Äksy nainen ja kiltti mies.

Anonyymi-ap

Suhteesta ei toivoakaan

37

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onko muulaisiakaan suhteita

• Anonyymi00002

Väitän, että nainen muuttuu äksyksi, jos mies on vätys. Tai ainakin minä muutun ärtyneeksi.

• Anonyymi00003

Kai tuo on synnynnäinen juttu eli naiset on luonteeltaan ilkeitä ja häijyjä ja miehet mukavia kilttejä ja lupsakoita

• Anonyymi00004

Millainen mies on vätys mut nyt tupakil ja saunaan

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Millainen mies on vätys mut nyt tupakil ja saunaan

Hyvää saunahetkeä sulle <3
        -sivulta

• Juu, voi olla.

Mutta se ei auennu miks sä muutut ärtyneeksi?

• Anonyymi00006

NAISET MUUTTUU KERRAN KUUSSA JA MONTA KERTAA MAASSA...

• Anonyymi00007
        JeroP kirjoitti:

Juu, voi olla.

Mutta se ei auennu miks sä muutut ärtyneeksi?

Todennäköisesti siksi, että feminiinisen energiaa sijaan joudun maskuliiniseen rooliin, joka patistaa ja komentaa tai äidin rooliin jolloin mies vaikuttaa enemmänkin huollettavalta lapselta kuin rakastajalta ja puolisolta.

Työssä en pidä tippaakaan, jos olen käskyttettävänä tai migromanageroinnin kohteena vaan mieluummin organisoin ja priorisoin työskentelyni kunhan tiedän mikä on tavoite. Suhteessa taasen en halua joutua koordinoimaan ja organisoimaan miehen puolesta vaan haluan, että voin luottaa siihen, että hän handlaa hommat eikä kaikkeaa tarvitse selittää ja puolesta keksiä. Tai no kyllä minä työssäkin ärsyynnyn, jos heittäydytään avuttomaksi.

• Anonyymi00009

Noin se juuri on!

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Todennäköisesti siksi, että feminiinisen energiaa sijaan joudun maskuliiniseen rooliin, joka patistaa ja komentaa tai äidin rooliin jolloin mies vaikuttaa enemmänkin huollettavalta lapselta kuin rakastajalta ja puolisolta.

Työssä en pidä tippaakaan, jos olen käskyttettävänä tai migromanageroinnin kohteena vaan mieluummin organisoin ja priorisoin työskentelyni kunhan tiedän mikä on tavoite. Suhteessa taasen en halua joutua koordinoimaan ja organisoimaan miehen puolesta vaan haluan, että voin luottaa siihen, että hän handlaa hommat eikä kaikkeaa tarvitse selittää ja puolesta keksiä. Tai no kyllä minä työssäkin ärsyynnyn, jos heittäydytään avuttomaksi.

Mutta miks pitää organisoida. Miksei voi antaa asioiden mennä omalla painolla. Mä teen yleensä vähän yhtä sitten toista. Loppujen lopuks oon aina aikataulussa, vaikka kaikki näyttää kaaottiselta pari päivää ennen deadlinee.

• Anonyymi00012

Tai jos mies pitää naista itsestäänselvyytenä. Vaihtoon.

• Anonyymi00016
        JeroP kirjoitti:

Mutta miks pitää organisoida. Miksei voi antaa asioiden mennä omalla painolla. Mä teen yleensä vähän yhtä sitten toista. Loppujen lopuks oon aina aikataulussa, vaikka kaikki näyttää kaaottiselta pari päivää ennen deadlinee.

Ei silloin tarvitsekaan organisoida, kun voi luottaa, että mies hoitaa tonttinsa ja kantaa vastuunsa. Tarkoitan myös sitä, että mies keksii itsekin juttuja ja ehdottaa vaikka ex-tempore johonkin lähtemistä., eikä häntä tarvitse raahata reissuun ja hän haluaa toisinaan rikkoa rutiineja. Kaikkein tärkeintä on kuitenkin se, että hän osoittaa huomioivansa ja rakastavansa ja häneen voi luottaa.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Vaikuttaa että stressaat valtavasti jo pelkästä päivän suunnittelusta. Minä puolestani olen sellainen, joka tekee sen asian tehokkaasti mikä tehtävä on. En ole koskaan tarvinnut laittaa ylös esim. tehtäviä asioita tulevaisuudessa kun muistan ne muutenkin vaikka nykyään on kaikenlaisia kalenteriratkaisuja. Teen asioita kun selkäytimestä. Juuri nyt minulla on hetki hämmennyksen aikaa, mutta sekin kaikki johtuu epärehellisten ihmisten toheloinnista. Itse kyllä toimiessani yksin laitan varmuudella asiat järjestykseen.

