jos tietäisin että olen hänelle tärkeä ja että hän tykkää minusta. Joskus kun elämä kolhii, haluaisi saada edes sen tiedon. Ettei ole ihan yksin täällä, että jollekin olisi merkityksellinen. Joku joka tuntisi minut vähän syvemmin.
Saisin siitä voimia,
16
438
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minulla ei ole mitään tarvetta olla kenellekään tärkeä. Elämässäni on jo minulle tärkeät ihmiset!
- Anonyymi00002
Jokainen meistä saisi voimaa siitä kun tietäisi olevansa tärkeä ja merkityksellinen.
Elämä on kolhinut ja oikein kunnolla viime vuosien aikana.
Ehkä ei enää riitä tietoisuus olleensa jollekin tärkeä.
Kaunis ja hyvä asiahan se on.
Syvällisempi tunteminen on jotain paljon enemmän
kuin tämä täällä. Se on pienin askelin toisen luokse menemistä. Yhteyden ja luottamuksen luomista.
Olen pahoillani etten jaksa rakentaa siltaa.
Kuin hänelle.
♡- Anonyymi00003
Miksi et jaksa rakentaa hänen luokse siltaa? ap
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksi et jaksa rakentaa hänen luokse siltaa? ap
Voimat menee omaan toipumiseen.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Liian rankkoja ja liian kauan jatkuneita sellaisia vuosia, jotka olisivat hyvin saaneet jäädä kokematta. Ehkä sitten voin jo hyvin, kun seuraavan kerran täytän pyöreitä vuosia!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Liian rankkoja ja liian kauan jatkuneita sellaisia vuosia, jotka olisivat hyvin saaneet jäädä kokematta. Ehkä sitten voin jo hyvin, kun seuraavan kerran täytän pyöreitä vuosia!
Niin voi olla sinun kohdallasi.
Olen tuo joka kirj. 01.43 - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ymmärrän. Toivon sinulle kaikkea hyvää toipumisen tielle!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ymmärrän. Toivon sinulle kaikkea hyvää toipumisen tielle!
Kiitos
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kiitos
Onko tämä voimassa tämän elämän ajan?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onko tämä voimassa tämän elämän ajan?
Mitä tarkoitat? Kiitos vai toipuminen? Anteeksi väsymys ja tv.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Kiitos vai toipuminen? Anteeksi väsymys ja tv.
Ei kun tuo sillan rakentamisproggis. Sitä minä mietin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tai "rakentamattomuus" kai ennemmin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuli mieleeni henkinen silta joka on myötätuntoa ja ymmärrystä kahden ihmisen välillä.
Suhtaudun myönteisesti sillan rakentamiseen. Hyvä perustus kestää kauan. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tuli mieleeni henkinen silta joka on myötätuntoa ja ymmärrystä kahden ihmisen välillä.
Suhtaudun myönteisesti sillan rakentamiseen. Hyvä perustus kestää kauan.Siinä se olikin kiteytettynä. Yhteisellä ymmärryksellä ja hyvällä tahdolla sillat rakennetaan. Niin pätee suuremmassakin mittakaavassa. Hengessä on voimaa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Siinä se olikin kiteytettynä. Yhteisellä ymmärryksellä ja hyvällä tahdolla sillat rakennetaan. Niin pätee suuremmassakin mittakaavassa. Hengessä on voimaa.
Löytyi yhteinen konsensus.
Unessa on myös voimaa. Hyvää yötä.
Kiitos ajatusten vaihdosta. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Löytyi yhteinen konsensus.
Unessa on myös voimaa. Hyvää yötä.
Kiitos ajatusten vaihdosta.Hyvää yötä, mukava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708