Valitettavan traaginen tapaus kohdattiin eilen tiistaiaamuna, kun Ylösperäläinen hitsaaja menehtyi naistenklinikalle toistaiseksi tuntemattomasta syystä.
Poliisi tutkii asiaa.
(hihitystä)
Mies kuoli synnyttäessä
14
190
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sua ei tarvi ees tutkia, ku huomaa että sulla on MIGdreeni. -sivu
- Anonyymi00005
Ai inspiroidutko sinä gubbepuulle räksyttäjä siitä heitosta kun tuumasin samaisen äijän aloitukseen, että täytelankahitsaus invertteri loppuviikon tarjouksesta. Jos yrität herjata minua, niin älä sentään minun omia sanoja käytä tai lue ny ensin ees ne mirandaoikeuret
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ai inspiroidutko sinä gubbepuulle räksyttäjä siitä heitosta kun tuumasin samaisen äijän aloitukseen, että täytelankahitsaus invertteri loppuviikon tarjouksesta. Jos yrität herjata minua, niin älä sentään minun omia sanoja käytä tai lue ny ensin ees ne mirandaoikeuret
Hectorinkokkoselle ei Puman botoxit ihan riitäkä. -acc
- Anonyymi00002
Ja Starckman kuoli kuulemma halvaushallissas.
- Anonyymi00008
Kuinka tällä pidemmällä versiolla kävelevästä valheesta sujuu tämä tarinankerronta? Tuskin sinun nettisähkeitä paremmin
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kuinka tällä pidemmällä versiolla kävelevästä valheesta sujuu tämä tarinankerronta? Tuskin sinun nettisähkeitä paremmin
"TuliPahanTöItä". -sivu
- Anonyymi00003
Miestä ei ole rakennettu kestämään synnytyksen synnyttämiä komplikaatioita? Ehkä sieltä löytyy niitä merkityksellisiä syitä asiaan? Paikat ei aina kestä sitä, mitä synnyttäminen vaatii mieheltä? Aina pidetään naista näissä pääosan esittäjänä ja mies jää sivurooliin ja huomioimatta, se voi olla se ongelman ydin haavereille, joita harvat ymmärtävät?
- Anonyymi00004
Totta
Olen aina toitottanut täällä sitä, että ette te halua.
Kukaan hullu halua naiseksi.
Mutta kun Ylösperäläiset sankoin joukoin itse sitä vaativat.
(hirn) - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Totta
Olen aina toitottanut täällä sitä, että ette te halua.
Kukaan hullu halua naiseksi.
Mutta kun Ylösperäläiset sankoin joukoin itse sitä vaativat.
(hirn)Kuvitellaan
Kun nainen punkee ulos huomista, niin Ylösperäläinen elää menneessä.
Mennyt meni jo.
Ja jos muuta väittää, ei kuulu tänne.
(hihitystä) - Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuvitellaan
Kun nainen punkee ulos huomista, niin Ylösperäläinen elää menneessä.
Mennyt meni jo.
Ja jos muuta väittää, ei kuulu tänne.
(hihitystä)Lallukan "taiteilijakodissa" sulla on sitte ikuisesti jatkuva vuoronumero. Ei taida ihan täsmätä.
- Anonyymi00007
Säikähti sitä, mikä tuli ulos ja sai sydärin?
- Anonyymi00009
Kuolema ei ole hihitystä.
- Sheena - Anonyymi00010
Vähän on kummannäköinen vaavi, eikä värikään oikeaaaaaa. Ottaa pumpusta.
- Anonyymi00012
Punatukkainen porkkana syntyi lamppu kädess
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110865- 408117
- 1235211
- 1313593
- 693548
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353504- 333147
- 552489
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak351981- 281766