• Anonyymi00023 kirjoitti:

Vaikuttaa että stressaat valtavasti jo pelkästä päivän suunnittelusta. Minä puolestani olen sellainen, joka tekee sen asian tehokkaasti mikä tehtävä on. En ole koskaan tarvinnut laittaa ylös esim. tehtäviä asioita tulevaisuudessa kun muistan ne muutenkin vaikka nykyään on kaikenlaisia kalenteriratkaisuja. Teen asioita kun selkäytimestä. Juuri nyt minulla on hetki hämmennyksen aikaa, mutta sekin kaikki johtuu epärehellisten ihmisten toheloinnista. Itse kyllä toimiessani yksin laitan varmuudella asiat järjestykseen.

Noi organisoijat on usein aika koheltajia. Mä saan usein paljon aikaan jo siinä vaiheessa kun organisoija vasta organisoi. Työmaallakin kullakin on oma vastuualueensa ja jokainen ottaa kopin omastaan osiostaan. Sitten päivän mittaan kiertelen työpisteillä ja homma hoituu ilman mitään organisoimista. Pitää jäädä aikaa elämästä nauttimiseen, eikä kokoaikaa mennä päätä pahkaa asiasta toiseen.

• Anonyymi00008

Suhteen balanssi, se voidaan saavuttaa vain sillä ettei kumpikaan osapuoli ole riippuvainen toisistaan. Tähän ei tarvita edes parisuhdetta, ilman perinteistä parisuhdetta asiat vain ovat selkeämpiä. Emme elä enää suvussa, taivas on kirkas.

AV

• Anonyymi00010

Minä haluan suhteen ja sellaisen miehen, joka osaa näyttää tunteensa ja joka osallistuu tekemään asioita yhdessä minun kanssa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minä haluan suhteen ja sellaisen miehen, joka osaa näyttää tunteensa ja joka osallistuu tekemään asioita yhdessä minun kanssa.

Varmasti mies osallistuu kun ehdotat mennään kalaan ja otetaan virvelit mukaan tai mennään ajelemaan ja autossa tai jossakin voidaan sekstailla niin mies liikuttuu ja on onnellinen tai mennään ajelemaan ja ostatte jostakin esim munkkipossut ja olet tehnyt termariin kahvit tai retkikeittimellä keitätte sumpit varmasti saat kikkelii illalla

• Miten niin muka äksy nainen? Ei pidä ärsyttää, vaan olla sopuisasti.
      Mikä siinä on, että jotkut miehet eivät osaa huomioida ja helliä naistaan? Aina pitää olla säätämässä jotain ja haastamassa riitaa.
      Sitä saa, mitä tilaa!

yst.parisuhd.terv.: Justiina Puupää ja taikakaulin 😕

• Anonyymi00013

Justiinasta on tulossa mun idoli 😂

Aletheias

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Justiinasta on tulossa mun idoli 😂

Aletheias

Olen pitkään fanittanut Justiinan suorapuheisuutta ja reilua asennetta. Kyllä naisessa pitää olla puhtia, muuten koko parisuhde voi vesittyä. 😃

• Anonyymi00017
        tosi.typy kirjoitti:

Olen pitkään fanittanut Justiinan suorapuheisuutta ja reilua asennetta. Kyllä naisessa pitää olla puhtia, muuten koko parisuhde voi vesittyä. 😃

Juuri näin, reipas asenne on aina paikallaan 😅 Me voimme kaikki ottaa Justiinasta mallia!

Aletheias

• Anonyymi00014

En polta konjack silloin tällöin hyvää on

• Anonyymi00015

Kyllä se voi toimia.
      Tarvitaan vain huumorintajuinen mies, tarpeeksi tilaa ja mökki riittävän kaukana kotoa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00018

Mökki pelastaisi kyllä monelta. Itse pääsisin sinne välillä karkuun kiukkuista teiniä 😅

Aletheias

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mökki pelastaisi kyllä monelta. Itse pääsisin sinne välillä karkuun kiukkuista teiniä 😅

Aletheias

Se on kyllä näppärä.
        Voi aina sanoa, että jää sinä tänne äksyilemään keskenäsi, minä lähden piipahtamaan mökillä :)
        -keinovaginamies-

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Se on kyllä näppärä.
        Voi aina sanoa, että jää sinä tänne äksyilemään keskenäsi, minä lähden piipahtamaan mökillä :)
        -keinovaginamies-

Oma tila tekee aina hyvää 😊

Pääsisiköhån mökille karkuun myös itseään, kun huomaa kiukuttelevansa? 🤔 Joinain hormonikiukkupäivinä sitä on omasta mielestäänkin ärsyttävä, niin ehkä mökin rauha lieventäisi kiukkuoireita 😁

Aletheias

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Oma tila tekee aina hyvää 😊

Pääsisiköhån mökille karkuun myös itseään, kun huomaa kiukuttelevansa? 🤔 Joinain hormonikiukkupäivinä sitä on omasta mielestäänkin ärsyttävä, niin ehkä mökin rauha lieventäisi kiukkuoireita 😁

Aletheias

Joo,
        Ja sitten viikon radiohiljaisuus :) Odottelee vaan, että koska aletaan kysellä takaisin.

