Olen yrittänyt unohtaa jo viiden vuoden ajan mutta en vaan pysty. Elämä tuntuu turhalta on niin paha olla.
Mistään en saa enää iloa
6
147
Vastaukset
- Anonyymi00001
Viisi vuotta ei kuule enää ole mitään unohtamista, vaan pakkomielle.
- Anonyymi00002
Kun tapaat sen yhden, jonka jälkeen kukaan ei enää tunnu miltään. Sydän kun kunnolla särkyy, siinä on jonkin aikaa kerättävä niitä sirpaleita. Sivuhuom.
- Anonyymi00003
Kun noin tapahtuu, se estää elämästä. Kohteena oleva ihminen menettää luottamuksen ihmisiin. On vaikeaa tarttua mihinkään konkreettisesti.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kun noin tapahtuu, se estää elämästä. Kohteena oleva ihminen menettää luottamuksen ihmisiin. On vaikeaa tarttua mihinkään konkreettisesti.
Se on kyllä tosiaan surullinen juttu, kun ei pysty enää kehenkään luottamaan. Aina kun olen sen tehnyt, niin jossain kohtaa on tullut puukkoa selkään. Ei ihmiset aina ole niin mukavia. En ole sitä itsekään kyllä aina kaikille ollut. Että tiedä sitten, mistä kaikki juontaa juurensa. Sivuhuom.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Se on kyllä tosiaan surullinen juttu, kun ei pysty enää kehenkään luottamaan. Aina kun olen sen tehnyt, niin jossain kohtaa on tullut puukkoa selkään. Ei ihmiset aina ole niin mukavia. En ole sitä itsekään kyllä aina kaikille ollut. Että tiedä sitten, mistä kaikki juontaa juurensa. Sivuhuom.
Luottamuksen lisäksi tärkeä erottava asia on se, ettei minulla tunnu olevan mitään tarvetta löytää edes uutta ystävää! Tykkään liikkua yksin ja elää itsekseni ja uuteen ihmiseen tutustuminen ei vain ole minun juttuni enää!
- Anonyymi00005
Tunnettiin muka yli 15 vuotta mutta ei sitten kuitenkaan. Sekin aika meni täysin hukkaan kaikki koko tapaaminen oli täysin turha. Luulin että tapasin mieheni mutta pelkkää surua.Ei anteeksiantoa ei mitään keskustelua. Haluan unohtaa koko elämä vois jo loppua olen niin väsynyt kaikkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2511014- 428317
- 1275280
- 1433656
- 693578
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353534- 333167
- 552529
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352031- 281786