Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Anonyymi-ap
2026-03-07 10:04:21
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia.
Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä kanssa Iranista vuonna 1979, kun maassa tehtiin vallankumous. Silloin iranilaisilta riistettiin heidän vapautensa, naiset alistettiin ja kansalaisilta vietiin keskeiset perusoikeudet. Puhdasta vettä ja ruokaa ei ole kaikille saatavissa, lääkkeistä ja terveydenhoidosta puhumattakaan.
Tästä huolimatta aktivistit eivät länsimaissa puolustaneet iranilaisia, mutta nyt he kritisoivat kuitenkin iskuja, joilla iranilaiset on vapautettu. Alizad näkee tilanteessa räikeää kaksinaismoralismia.
"– JOKAINEN, ensisijaisesti vasemmistolaiset. Lukekaa tämä. Te puhutte kansainvälisistä laeista nyt, mut olitte hiljaa viimeiset 47 vuotta. Te että ole meidän ääni, te ette päätä meidän tarinamme narratiiviä", Arman Alizad tykittää nyt.
Hienoa Arman!
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille
Anonyymi-ap
4
83
Vastaukset
- Anonyymi00001
rtrt
- Anonyymi00002
Mikähän tuo äijä luulee olevansa ,naureskelun kohde.
- Anonyymi00003
Arman varmaan on halukas kotiuttamaan ja työllistämään kaikki iranin pakolaiset. Ja sen jälkeen kun Iran on pommitettu maantasalle lähteä takasin niiden kanssa uudelleenrakentamaan maata
- Anonyymi00004
Ki7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181