Ainakin minulle se on sellainen toimintaterapiakeskus, luonnon äärellä. Kyllä puuhaa riittää ja lääniä touhuta. Toki voihan siellä vaan vaikka saunoa ja lueskella, jollei muuta haluta tehdä.
        Tässä just seuraavan reissun ajankohtaa hahmottelin.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Joo,
        Ja sitten viikon radiohiljaisuus :) Odottelee vaan, että koska aletaan kysellä takaisin.

Ainakin minulle se on sellainen toimintaterapiakeskus, luonnon äärellä. Kyllä puuhaa riittää ja lääniä touhuta. Toki voihan siellä vaan vaikka saunoa ja lueskella, jollei muuta haluta tehdä.
        Tässä just seuraavan reissun ajankohtaa hahmottelin.

-keinovaginamies-

Minua teini kysyisi takaisin kun tulisi nälkä eli tunnin sisään 😅

Ihana ajatus olla mökillä ja tehdä juuri sitä, mitä huvittaa 🤗 Tekisin pitkiä metsälenkkejä, joogaisin terassilla, lukisin tuhansia kirjoja, paistaisin lohta grillissä ja tekisin lohisalaattia ruoaksi, saunoisin kolme tuntia uiden välissä nakuna, nukkuisin pitkään.. Tuli mökkikuume!

Aletheias

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Minua teini kysyisi takaisin kun tulisi nälkä eli tunnin sisään 😅

Ihana ajatus olla mökillä ja tehdä juuri sitä, mitä huvittaa 🤗 Tekisin pitkiä metsälenkkejä, joogaisin terassilla, lukisin tuhansia kirjoja, paistaisin lohta grillissä ja tekisin lohisalaattia ruoaksi, saunoisin kolme tuntia uiden välissä nakuna, nukkuisin pitkään.. Tuli mökkikuume!

Aletheias

Hyvältä kuulostaa. Kyllä sinulla taitaa mökkigeenejä olla.
        Eikö ole koskaan mökkiä/maapaikkaa ollut? Vanhemmilla esim, tai joku suvun mökki?

-keinovaginamies-

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Hyvältä kuulostaa. Kyllä sinulla taitaa mökkigeenejä olla.
        Eikö ole koskaan mökkiä/maapaikkaa ollut? Vanhemmilla esim, tai joku suvun mökki?

-keinovaginamies-

Sen verran mökkigeenejä on, että viihtyisin mieluusti mökillä vaikka puolet kesästä ja osan talvestakin. Kunhan välillä pääsee sivistyksen pariin 🤗

Meillä ei valitettavasti ole koskaan ollut omaa mökkiä. Sukulaisilla on, mutta siellä ollaan käyty korkeintaan kahvilla lapsuudessa eli mitään varsinaista sukumökkiä ei ole. Vaatimatonkin mökki maksaa ja eritoten ylläpito olisi käytännössä mahdotonta, joten vuokramökit ovat olleet seuraavaksi paras vaihtoehto. Pelkkä taidokas pulttiviputtimen käyttö kun ei pidä mökkiä pystyssä 😄

Aletheias

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Sen verran mökkigeenejä on, että viihtyisin mieluusti mökillä vaikka puolet kesästä ja osan talvestakin. Kunhan välillä pääsee sivistyksen pariin 🤗

Meillä ei valitettavasti ole koskaan ollut omaa mökkiä. Sukulaisilla on, mutta siellä ollaan käyty korkeintaan kahvilla lapsuudessa eli mitään varsinaista sukumökkiä ei ole. Vaatimatonkin mökki maksaa ja eritoten ylläpito olisi käytännössä mahdotonta, joten vuokramökit ovat olleet seuraavaksi paras vaihtoehto. Pelkkä taidokas pulttiviputtimen käyttö kun ei pidä mökkiä pystyssä 😄

Aletheias

Juuri sen vuoksi kysyin, että oletko päässyt herkuttelemaan näillä ylläpitotöillä ja/tai rahoittamaan sitä, kun mökkikuumeesta mainitsit.

