Tupakan savu

Anonyymi-ap

Kun ihminen asuu kaupunki alueella niin ei tarvitse muuta kuin kävellä tien yli niin autojen saasteet tulevat naamalle.Ympäri maailmaa ihmiset kuolevat ennenaikaisesti näiden saasteiden takia mutta siitä huolimatta autoilua ei kielletä.
Tupakan savu saattaa ärsyttää ihmisiä vaikka tupakka ei saastuta mitään verrattuna autojen tuomiin ilmansaasteisiin.Nyt sitten jotkut kaverit kävivät tupakalla parvekkeellani ja heti joku tarkka nokkainen naapuri alkoi ärsyyntymään asiasta.Autotie on vieressä mutta hän ei valita autojen saasteista vaan juuri nimenomaan vain tupakka häiritsee häntä.Nyt sitten monet ihmiset ovat niin peloissaan etteivät he enää uskalla enää polttaa parvekkeella joten jotkut ihmiset alkavat polttaa sisätiloissa koska he pelkäävät häätöä omasta kämpästään.
Olen sitä mieltä että jos joku ihminen muuttaa kaupunki alueelle niin eikö silloin pidä tottua siihen että pahoja hajuja kyllä löytyy.Ehkä kohta piereskelykin kielletään...en sitäkään enää ihmettelisi.Itse haluaisin että autoilua ihmeteltäisiin vähän enemmän kuin sitä että joku polttaa yhden röökin.Tupakoitsijoiden vainoaminen on mennyt liian pitkälle.Ehkä tämä kertoo siitä että tekopyhyys on yleinen ilmiö.Ihmiset eivät jaksa miettiä moraalia eli sitä että mikä onkaan ongelman ydin.Pahin ongelma on autoilun tuomat ilman saasteet.Ehkä ihmiset eivät jaksa autoilua tuomita koska ehkä heillä itselläkin on auto.Miettikää joskus että vaikka moraalista ette tiedä mitään niin ehkä kuitenkin joku tietää että mitä ylipäätänsä tarkoittaa se että mikä ylipäätänsä on ihminen.Oikea moraalinen ihminen säilyttää kaikki luonnonvarat tulevaisuuden sukupolville.Juuri kukaan suomalainen ei niin tee vaan suomalaiset käyttävät jopa 4:n maapallon varran luonnonvaroja.Vaikka harva ihminen edes tietää että mikä on ihminen niin siitä huolimatta tupakan savu on muka paholainen mutta kaikki nämä kapitalisti materialistit tuhoavat koko maailman ja siitä ette sano mitään mutta jos joku sytyttää röökin niin sitten te kyllä valitatte.

0

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä sanoisit

        juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
        Ikävä
        191
        1980
      2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

        Missä meni pieleen?
        Ikävä
        123
        1081
      3. Mitä hyvää

        Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
        Ikävä
        113
        1063
      4. Koillis motor

        Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
        Suomussalmi
        21
        785
      5. 58
        776
      6. Kauhavan häiriköijistä

        Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
        Kauhava
        33
        690
      7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

        Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
        Haapavesi
        42
        618
      8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

        Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
        Suhteet
        175
        574
      9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

        Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
        Ikävä
        45
        538
      10. Auto ajoi päälle?

        Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
        Kuusankoski
        9
        512
      Aihe