      • SarahChang
        Bigbitch kirjoitti:

        Onko tuo terveelistä? Ajattelin kun eihän iho saa happea kelmun alta.

        Tästä kelmujutusta olen lukenut jo paljon anoreksiapalstalta...Että hyvältä vaikuttaa...


      • Laihduttaaja

        Lähteekö myös kilot pois?


      • varatakaraivo
        bulla kirjoitti:

        Olis todella mielenkiintosta tietää mihin tää perustuu?

        Perustuu ainoastaan siihen, että hikoillessa poistuu nestettä. Kun juo, kaikki palaa takasin. Jossain laihdutusohjelmassa joskus testattiin, kuulemma mallit käyttää, jos tarvitsee esim. kuvausten aikana näyttää hyvältä, mutta ei se läskiä vie mihinkään. Tällä keinolla laihtuminen on korvien välissä. Voi myös tuntua "korsetilta" joka myös lisää illuusiota kaventumisesta.


    • sassu18

      kelmua oon käyttäny muutaman päivän ja se auttaa, pidän itse hengähdystauon välillä ja otan väillä pois ja vaihdan uuden kelmun tilalle, kyllä toimii!

    • jaanoo

      kelmu toimii takuuvarmasti! kelmun avulla lähteny 2cm käsivarsista, 4cm reisistä ja 6,5cm vatsasta. Sassu, teen samaa, välillä pidän hengähdystaukoja, iho tarvii sitä. Iho on niin hikinen et se oikeen haisee :) Yöksi en laittaisi juurikin siksi et ne ois sit koko yön nahassa kiinni ja ei voi pitää hengähdystaukoja, ja päivisin ne voi olla kauemmin :) ja todellakin käytän joka päivä ja kukaan ei ole huomannut, pari ystävääkin on kokeillut ja todenneet samaa kuin minäkin, TOIMII!!

      • kiinnostunut

        aattelin itse kokeilla tuota:) miten nopeesti tulee tuloksia? jos pidän yön sitä ja aamulla irrotan?


    • laulukurki73

      kelmu toimii, testattu on ..

      • ek

        Kuinka nopeesti tuloksia


    • 13

      Oletteko te nyt ihan tosissanne? Pitäskö sitä kokeilla takapuoleensa?

    • mitäpä....

      Kokeilen itsekin tuota elmukelmua vyötärön ympärille, hiki virtaa ja tukee muuten kivasti myös alaselkää. Aamulla vaan kietomaan elmukelmua ympärille, illalla pois ja suihkun kautta nukkumaan. Edellyttää myös kyllä terveellisiä elämän tapoja, eihän läski itsestään pois lähde, vaikka mitä tekis. Liikuntaa, riehumista mopin kanssa ja terveellistä ruokaa niin kyl läskit lähtee :) Hauskaa kesää vain kaille ja hullun kurisia laihdutus menetelmiä :D

      • kiinnostunut!

        Miten nopeesti sait tuloksia? jos pidän alkuun vaikka 5h ja otan pois ja laitan sitten vielä uusiks? esim viikon ajan?


    • Uimaan..

      Tuohon on olemassa ikivanha täsmäharjoitusmuoto, eli rintauinti. Rintauinti ei siis ole sama asia kuin pää pinnalla niska jäykkänä uitava sammakkouinti, vaan rintauinnissa yläkroppa käy uloshengityksen aikana veden alla, jolloin vatsalihakset saavat rasitusta. Rintauinnin potku tekee hyvää reisille. Ohjeita oikeaan tekniikkaan läytyy googlaamalla. Tuossa jotain: http://www.ess.fi/?article=198624

      Uimahalliin vain harjoittelemaan, niin kehtaa sitten siellä rannalla tehdä muutakin kuin lojua auringossa. Tee vaikka tunnin yhtämittainen rintauintisessio 3 kertaa viikossa. Ui koko tunti ilman taukoa niin kovaa kuin tuon ajan jaksat (ei siis lähellekään täysiä).

    • Koutsi1515

      Se onnistuu kahdella tavalla:

      1) syöt vähemmän kaloreita kuin kulutat. Tällöin kehosi polttaa rasvaa joka siis on varastoitunut mm. vatsaan ja reisiin. Parhaiten kaloreja palaa kun käytät isoja lihaksia, eli jalkojen lhaksia. Reipas kävely, hölkkä, juoksu tai kuntopyörä käyvät oikein hyvin.

      2) Käyt salilla kiinteyttämässä lihaksia. Ja huomaa että kunnon tulokset edellyttävät treenaamista kohtuullisen raskailla painoilla, tämä koskee myös naisia.

      Et voi päättää mistä rasva lähtee, se on geeneissä. Eikä ole järjen hiventäkään "laihduttaa" hikoilemalla tai muulla poppaskonstilla.

    • dziizös

      Onko tämä ihan oikeesti täysjärkisten keskustelua??? Eikö naisilla todellakaan muita murheita ole. Kannattais katsoa vähän ympärilleen mitä kaikkea maailmassa todella tapahtuu, mitkä asiat todella on tärkeitä. Että reidet....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1083
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    5. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    6. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    7. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      744
    8. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      740
    9. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    10. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      714
    Aihe