Mutta sinähän fiksuna naisena olit nämä tietysti jo miettinyt, ilman omaa kokemusta :)

Että mökillä viihtyy, kun joku muun pitää sen pystyssä :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Juuri sen vuoksi kysyin, että oletko päässyt herkuttelemaan näillä ylläpitotöillä ja/tai rahoittamaan sitä, kun mökkikuumeesta mainitsit.

Mutta sinähän fiksuna naisena olit nämä tietysti jo miettinyt, ilman omaa kokemusta :)

Että mökillä viihtyy, kun joku muun pitää sen pystyssä :))

-keinovaginamies-

Minulla on fiksut hetkeni 😁

Puuttuu siis vain rahat ja joku käsistään näppärä, muutoin on mökki melkein jo hankittuna 🤗

Olen harkinnut, jos vuokraisi mökin jostain yksin vaikka viikoksi. Olen aina ollut perheen tai ystävien kanssa mökillä, niin voisi olla rentouttava kokemus olla täysin yksin. Sellainen ikioma wellmess-loma 😊

Aletheias

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Minulla on fiksut hetkeni 😁

Puuttuu siis vain rahat ja joku käsistään näppärä, muutoin on mökki melkein jo hankittuna 🤗

Olen harkinnut, jos vuokraisi mökin jostain yksin vaikka viikoksi. Olen aina ollut perheen tai ystävien kanssa mökillä, niin voisi olla rentouttava kokemus olla täysin yksin. Sellainen ikioma wellmess-loma 😊

Aletheias

Tuo on niin ihmisestä kiinni, että miten tuollaisen viikon ottaa. Jokuhan ahdistuu hetkessä, kun jää vain omaan seuraansa - omien ajatusten kanssa. Mutta jos olet jo harkinnut, niin voi se sopiakin.
        Itse tykkään omasta seurastani :))

Youtubessa joskus katselin sitä Korpimuijaa, niin siinä oli muija minun makuuni :)
        Ei valitellut yksinäisyyttä. Tosin videoiden hidas rytmi, rauhallinen musiikki ja samojen teemojen toistelu alkoi sitten kyllä riittää.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Tuo on niin ihmisestä kiinni, että miten tuollaisen viikon ottaa. Jokuhan ahdistuu hetkessä, kun jää vain omaan seuraansa - omien ajatusten kanssa. Mutta jos olet jo harkinnut, niin voi se sopiakin.
        Itse tykkään omasta seurastani :))

Youtubessa joskus katselin sitä Korpimuijaa, niin siinä oli muija minun makuuni :)
        Ei valitellut yksinäisyyttä. Tosin videoiden hidas rytmi, rauhallinen musiikki ja samojen teemojen toistelu alkoi sitten kyllä riittää.

-keinovaginamies-

Viihdyn kyllä omassa seurassani eikä minulla koskaan ole tylsää, eli tuossa mielessä uskoisin kyllä viihtyväni siitäkin huolimatta, että olen kaukana mistään erakosta. Tuollainen rajattu hetki jossain luonnonrauhassa (ehkei silti ihan järkyttävän korvessa) voisi olla aidosti kiva. Menisin kesällä niin kulkisin biksuissa koko viikon 🌞

Täytyy alkaa etsimään, jos löytyisi jokin sopiva aika ja kohde jostain sopivalta etäisyydeltä..

Nyt menen näkemään hyviä unia, ehkä sohvista tällä kertaa 🤗 Hyvää yötä!

Aletheias

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Viihdyn kyllä omassa seurassani eikä minulla koskaan ole tylsää, eli tuossa mielessä uskoisin kyllä viihtyväni siitäkin huolimatta, että olen kaukana mistään erakosta. Tuollainen rajattu hetki jossain luonnonrauhassa (ehkei silti ihan järkyttävän korvessa) voisi olla aidosti kiva. Menisin kesällä niin kulkisin biksuissa koko viikon 🌞

Täytyy alkaa etsimään, jos löytyisi jokin sopiva aika ja kohde jostain sopivalta etäisyydeltä..

Nyt menen näkemään hyviä unia, ehkä sohvista tällä kertaa 🤗 Hyvää yötä!

Aletheias

Sinun kanssa on aina niin leppoista jutella, että alkaa ramaisemaan ja haluttaa nähdä kivoja unia ;)
        Öitä.
        -keinovaginamies-

• Anonyymi00031

Äksy nainen = huonokäytöksinen, kiroileva nainen?

• Anonyymi00032

Minä olen äksy vain silloin, kun koen että elämääni häiritään kauan! Ja suhdetta en ole koskaan halunnut kenenkään kanssa aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen, niin päätin jo silloin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      26
      11059
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      42
      8437
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      128
      5336
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3674
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3598
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3554
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      37
      3240
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2549
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2051
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1806
    Aihe